Silo’s moet je niet afbreken maar verbinden
Silo's hebben onterecht een slechte reputatie. 'Agile' en 'lean' werken leidt vaak terecht tot silo's. Effectief beheer van silo's draait om verbinden.
Silo's hebben onterecht een slechte reputatie. 'Agile' en 'lean' werken leidt vaak terecht tot silo's. Effectief beheer van silo's draait om verbinden.
Een MarketingOps-team moet passen bij strategische doelen van het bedrijf en een datastrategie hebben. Daarna kun je je MarketingOps-team samenstellen.
Antwoord op vragen over MarketingOps: hoe is het werken met MarketingOps ingericht, wat zijn de rollen en functies, en hoe bereik je de beste resultaten?
MarketingOps draait om anders samenwerken en denken in projecten. Dat komt de interne communicatie en, uiteindelijk, de efficiëntie ten goede. Deel 1 van 3.
Veranderingen implementeren is altijd lastig. OKR is een methode die bij grote bedrijven effectief wordt ingezet. Lees hier hoe het werkt.
Een goede balans tussen vaste voornemens en ruimte voor aanpassing is belangrijk in een marketingplan. Sandy Kirchhoff (Office Depot Europe) over hoe zij het doen.
Voor het succesvol opleveren van een project zijn er vier elementen nodig: mandaat, visie, budget en tijd. Lees hoe je dit model toepast bij je projecten.
Binnen twee dagen van idee tot proof of concept. Het kan, met een Agile discipline. Paula's Choice vertelt.
Bij Dev(Sec)Ops staat het doorbreken van silo's centraal. Uiteindelijk gaat het om een brede cultuurverandering. Dit zijn de centrale aandachtsgebieden.
Agile werken zorgt ervoor dat B2B-organisaties wendbaar zijn en blijven in hun productstrategie. Maar hoe werkt dit precies?
De focus van Agile moet weer komen te liggen bij waar Agile ooit mee begonnen is: het toevoegen van waarde. Hoe reduceer je de overhead in je digitale team...