Zo maak je een goede SEO-rapportage voor het management
SEO-gegevens zijn ook voor het hogere management relevant, maar daarvoor moet je ze wel op een geschikte manier presenteren: tips voor hoe je dat aaanpakt.
SEO-gegevens zijn ook voor het hogere management relevant, maar daarvoor moet je ze wel op een geschikte manier presenteren: tips voor hoe je dat aaanpakt.
Het loont om zelf met scripts aan de gang te gaan. Zelfs eenvoudige scripts kunnen je inzicht geven in campagne-uitgaven of je helpen met zoektermen.
Gaat Google Analytics verboden worden? Hoe en wanneer begin je aan een alternatief? Vier scenario's voor data verzamelen bij een toekomstig verbod.
Google Optimize gaat verdwijnen en daarmee een veelgebruikte tool om te A/B-testen. Wat waren de voordelen en wat zijn de vervolgstappen?
In Google Analytics 4 zijn twee conversieratio’s beschikbaar: een op basis van sessies en een op basis van gebruikers. Welke is het meest betrouwbaar?
Als je organisatie gestart is met beslissen op basis van A/B-testen, dan wil je dat dit doorgaat. Hoe zorg je dat A/B-testen permanent verankerd wordt?
Marketingattributie wordt vaak niet expliciet benoemd maar wel impliciet toegepast. Hoe stel je objectief vast of je marketingcampagne echt een succes is?
Wat zijn de do’s en dont’s, de uitdagingen, de resultaten en de laatste trends op het gebied van call tracking? En waarom is dit zo urgent voor B2B?
Bij het meten van je digitale campagnes is kijken naar standaard kpi's niet langer voldoende. Aandacht, daar draait het om. Maar hoe meet je dat?
Hoe gebruik je neuromarketing om een effectieve online en offline campagne vorm te geven? Drie optimalisatievoorbeelden om je campagne effectiever te maken.
Marketing Mix Modeling is al jaren een goed instrument, maar was ook traag en duur. MMM nieuwe stijl is effectiever dankzij meer data en 'machine learning'.