Van zichtbaarheid naar vertrouwen: de rol van founders in marketing
In een landschap waar authenticiteit bepalend wordt, ontdekken steeds meer merken de toegevoegde waarde van founder-led marketing en personal branding.
In een landschap waar authenticiteit bepalend wordt, ontdekken steeds meer merken de toegevoegde waarde van founder-led marketing en personal branding.
De AI-markt explodeert. Elke dag komt er wel een nieuwe tool bij en met dezelfde snelheid verdwijnen anderen weer van het toneel. Hoe houd je dat bij?
De lichten van Vegas flikkeren nooit. Bij Google Cloud Next 2025 was er weinig ruimte voor pauze met de CEO's van Google én Google Cloud op het podium.
Digital marketing is geen nice-to-have meer voor techbedrijven. In de nieuwste aflevering: praktische tips om als techbedrijf online te groeien.
Richard Bross: “Het was mijn mooiste bedrijf ooit. Vijftig man in dienst, een kantoor op de Zuidas, miljoenenwaardering... En toen kwam de diagnose.”
Orderchamp, vooral bekend als B2B inkoopmarktplaats voor retailers en merken, zet vandaag een volgende stap met de introductie van Orderchamp Cloud: een omgeving waarmee merken hun wholesale processen volledig...
Ons land telt 400.000 openstaande vacatures: in deze krappe arbeidsmarkt is simpelweg een vacature plaatsen allang niet meer genoeg.
Digitalisering in B2B is geen kwestie van technologie of strategie, maar van mensen meekrijgen. Peter (Aviko), Niels (Ayvens) en Nike
De inkooprevolutie is allang begonnen. Maar jouw salesstrategie? Die leeft nog in het jaar 0. Inkopers zijn slimmer dan ooit. Ze zoeken, vergelijken en nemen beslissingen zonder dat jij...
Er is aandacht voor digitale soevereiniteit. Nederlandse en Europese politici willen meer succesvolle AI-bedrijven, maar doen weinig om dat te realiseren.
Ellen Jansen vertelt over het dieptepunt dat voorafging aan haar transformatie, niet alleen persoonlijk, maar ook als ondernemer.