De kracht van automatisering bij gepersonaliseerde advertenties
Consumenten krijgen veel content te zien. Gepersonaliseerde advertenties vallen meer op, maar dat betekent dat je als marketeer ook efficiënter moet werken.
Consumenten krijgen veel content te zien. Gepersonaliseerde advertenties vallen meer op, maar dat betekent dat je als marketeer ook efficiënter moet werken.
Eens per kwartaal onderzoekt het creatieve samenwerkingsplatform Lytho het sentiment onder creatieve professionals. Lees de trends over het 3de kwartaal.
Deze whitepaper helpt je bij het steeds beter doorgronden van de verfijnde complexiteit van B2B bedrijfsvoering.
Het potentieel van AI is enorm maar hoe wordt het precies toegepast in de praktijk? Conversed.ai biedt bedrijven AI-aangedreven chatbots en voicebots.
VodafoneZiggo is op zoek naar meer gepersonaliseerde verbinding met klanten. Dus moet het juiste bericht op het juiste moment de juiste doelgroep bereiken.
Met Google Ad Grants kunnen non-profits per maand $10.000 besteden aan advertenties. Omdat je dus niet zelf betaalt moet je strategie ook anders zijn.
Intershop, Conrad, ING en Schneider Electric schuiven eind november aan bij de Digital Wholesale Collection, een nieuwe videopresentatie rond de digitale groothandel.
‘FAQ schema’ is een gewild ‘rich result’ in Google. Deze vorm van structured data geeft vragen en antwoorden direct in de zoekresultaten weer.
Ook in B2B wordt personalisatie steeds belangrijker, zo is wel vaker te horen. Maar wat zijn concreet de invalshoeken waar je het best mee kunt beginnen?
Hoe wordt AI precies toegepast in de praktijk? Oddity.ai ondersteunt onder andere de politie door geweld in real-time te herkennen op camerabeelden.
‘Machine learning’ gaat een belangrijke rol spelen in cybersecurity, maar zulke systemen staan juist bij seucritytoepassingen voor nogal wat uitdagingen.
Groothandel Brand Masters deed zaken op de vertrouwde manier, met een buitendienst die bij de klant aan tafel schoof en orders uitschreef. Inmiddels is er een bestelplatform waarmee het bedrijf ook de internationale markt op wil gaan. Stefan Buitenhuis en Sander van Steenpaal van De Nieuwe Zaak en Brand Masters vertellen er meer over in de videocollectie Emerce Platforms.
Voor Secrid, de bekende ontwerper van pasjeshouders, werd corona het omslagpunt. “We raakten ineens vijftig procent van onze klanten kwijt. Het was onvermijdelijk dat we een webwinkel zouden beginnen voor consumenten,” vertelt e-commerce specialist Nick Vermeulen in de videocollectie E-Commerce Platforms, die vandaag live wordt gezet.
De digitale transformatie vraagt veel van de Chief Information Officer. Iedereen wil een ‘digital-first’-bedrijfscultuur. Dat blijft lastig in de praktijk.
Groothandels in Nederland moeten nadenken over hoe ze hun volgende digitale transformatie willen doorlopen. Dit soort diepte-investeringen vindt elke 5 à 10 jaar plaats, wat rond deze periode is.