More stories

Met gewoon ‘goede’ marketingcampagnes maak je niet meer het verschil

Marketingcampagnes worden steeds meer dertien in een dozijn door automatisering. Onderscheiden moet daarom op het strategisch en creatieve vlak gebeuren.

Digital Transformation

Onmisbaar in het datatijdperk: de toegevoegde waarde van call-tracking

Wat zijn de do’s en dont’s, de uitdagingen, de resultaten en de laatste trends op het gebied van call tracking? En waarom is dit zo urgent voor B2B?

Analytics

Dit zijn de grootste online uitdagingen van B2B-bedrijven

Veel B2B-partijen worstelen met het opbouwen van een goede band met hun klanten in het online kanaal. Vaak weten ze niet precies hoe de customer journey eruit ziet en waar de klant zich beweegt. 

PIM

Van ordercreatie naar ordermanagement: een essentiële volgende B2B-stap

B2B-bedrijven moeten ordermanagement de aandacht geven die het verdient, in plaats van te zien als ‘iets dat gebeurt in het ERP’. Maar hoe doe je dit?

Strategy

Verhoog de effectiviteit van je B2B-marketinginspanningen

B2B-marketing is een vak apart, maar wordt in de praktijk nog te vaak aangevlogen met een B2C-aanpak. Dit kan en moet anders. Maar hoe?

Marketing

De voordelen en de valkuilen van verschillende SaaS-prijsmodellen

De prijsmodellen voor SaaS lopen erg uiteen. Om niet te veel te betalen moet je die modellen begrijpen. En weet dat dat er vaak onderhandelingsruimte is.

Service Design
Premium

Grote bedrijven shoppen vaker online (+47%)

Zakelijk bestellers hebben door corona het nut van e-commerce op de werkplek uitgevonden. Deze vorm van online handel groeide afgelopen […]

B2B Digital

Een marketplace als motor achter je klantgedreven B2B-partnerplatform

Hoe zorg je ervoor dat je met je nieuwe e-commerce-platform je klantenkring uitbreidt en de orderwaarde per klant vergroot?

B2B Digital
Premium

De status quo in de adoptie van AI en hoe je als bedrijf verder komt

AI is voor de meeste organisaties nog een onontgonnen gebied, ondanks de potentie. Hoe maak je AI stap voor stap deel van het DNA van je organisatie?

Artificial Intelligence

Vijf elementen van een ‘digital-first’-marketingtransformatie

Dit zijn de vijf elementen voor een ‘digital-first’-transformatie. Het draait in het kort om de juist techniek, de juiste strategie en het juiste team.

Digital Transformation
Premium

Podcast ‘Shaping the future’: Marieke Peeters (Hogeschool Utrecht) over transparantie in AI

Een interview met Marieke Peeters (Hogeschool Utrecht en eigenaar van Mooncake AI) over het verantwoord inzetten van AI: waarom moet het en hoe doe je het?

Artificial Intelligence

Vijf strategische punten voor cyberweerbaarheid: ga ervanuit dat het een keer misgaat

Slachtoffer worden van een cyberaanval is onvermijdelijk. De kans verkleinen kan wel. En wanneer het toch misgaat: zorg dat je concrete plannen paraat hebt.

Security

Performance Branding: ‘Grow with The Flow’

Veel organisaties halen nog niet alles uit Performance Branding. Hoe komt dit en hoe zorg je dat branding en performance elkaar versterken?

Strategy
Premium

Emerce B2B Digital: Conrad opent de grenzen op zijn marktplaats

Verkooppartners van elektronicawinkel Conrad kunnen binnenkort via de marktplaats van het bedrijf ook direct aan andere landen verkopen. Dat vertelt Rick Huisken, directeur marktplaatsen van Conrad, in de videocollectie Emerce B2B Digital.

B2B Digital
Premium

Emerce B2B Digital: ‘Het kerstseizoen begint al in augustus’

“We leveren kerstornamenten, geen kerstballen”. Petra van den Hoogen e-commerce manager van Vondels, laat er geen misverstand over bestaan. Bij Vondels koop je kerstinterieur van kwaliteit. Zonder korting.

B2B Digital