More stories

Verhoog de effectiviteit van je B2B-marketinginspanningen

B2B-marketing is een vak apart, maar wordt in de praktijk nog te vaak aangevlogen met een B2C-aanpak. Dit kan en moet anders. Maar hoe?

Marketing

De voordelen en de valkuilen van verschillende SaaS-prijsmodellen

De prijsmodellen voor SaaS lopen erg uiteen. Om niet te veel te betalen moet je die modellen begrijpen. En weet dat dat er vaak onderhandelingsruimte is.

Service Design
Premium

Grote bedrijven shoppen vaker online (+47%)

Zakelijk bestellers hebben door corona het nut van e-commerce op de werkplek uitgevonden. Deze vorm van online handel groeide afgelopen […]

B2B Digital

Een marketplace als motor achter je klantgedreven B2B-partnerplatform

Hoe zorg je ervoor dat je met je nieuwe e-commerce-platform je klantenkring uitbreidt en de orderwaarde per klant vergroot?

B2B Digital
Premium

De status quo in de adoptie van AI en hoe je als bedrijf verder komt

AI is voor de meeste organisaties nog een onontgonnen gebied, ondanks de potentie. Hoe maak je AI stap voor stap deel van het DNA van je organisatie?

Artificial Intelligence

Vijf elementen van een ‘digital-first’-marketingtransformatie

Dit zijn de vijf elementen voor een ‘digital-first’-transformatie. Het draait in het kort om de juist techniek, de juiste strategie en het juiste team.

Digital Transformation
Premium

Podcast ‘Shaping the future’: Marieke Peeters (Hogeschool Utrecht) over transparantie in AI

Een interview met Marieke Peeters (Hogeschool Utrecht en eigenaar van Mooncake AI) over het verantwoord inzetten van AI: waarom moet het en hoe doe je het?

Artificial Intelligence

Vijf strategische punten voor cyberweerbaarheid: ga ervanuit dat het een keer misgaat

Slachtoffer worden van een cyberaanval is onvermijdelijk. De kans verkleinen kan wel. En wanneer het toch misgaat: zorg dat je concrete plannen paraat hebt.

Security

Performance Branding: ‘Grow with The Flow’

Veel organisaties halen nog niet alles uit Performance Branding. Hoe komt dit en hoe zorg je dat branding en performance elkaar versterken?

Strategy
Premium

Emerce B2B Digital: Conrad opent de grenzen op zijn marktplaats

Verkooppartners van elektronicawinkel Conrad kunnen binnenkort via de marktplaats van het bedrijf ook direct aan andere landen verkopen. Dat vertelt Rick Huisken, directeur marktplaatsen van Conrad, in de videocollectie Emerce B2B Digital.

B2B Digital
Premium

Emerce B2B Digital: ‘Het kerstseizoen begint al in augustus’

“We leveren kerstornamenten, geen kerstballen”. Petra van den Hoogen e-commerce manager van Vondels, laat er geen misverstand over bestaan. Bij Vondels koop je kerstinterieur van kwaliteit. Zonder korting.

B2B Digital
Premium

Emerce B2B Digital: Kozijnen online op maat geleverd

Hoe de twintigers achter Kozijnshop.nl in twee jaar tijd een omzet van 5 miljoen bereikten

B2B Digital
Premium

Emerce B2B Digital: ‘Geschenkenmarkt wordt duurzaam’

“We kijken voorlopig niet verder dan Europa”. Dat zegt marketing manager Vincent de Wit van Maxilia in de videocollectie Emerce B2B Digital die vandaag live gaat. ‘Relatiegeschenken leveren aan de Amerikaanse markt vanuit Europa lijkt ons nog lastig.”

B2B Digital

Hoe je je gebruiker echt centraal zet binnen de digitale customer journey

Tien jaar geleden kocht iedereen zijn bioscoopkaartje nog bij de kassa. Nu gebeurt dat grotendeels online. Hoe zorgt Pathé voor een optimale performance van de platforms en de ultieme online klantervaring?

Customer Experience

Hoe New York Pizza toewerkt naar de beste digitale klantbeleving

Een ultieme digitale klantervaring is uiteindelijk een van de belangrijkste voorwaarden voor organisaties om ook in de toekomst succesvol te zijn. Hoe pakt New York Pizza dit aan?

Customer Experience