Met gewoon ‘goede’ marketingcampagnes maak je niet meer het verschil
Marketingcampagnes worden steeds meer dertien in een dozijn door automatisering. Onderscheiden moet daarom op het strategisch en creatieve vlak gebeuren.
Marketingcampagnes worden steeds meer dertien in een dozijn door automatisering. Onderscheiden moet daarom op het strategisch en creatieve vlak gebeuren.
Wat zijn de do’s en dont’s, de uitdagingen, de resultaten en de laatste trends op het gebied van call tracking? En waarom is dit zo urgent voor B2B?
Veel B2B-partijen worstelen met het opbouwen van een goede band met hun klanten in het online kanaal. Vaak weten ze niet precies hoe de customer journey eruit ziet en waar de klant zich beweegt.
B2B-bedrijven moeten ordermanagement de aandacht geven die het verdient, in plaats van te zien als ‘iets dat gebeurt in het ERP’. Maar hoe doe je dit?
B2B-marketing is een vak apart, maar wordt in de praktijk nog te vaak aangevlogen met een B2C-aanpak. Dit kan en moet anders. Maar hoe?
De prijsmodellen voor SaaS lopen erg uiteen. Om niet te veel te betalen moet je die modellen begrijpen. En weet dat dat er vaak onderhandelingsruimte is.
Zakelijk bestellers hebben door corona het nut van e-commerce op de werkplek uitgevonden. Deze vorm van online handel groeide afgelopen […]
Hoe zorg je ervoor dat je met je nieuwe e-commerce-platform je klantenkring uitbreidt en de orderwaarde per klant vergroot?
AI is voor de meeste organisaties nog een onontgonnen gebied, ondanks de potentie. Hoe maak je AI stap voor stap deel van het DNA van je organisatie?
Dit zijn de vijf elementen voor een ‘digital-first’-transformatie. Het draait in het kort om de juist techniek, de juiste strategie en het juiste team.
Een interview met Marieke Peeters (Hogeschool Utrecht en eigenaar van Mooncake AI) over het verantwoord inzetten van AI: waarom moet het en hoe doe je het?
Slachtoffer worden van een cyberaanval is onvermijdelijk. De kans verkleinen kan wel. En wanneer het toch misgaat: zorg dat je concrete plannen paraat hebt.
Veel organisaties halen nog niet alles uit Performance Branding. Hoe komt dit en hoe zorg je dat branding en performance elkaar versterken?
Verkooppartners van elektronicawinkel Conrad kunnen binnenkort via de marktplaats van het bedrijf ook direct aan andere landen verkopen. Dat vertelt Rick Huisken, directeur marktplaatsen van Conrad, in de videocollectie Emerce B2B Digital.
“We leveren kerstornamenten, geen kerstballen”. Petra van den Hoogen e-commerce manager van Vondels, laat er geen misverstand over bestaan. Bij Vondels koop je kerstinterieur van kwaliteit. Zonder korting.