More stories

Hoe designers en developers écht kunnen samenwerken: ideeën uit de praktijk

Productieve samenwerking tussen designers en developers is niet eenvoudig. Volgens mij kan het beter: mijn ideeën op basis van 20 jaar praktijkervaring.

Research and development

Targetingmogelijkheden voor Connected TV: hoe het werkt en waarom het succes heeft

Met internet verbonden TV’s zijn de norm. Dat biedt mogelijkheden voor targeting. Lees hoe het werkt, de verschillen met andere vormen van video, etc.

Video

UX in B2B: de aanpak van leverancier Kramp

Hoe zorg je voor optimale gebruikerservaringen in B2B, waarin het om snelheid draait en de klant nieuwe functionaliteiten niet direct omarmt?

B2B Digital

Hoe kan D2C-e-commerce de traditionele kanalen versterken?

E-commerce bleek het begin van een nieuwe focus naast de traditionele kanalen voor orchideeënmerk Opti-flor. 

B2B Digital

Chat, Trustpilot en offline conversie: een online aanpak in een traditionele B2B-branche

Een online aanpak in de traditionele B2B-branche: hoe pak je dat aan? En welke rol kan chat, Trustpilot en offline conversie hierbij spelen?

B2B Digital

Wie zit er achter de klantpas? Sligro’s lessen in personalisatie en digitalisering

Wat zijn de uitdagingen van dit moment in personalisatie en hoe verloopt de digitale transformatie van de groothandel?

B2B Digital

Data Privacy Day: vijf voorspellingen voor privacy in 2022

Op 28 januari wordt in Europa en daarbuiten extra aandacht gevraagd voor privacy. Een goede reden om vooruit te blikken: vijf privacyvoorspellingen voor 2022!

Privacy

Google EMEA product kick-off (2/2): tracking en reporting

Tijdens de Google EMEA product-kick-off worden nieuwe ontwikkelingen onthuld. De belangrijkste rond ‘tracking’ en ‘reporting’ van semester 2.

Online advertising

Alles wat je moet weten over digitaal ondertekenen

Digitaal ondertekenen maakt het werken en zakendoen op afstand veiliger én makkelijker.

Legal

De 4e Industriële Revolutie: wat staat ons te wachten op de arbeidsmarkt vanaf 2022?

Krapte – crisis – krapte – vuurwerk aan het begin van de radicale jaren ’20, het 1e decennium van de 4e Industriële Revolutie. 

B2B Digital

Personeel behouden? Werk aan een goede bedrijfscultuur

Personeel behouden vraagt om goed georganiseerd HR-beleid. Weet wat er speelt, werk aan een goede bedrijfscultuur en bied medewerkers mogelijkheden.

Recruitment

Trends en ontwikkelingen binnen de krappe recruitmentmarkt

Nog nooit waren er zo veel vacatures. Welke ontwikkelingen zijn game-changers voor recruitment?

B2B Digital

Do’s en don’ts bij het inzetten van automation en AI in het recruitmentproces

Veel recruitmentbureaus moeten de stap naar marketing automation en AI voor de ondersteuning van hun recruitmentproces nog maken.

B2B Digital

Zo creëer je een slimme merchandising-strategie

De toekomst van e-commerce begint bij de essentie: het creëren van een slimme merchandising-strategie. Hoe pak je dat aan?

B2B Digital

Metaverse of meta-avers?

Overal klinken hosanna-geluiden: hoera, de metaverse komt eraan! Maar realiseren we ons de risico’s op een virtuele gevangenis wel voldoende? Ik denk van niet.

Virtual reality