More stories

Alles wat je moet weten over digitaal ondertekenen

Digitaal ondertekenen maakt het werken en zakendoen op afstand veiliger én makkelijker.

Legal

De 4e Industriële Revolutie: wat staat ons te wachten op de arbeidsmarkt vanaf 2022?

Krapte – crisis – krapte – vuurwerk aan het begin van de radicale jaren ’20, het 1e decennium van de 4e Industriële Revolutie. 

B2B Digital

Personeel behouden? Werk aan een goede bedrijfscultuur

Personeel behouden vraagt om goed georganiseerd HR-beleid. Weet wat er speelt, werk aan een goede bedrijfscultuur en bied medewerkers mogelijkheden.

Recruitment

Trends en ontwikkelingen binnen de krappe recruitmentmarkt

Nog nooit waren er zo veel vacatures. Welke ontwikkelingen zijn game-changers voor recruitment?

B2B Digital

Do’s en don’ts bij het inzetten van automation en AI in het recruitmentproces

Veel recruitmentbureaus moeten de stap naar marketing automation en AI voor de ondersteuning van hun recruitmentproces nog maken.

B2B Digital

Zo creëer je een slimme merchandising-strategie

De toekomst van e-commerce begint bij de essentie: het creëren van een slimme merchandising-strategie. Hoe pak je dat aan?

B2B Digital

Metaverse of meta-avers?

Overal klinken hosanna-geluiden: hoera, de metaverse komt eraan! Maar realiseren we ons de risico’s op een virtuele gevangenis wel voldoende? Ik denk van niet.

Virtual reality

De 9 meest waardevolle lessen van snel groeiende bedrijven

 Negen belangrijke lessen van snelgroeiende bedrijven over growth, design, data en techteams.

B2B Digital

Candidate experience: wat vinden sollicitanten belangrijk?

De indruk die sollicitanten hebben van je bedrijf – de ‘candicate experience’ – is belangrijk. Wat zijn hun voorkeuren? Resultaten van een LinkedIn-poll.

Recruitment
Premium

GPT-3: een toonaangevende stap in tekstgerelateerde AI

Ontwikkelingen in AI gaan razendsnel. De potentiële toepassingen van het nieuwe GPT-3 zijn eindeloos (ook voor marketing). Toch zijn er ook nog minputen.

Artificial Intelligence

De grote verandering: hoe bereik je de ‘nieuwe’ consument online?

Mede door de coronacrisis is het gedrag van consumenten veranderd. Het draait nu vooral om ‘Self Care Enthusiasts’ en ‘Empowered Activists’.

B2B Digital

Service design maakt de toekomst voorstelbaar

Service design stelt de mens centraal bij innovatie en kan snel behoeften van medewerkers, doelgroep en organisatiedoelen bij elkaar brengen.

B2B Digital

Media2030: verschuivingen in mediaconsumptie in de afgelopen twintig jaar

Wat is er de afgelopen 20 jaar veranderd in mediaconsumptie en advertentiekeuzes? De belangrijkste inzichten en ontwikkelingen uit het Media2030-rapport.

Digital Transformation

Test: wisselend resultaat met uitbreiding doelgroep-targeting Facebook

Facebook-advertenties: niet alles wat Facebook als verbetering preresenteert pakt altijd positief uit. De les: altijd testen en ‘data-driven’ optimaliseren.

Facebook Advertising

Top 10 Europese start-ups: hoe Olio en The Fabricant het spel veranderen

Voor het tiende jaar selecteerde Emerce 10 veelbelovende Europese startups. In deze aflevering staan Olio en The Fabricant centraal.

B2B Digital