Alles wat je moet weten over digitaal ondertekenen
Digitaal ondertekenen maakt het werken en zakendoen op afstand veiliger én makkelijker.
Digitaal ondertekenen maakt het werken en zakendoen op afstand veiliger én makkelijker.
Krapte – crisis – krapte – vuurwerk aan het begin van de radicale jaren ’20, het 1e decennium van de 4e Industriële Revolutie.
Personeel behouden vraagt om goed georganiseerd HR-beleid. Weet wat er speelt, werk aan een goede bedrijfscultuur en bied medewerkers mogelijkheden.
Nog nooit waren er zo veel vacatures. Welke ontwikkelingen zijn game-changers voor recruitment?
Veel recruitmentbureaus moeten de stap naar marketing automation en AI voor de ondersteuning van hun recruitmentproces nog maken.
De toekomst van e-commerce begint bij de essentie: het creëren van een slimme merchandising-strategie. Hoe pak je dat aan?
Overal klinken hosanna-geluiden: hoera, de metaverse komt eraan! Maar realiseren we ons de risico’s op een virtuele gevangenis wel voldoende? Ik denk van niet.
Negen belangrijke lessen van snelgroeiende bedrijven over growth, design, data en techteams.
De indruk die sollicitanten hebben van je bedrijf – de ‘candicate experience’ – is belangrijk. Wat zijn hun voorkeuren? Resultaten van een LinkedIn-poll.
Ontwikkelingen in AI gaan razendsnel. De potentiële toepassingen van het nieuwe GPT-3 zijn eindeloos (ook voor marketing). Toch zijn er ook nog minputen.
Mede door de coronacrisis is het gedrag van consumenten veranderd. Het draait nu vooral om ‘Self Care Enthusiasts’ en ‘Empowered Activists’.
Service design stelt de mens centraal bij innovatie en kan snel behoeften van medewerkers, doelgroep en organisatiedoelen bij elkaar brengen.
Wat is er de afgelopen 20 jaar veranderd in mediaconsumptie en advertentiekeuzes? De belangrijkste inzichten en ontwikkelingen uit het Media2030-rapport.
Facebook-advertenties: niet alles wat Facebook als verbetering preresenteert pakt altijd positief uit. De les: altijd testen en ‘data-driven’ optimaliseren.
Voor het tiende jaar selecteerde Emerce 10 veelbelovende Europese startups. In deze aflevering staan Olio en The Fabricant centraal.