Deviant: explosie in gebruik digitale leerplatformen stelt hogere eisen aan infrastructuur
De lockdowns zorgden bij scholen voor een enorme stijging in de vraag naar digitale lesmethodes. Hoe zorg je dat je infrastructuur die vraag aan kan?
De lockdowns zorgden bij scholen voor een enorme stijging in de vraag naar digitale lesmethodes. Hoe zorg je dat je infrastructuur die vraag aan kan?
Hoe vergroten mediabedrijven hun omzetkansen en vinden zij praktische toepassingen door marketingdata gericht in te zetten?
Hybride werken is inmiddels bijna de norm geworden. Dat vraagt om andere leiderschaps-skills. Lees waarom hybride teams anders werken en hoe je ze leidt.
Spotify is een belangrijk kanaal voor digitale audio en dus ook voor advertenties. Maar het is anders dan radio: lees hoe adverteren werkt en wat het kost.
Diverse teams zijn belangrijk voor techbedrijven om toegankelijke, toepasbare digitale oplossingen te ontwikkelen voor een breed publiek.
Actiever bemiddelen bij de overstap van baan naar baan:? Ja! Zo vind je gemotiveerde werknemers voor krapteberoepen en houd je ze gelukkig.
AI wordt soms bij recruitment ingezet om vooroordelen weg te nemen. De werkelijkheid is ingewikkelder: ook de input-data kunnen vooroordelen bevatten.
Het nieuwe jaar is net begonnen en met de kennis van nu kunnen we inschatten hoe 2022 er mogelijk uit gaat zien. Hier mijn voorspellingen wat cybersecurity betreft.
Marc O’Polo wil gebruikers in 40 landen een naadloze ervaring bieden. Met headless CMS Storyblok beheert het content, promoties, merchandise en redirects.
Een spannend wervingsexperiment is ‘open hiring’. Hoe werkt het en wat zijn de eerste ervaringen van werkgevers?
‘Nudges’ helpen recruiters bij het objectiever werven en selecteren. Wat zijn het, hoe werkt het en wat zijn de eerste ervaringen?
Hoe gaan merken verder in de nieuwe, post-influencer wereld waar het vertrouwen vaak wordt geschonden door de opkomst van fake news?
AI is de kinderschoenen ontgroeid, maar nog niet volwassen. Verschillende ontwikkelingen suggereren dat 2022 wel eens een sleuteljaar zou kunnen worden.
Van spreadsheets naar een gestroomlijnd proces: de digitale transformatie van de HR-afdeling. Lepaya vertelt over hun aanpak.
Wat zijn de ontwikkelingen waar we in 2022 meer van verwachten? First-party data, conversion modelling, voice search, visual search, livestream e-commerce.