More stories

Premium

Workshop: aan de slag met contextual advertising

Geen bak aan data verzamelen om consumenten voor een advertentie te targeten, maar op basis van interesses producten aanbieden: ‘contextual advertising’.

Online advertising

Data als fundament voor branded content: zo bouw je een succesvolle campagne

Creatieve content en data worden vaak als onverenigbaar gezien, terwijl juist die twee aspecten het recept zijn voor succesvolle branded content.

B2B Digital

SERKET: AI voor het monitoren van de veestapel

Start-up SERKET werkt aan een AI-toepassing waarmee boeren hun veestapel beter in de gaten kunnen houden. Zeven vragen aan oprichter Kristof Nagy.

Start-ups

Merken die er nu niet toe doen voor consumenten missen de boot

Consumenten willen merken een rol laten spelen in hun leven. Zij verwachten dat merken positieve impact maken. Dus merken moeten er toe doen.

B2B Digital

Hoe je daadwerkelijk impact maakt met branded content op TikTok

We worden dagelijks overspoeld met content. Veel van die content lijkt op elkaar en is vaak inwisselbaar. Hoe maak je daadwerkelijk impact?

B2B Digital

Vier handvatten voor effectief verandermanagement met OKR

Veranderingen implementeren is altijd lastig. OKR is een methode die bij grote bedrijven effectief wordt ingezet. Lees hier hoe het werkt.

Strategy

Hoe zorg je ervoor dat je digitaal inclusief communiceert?

Voor velen is de digitale samenleving vanzelfsprekend. Maar niet voor iedereen. Een deel van Nederland haakt af. Ook voor bedrijven ligt daar een taak.

Digital Transformation

Deviant: explosie in gebruik digitale leerplatformen stelt hogere eisen aan infrastructuur

De lockdowns zorgden bij scholen voor een enorme stijging in de vraag naar digitale lesmethodes. Hoe zorg je dat je infrastructuur die vraag aan kan?

Hosting

De voordelen van het gericht inzetten van marketingdata

Hoe vergroten mediabedrijven hun omzetkansen en vinden zij praktische toepassingen door marketingdata gericht in te zetten? 

B2B Digital

Hoe leid je een hybride team? Vijf tips en waarom hybride leiderschap actueel is

Hybride werken is inmiddels bijna de norm geworden. Dat vraagt om andere leiderschaps-skills. Lees waarom hybride teams anders werken en hoe je ze leidt.

Digital Transformation

Adverteren op Spotify: hoe, wat en waarom, plus tips voor het beste resultaat

Spotify is een belangrijk kanaal voor digitale audio en dus ook voor advertenties. Maar het is anders dan radio: lees hoe adverteren werkt en wat het kost.

Publishing

Waarom diverse teams zo belangrijk zijn voor tech-bedrijven

Diverse teams zijn belangrijk voor techbedrijven om toegankelijke, toepasbare digitale oplossingen te ontwikkelen voor een breed publiek.

B2B Digital

Hoe kan de focus op ‘skills’ een antwoord zijn op de krapte op de arbeidsmarkt?

Actiever bemiddelen bij de overstap van baan naar baan:? Ja! Zo vind je gemotiveerde werknemers voor krapteberoepen en houd je ze gelukkig.

B2B Digital

Recruitment en AI: is het echt zo onbevooroordeeld als we denken?

AI wordt soms bij recruitment ingezet om vooroordelen weg te nemen. De werkelijkheid is ingewikkelder: ook de input-data kunnen vooroordelen bevatten.

Recruitment

Voorspelling: 2022 wordt een jaar met veel security-hoofdpijn

Het nieuwe jaar is net begonnen en met de kennis van nu kunnen we inschatten hoe 2022 er mogelijk uit gaat zien. Hier mijn voorspellingen wat cybersecurity betreft.

Security