More stories

Verkopen op een schaalbare en persoonlijke manier

Het realiseren van groei voor je start-up of bedrijf is geen kwestie van het uitrollen van een aantal trucjes. Het gaat om een heel proces.

B2B Digital

Vijf boeken die elke webdesigner gelezen moet hebben

Webdesigners moeten verstand hebben van design, techniek en van klantenwerving. Vijf boeken voor op het strand om die vaardigheden bij te spijkeren.

Web-design

Headless: de nieuwe standaard in CMS

Binnen de Content Management Systemen (CMS) is het Headless CMS sterk in opkomst. Een introductie in de wereld van Headless CMS met alle voor- en nadelen. 

CMS

Pakketbezorging: kan het nog duurzamer?

Corona heeft de online verkopen wereldwijd enorm opgestuwd, vermoedelijk permanent. Wat zijn daar de gevolgen van voor de logistiek en voor het milieu?

B2B Digital

Het banner-dilemma: Hoe zorg je voor een succesvolle display-advertentie?

Een succesvolle banner is precisiewerk. Denk na over formaten, het doel, verschillende klanten, en test en meet. Lees hier richtlijnen met voorbeelden.

Online advertising

PIM als verbinder in een internationale, complexe organisatie

Meer dan 4000 eigen ontwikkelde producten verkopen, in 7 landen en 19 talen, ieder land met eigen systemen. Hoe? Met PIM als rode draad.

B2B Digital

Do’s en dont’s van werken met een PIM-systeem

Voor webshops met een groot productaanbod is PIM -Product Informatie Management- bijna onontbeerlijk. Maar wat is PIM precies en wat levert het op?

B2B Digital

Écht outside-in denken in het commerciële proces: Zo pak je het aan

Outside-in denken is een goed principe maar geeft in de praktijk soms frictie. Halfslachtige implementatie en de verkeerde metrics zijn vaak het probleem.

HubSpot

Start-up OTree: tech-plant als kantoorfilter

De luchtkwaliteit op de werkplek staat flink in de belangstelling. OTree wil met een combinatie van tech en planten de binnenluchtkwaliteit verbeteren. 

Venture

Onderzoek toont: Salesteams zetten meer in op klantinzichten na boost in e-commerce

B2B-organisaties erkennen het belang van online verkoop. Sommige doen al meer, andere nog weinig. Alle beseffen: traditionele salesrollen gaan veranderen.

E-commerce

Cookieloos: Concrete oplossingen voor Google, LinkedIn en Twitter

Apple’s iOS 14 update heeft impact op je online marketing. Gevolgen én concrete oplossingen voor Google, LinkedIn en Twitter op een rij.

Online marketing

Hoe je als digital agency efficiënter werkt dankzij cloud native technologie

Als digital agency kun je eigenlijk niet meer om cloud native technologie heen. Let wel op de volgende uitdagingen. 

Cloud

Aan de slag met composable commerce? Vijf lessen en adviezen uit de praktijk

Flexibeler en schaalbaar: verschillende grote bedrijven stapten over op MACH-technologie. Recent deelden ze hun ervaringen: vijf lessen en adviezen.

Composable Commerce

Hyperautomation: conversational AI is het gesprek van de toekomst (3/5)

Chatbots zijn bekend. Bij hyperautomation gaat het om meer: zet Conversational AI niet slechts in voor één kanaal maar voor een omni-channel-strategie.

Innovatie

Hoe wordt een platform volwassen? De case van Studiekeuze123.nl

Studiekeuze123 is het belangrijkste platform dat helpt met het kiezen van een studie. Die status werd opgebouwd door stap voor stap te blijven ontwikkelen.

Web-design