More stories

Onderzoek toont: Salesteams zetten meer in op klantinzichten na boost in e-commerce

B2B-organisaties erkennen het belang van online verkoop. Sommige doen al meer, andere nog weinig. Alle beseffen: traditionele salesrollen gaan veranderen.

E-commerce

Cookieloos: Concrete oplossingen voor Google, LinkedIn en Twitter

Apple’s iOS 14 update heeft impact op je online marketing. Gevolgen én concrete oplossingen voor Google, LinkedIn en Twitter op een rij.

Online marketing

Hoe je als digital agency efficiënter werkt dankzij cloud native technologie

Als digital agency kun je eigenlijk niet meer om cloud native technologie heen. Let wel op de volgende uitdagingen. 

Cloud

Aan de slag met composable commerce? Vijf lessen en adviezen uit de praktijk

Flexibeler en schaalbaar: verschillende grote bedrijven stapten over op MACH-technologie. Recent deelden ze hun ervaringen: vijf lessen en adviezen.

Composable Commerce

Hyperautomation: conversational AI is het gesprek van de toekomst (3/5)

Chatbots zijn bekend. Bij hyperautomation gaat het om meer: zet Conversational AI niet slechts in voor één kanaal maar voor een omni-channel-strategie.

Innovatie

Hoe wordt een platform volwassen? De case van Studiekeuze123.nl

Studiekeuze123 is het belangrijkste platform dat helpt met het kiezen van een studie. Die status werd opgebouwd door stap voor stap te blijven ontwikkelen.

Web-design

Cloud-apps vragen om cloud-beveiliging

Het ontwikkelen applicaties gebeurt steeds vaker direct vanuit de cloud. De eisen aan de beveiliging veranderen mee: een meer holistische kijk is vereist.

Tech

Start-up Table Duck: Kant-en-klare geautomatiseerde klantenservice voor het MKB

Start-up Table Duck werkt aan een kant-en-klare AI-oplossing voor het automatiseren van de klantenservice die bijna al het werk uit handen neemt.

Start-ups

Hoe je CRO-team het hele bedrijf zo ver krijgt om CRO te omarmen

Het CRO-werkveld is uitgegroeid van een klein MacGyver-praktijkje tot een toegewijd A-team. Nu moet de rest van het bedrijf CRO nog omarmen.

B2B Digital

Overstappen naar een headless platform of niet? De belangrijkste afwegingen

Een headless e-commerceplatform is vaak de volgende stap. Hoe werkt het, wat zijn de voor- en nadelen, en de afwegingen om er wel (of niet) aan te beginnen?

CMS

De toekomst van online conversieoptimalisatie: Drie centrale thema’s volgens retailers zelf

Retailers spraken over CRO na het verdwijnen van third-party cookies. Drie thema’s: first-party cookies, server-side testing en CRO binnen de organisatie.

Conversie

De nieuwste UX-trends om de klantervaring voor mobile te verbeteren

Het bieden van een optimale ervaring op mobiele devices is essentieel om de verwachtingen van je klanten te overtreffen.

B2B Digital

25 psychologische overtuigingstechnieken die werken op iedere website

Hoe voeg je verleiding toe aan je website om het brein van je bezoekers te prikkelen en overtuigen? Met psychologische overtuigingstechnieken.

B2B Digital

De rol van cultuur bij website-optimalisatie

Verschillen tussen culturen en landen zijn iets om rekening mee te houden bij website-optimalisatie. Fouten worden soms hard bestraft.

B2B Digital

Online personaliseren voor B2B: makkelijker dan je denkt

B2B draait om persoonlijke relaties. Die zijn lastig op te schalen, maar digitaal mist de “personal touch”. Online personalisatie is echter niet moeilijk.

B2B Digital