Onderzoek toont: Salesteams zetten meer in op klantinzichten na boost in e-commerce
B2B-organisaties erkennen het belang van online verkoop. Sommige doen al meer, andere nog weinig. Alle beseffen: traditionele salesrollen gaan veranderen.
B2B-organisaties erkennen het belang van online verkoop. Sommige doen al meer, andere nog weinig. Alle beseffen: traditionele salesrollen gaan veranderen.
Apple’s iOS 14 update heeft impact op je online marketing. Gevolgen én concrete oplossingen voor Google, LinkedIn en Twitter op een rij.
Als digital agency kun je eigenlijk niet meer om cloud native technologie heen. Let wel op de volgende uitdagingen.
Flexibeler en schaalbaar: verschillende grote bedrijven stapten over op MACH-technologie. Recent deelden ze hun ervaringen: vijf lessen en adviezen.
Chatbots zijn bekend. Bij hyperautomation gaat het om meer: zet Conversational AI niet slechts in voor één kanaal maar voor een omni-channel-strategie.
Studiekeuze123 is het belangrijkste platform dat helpt met het kiezen van een studie. Die status werd opgebouwd door stap voor stap te blijven ontwikkelen.
Het ontwikkelen applicaties gebeurt steeds vaker direct vanuit de cloud. De eisen aan de beveiliging veranderen mee: een meer holistische kijk is vereist.
Start-up Table Duck werkt aan een kant-en-klare AI-oplossing voor het automatiseren van de klantenservice die bijna al het werk uit handen neemt.
Het CRO-werkveld is uitgegroeid van een klein MacGyver-praktijkje tot een toegewijd A-team. Nu moet de rest van het bedrijf CRO nog omarmen.
Een headless e-commerceplatform is vaak de volgende stap. Hoe werkt het, wat zijn de voor- en nadelen, en de afwegingen om er wel (of niet) aan te beginnen?
Retailers spraken over CRO na het verdwijnen van third-party cookies. Drie thema’s: first-party cookies, server-side testing en CRO binnen de organisatie.
Het bieden van een optimale ervaring op mobiele devices is essentieel om de verwachtingen van je klanten te overtreffen.
Hoe voeg je verleiding toe aan je website om het brein van je bezoekers te prikkelen en overtuigen? Met psychologische overtuigingstechnieken.
Verschillen tussen culturen en landen zijn iets om rekening mee te houden bij website-optimalisatie. Fouten worden soms hard bestraft.
B2B draait om persoonlijke relaties. Die zijn lastig op te schalen, maar digitaal mist de “personal touch”. Online personalisatie is echter niet moeilijk.