More stories

Relevantere ervaringen met AI-gestuurde personalisatie

Inzet van AI om de gebruikerservaringen te verbeteren is geen toekomstmuziek meer. AI-personalisatie helpt om relevanter voor klanten te zijn.

Artificial Intelligence
Premium

Emerce PIM: één enkele ‘bron van waarheid’

Vanwege de snelle groei van e-commerce en de populariteit van online winkels is Product Information Management (PIM) steeds noodzakelijker geworden. Assortimenten zijn van enkele duizenden artikelen naar soms wel honderdduizenden artikelen gegroeid. Ook leverancier van apparatuur, keukengereedschap, bestek, serveer- en buffetartikelen voor de horeca Hendi kampte met deze uitdaging. Jeffry Wiesnekker van Hendi en implementatiepartner Maarten van Dijk van XSARUS praten er over op Emerce PIM, een serie presentaties die vanaf vandaag kan worden bekeken.

B2B Digital

Online platform met uitgebreide informatie over alle Van Goghs

Er is behoefte aan gedetailleerde informatie over kunstwerken, maar meestal is die erg versnipperd. Voor Van Gogh is er nu één platform over alle werken.

Innovatie

Start-up Omnimap: sneller innoveren met low-code

In veel organisaties zijn ecosystemen en processen inefficiënt en complex. Start-up Omnimap wil het  procesontwerp vereenvoudigen met low-code programmering. 

Start-ups

Internationale e-commerce: succestips voor fabrikanten

Vier adviezen voor een solide, wereldwijde e-commerce-strategie die kan helpen bij het verstevigen van je internationale concurrentiepositie.

Cross Border

ANWB: meer respons met een nieuwe verjaardags-mailing

Een verjaardags-e-mail van de ANWB aan zijn leden: modern maar trouw aan de merkidentiteit. Effect: de respons vervijfvoudigde.

Marketing

Twill en Woonstad: het belang van digitale innovatie voor je business

Digitale innovatie – en in het bijzonder product design –  kan je business efficiënter, waardevoller en schaalbaar maken. Maar hoe?

B2B Digital

Hoe bouw je een nieuw sterk merk in een traditionele markt?

Een nieuw merk lanceren in de statische markt van juridische dienstverlening aan particulieren, is al snel disruptief.

B2B Digital

Blij met je databrij

Niet verzuipen in bergen data is een uitdaging. Hoe vind je de juiste combinatie van data die je verder helpt?

B2B Digital

Hoe je je campagne-aansturing naar een hoger niveau tilt

Met andere conversiemetingen kan je op basis van vaak onontgonnen bronnen je campagne-aansturing aanmerkelijk verbeteren. Maar hoe doe je dat?

B2B Digital

Smishing: waarom tekstgebaseerde phishing op de radar van elke CISO moet staan

Smishing: kwaadaardige links verstuurd via tekstberichten. Deze vorm van oplichting neemt sterk toe. Elke organisatie dient zich er actief tegen te wapenen.

Security

Het inzetten van onbegrensde creativiteit in je contentstrategie

Het aantal contentkanalen breidt snel uit en technisch zijn er oneindig veel opties. Maar hoe vertaal je creativiteit naar contentmarketing?

B2B Digital

Start-up THX: een beloning in elke app

Kleine beloningen kunnen helpen om bepaald gedrag online te stimuleren of om de loyaliteit van bezoekers te verhogen. Start-up THX wil de mogelijkheid om dergelijke cadeautjes uit te delen aanbieden aan app-exploitanten: gamification as a service.

Start-ups

De toekomst van datagedreven SEO: SEO A/B testing

Met een datagedreven SEO-strategie – A/B testing – zorg je ervoor dat jouw content als beste antwoord wordt gepresenteerd door Google.

B2B Digital

Het Digital Maturity Model: zo word je een digital master

Het Digital Maturity Model geeft inzicht in waar je je bevindt op digitaal gebied en gebruik je ook voor het reviewen van bedrijfsprocessen.

B2B Digital