More stories

Het Digital Maturity Model: zo word je een digital master

Het Digital Maturity Model geeft inzicht in waar je je bevindt op digitaal gebied en gebruik je ook voor het reviewen van bedrijfsprocessen.

B2B Digital

Stappenplan voor personalisatie

Binnen 5 jaar stopt 80 procent van de marketeers met personalisatie-inspanningen. De juiste uitvoering van de strategie, daar draait het om.

B2B Digital

Voice: de vierde revolutie

De opkomst van de pc, internet en de smartphone ging relatief langzaam. Bij de vierde revolutie – spraakbesturing – is dat totaal anders.

B2B Digital

Hoe Pon meer waarde haalt uit data

Bij het Datalab van Pon werken maar liefst 18 data scientists en AI-specialisten aan het slimmer maken van het handels- en sevicebedrijf.

B2B Digital

De faalfactoren van de digitale transformatie

Spreker en auteur Menno Lanting benoemt vijf faalfactoren waar het bij organisaties vaak misgaat op het gebied van digitaliseren.

Digital Transformation

De grootste valkuilen binnen je contentstrategie

Bij een goede contentstrategie is het belangrijk dat alle silo’s en stakeholders betrokken zijn en dat je rapporteert op basis van KPI’s.

B2B Digital

Werk slimmer, niet harder, met behulp van marketing automation

E-mailen naar je doelgroep valt goed te automatiseren. Welke 5 stadia zijn er en hoe zorg je dat klanten terugkeren?

B2B Digital

B2b: de volgende golf in e-commerce?

B2b-e-commerce heeft zich lange tijd in eigen tempo ontwikkeld in de slipstream van de b2c. Mede door de noodgedwongen digitale transformatie van verschillende sectoren door de coronapandemie is er echter een enorme versnelling gaande. En tekent de online markt van honderden miljarden zich steeds scherper af. Een speelveld met eigen regels en kansen. Welke lessen vallen er reeds te trekken?

E-commerce

Hoe trek je de aandacht van gamers voor je merk?

De aandacht van gamers trekken voor je merk is een datagedreven wetenschap. Hoe bouw je een sales funnel voor deze doelgroep?

B2B Digital

Hoe te gedijen in het post-cookie-tijdperk

Is het wellicht mogelijk dat de wereld zonder cookies beter zou kunnen zijn voor adverteerders, uitgevers en webgebruikers?

B2B Digital

Traditionele conversie optimalisatie werkt niet (meer)

De discussie over het einde van cookies en het effect op conversie is niet zinvol want traditionele conversie optimalisatie is al een ‘race to the bottom’.

Conversie

Wat is data hygiëne en hoe kun je er de ROI van je CRM mee verhogen?

Een CRM met goede data hygiëne kan je salesteam goed op weg helpen. Maar wat is goede data hygiëne? De belangrijkste kenmerken en uitgangspunten op een rij. 

HubSpot

Vijf voordelen van Native Advertising

Native Advertising heeft de afgelopen jaren een enorme groei doorgemaakt. Vijf voordelen van deze vorm van advertising. 

Native advertising

Derk Roodhuyzen de Vries (Fixico): ‘We willen de markt van autoreparaties veranderen’

De markt voor autoreparaties is niet bijzonder transparant. Derk Roodhuyzen de Vries wil dat veranderen met Fixico, een digitaal platform voor autoherstel.

Start-ups
Premium

Tradesnest lanceert wereldwijd platform voor innovatieve merken, distributeurs en retailers

Tradesnest lanceert zijn nieuwe online business-to-business platform, waar merken hun producten kunnen presenteren binnen een omvangrijk netwerk van vertrouwde distributeurs en retailers in ruim 80 landen.

Innovatie