More stories

Blij met je databrij

Niet verzuipen in bergen data is een uitdaging. Hoe vind je de juiste combinatie van data die je verder helpt?

B2B Digital

Hoe je je campagne-aansturing naar een hoger niveau tilt

Met andere conversiemetingen kan je op basis van vaak onontgonnen bronnen je campagne-aansturing aanmerkelijk verbeteren. Maar hoe doe je dat?

B2B Digital

Smishing: waarom tekstgebaseerde phishing op de radar van elke CISO moet staan

Smishing: kwaadaardige links verstuurd via tekstberichten. Deze vorm van oplichting neemt sterk toe. Elke organisatie dient zich er actief tegen te wapenen.

Security

Het inzetten van onbegrensde creativiteit in je contentstrategie

Het aantal contentkanalen breidt snel uit en technisch zijn er oneindig veel opties. Maar hoe vertaal je creativiteit naar contentmarketing?

B2B Digital

Start-up THX: een beloning in elke app

Kleine beloningen kunnen helpen om bepaald gedrag online te stimuleren of om de loyaliteit van bezoekers te verhogen. Start-up THX wil de mogelijkheid om dergelijke cadeautjes uit te delen aanbieden aan app-exploitanten: gamification as a service.

Start-ups

De toekomst van datagedreven SEO: SEO A/B testing

Met een datagedreven SEO-strategie – A/B testing – zorg je ervoor dat jouw content als beste antwoord wordt gepresenteerd door Google.

B2B Digital

Het Digital Maturity Model: zo word je een digital master

Het Digital Maturity Model geeft inzicht in waar je je bevindt op digitaal gebied en gebruik je ook voor het reviewen van bedrijfsprocessen.

B2B Digital

Stappenplan voor personalisatie

Binnen 5 jaar stopt 80 procent van de marketeers met personalisatie-inspanningen. De juiste uitvoering van de strategie, daar draait het om.

B2B Digital

Voice: de vierde revolutie

De opkomst van de pc, internet en de smartphone ging relatief langzaam. Bij de vierde revolutie – spraakbesturing – is dat totaal anders.

B2B Digital

Hoe Pon meer waarde haalt uit data

Bij het Datalab van Pon werken maar liefst 18 data scientists en AI-specialisten aan het slimmer maken van het handels- en sevicebedrijf.

B2B Digital

De faalfactoren van de digitale transformatie

Spreker en auteur Menno Lanting benoemt vijf faalfactoren waar het bij organisaties vaak misgaat op het gebied van digitaliseren.

Digital Transformation

De grootste valkuilen binnen je contentstrategie

Bij een goede contentstrategie is het belangrijk dat alle silo’s en stakeholders betrokken zijn en dat je rapporteert op basis van KPI’s.

B2B Digital

Werk slimmer, niet harder, met behulp van marketing automation

E-mailen naar je doelgroep valt goed te automatiseren. Welke 5 stadia zijn er en hoe zorg je dat klanten terugkeren?

B2B Digital

B2b: de volgende golf in e-commerce?

B2b-e-commerce heeft zich lange tijd in eigen tempo ontwikkeld in de slipstream van de b2c. Mede door de noodgedwongen digitale transformatie van verschillende sectoren door de coronapandemie is er echter een enorme versnelling gaande. En tekent de online markt van honderden miljarden zich steeds scherper af. Een speelveld met eigen regels en kansen. Welke lessen vallen er reeds te trekken?

E-commerce

Hoe trek je de aandacht van gamers voor je merk?

De aandacht van gamers trekken voor je merk is een datagedreven wetenschap. Hoe bouw je een sales funnel voor deze doelgroep?

B2B Digital