Contentplatform Dirkzwager: ‘maak het je experts makkelijk’
Content is king. Breng dat maar eens in de praktijk. Dirkzwager kreeg zijn advocaten en fiscalisten daadwerkelijk aan het schrijven.
Hier vind je de laatste ontwikkelingen op het gebied van B2B online marketing, communicatie en sales. Blijf op de hoogte aan de hand van achtergrondartikelen, best practises, opinie en cases. Bijdragen aan dit Topic? Mail dan naar dennis.de.vos@emerce.nl.
Content is king. Breng dat maar eens in de praktijk. Dirkzwager kreeg zijn advocaten en fiscalisten daadwerkelijk aan het schrijven.
Contextual targeting staat in de belangstelling als cookie alternatief. Het plaatsen van advertenties in een relevante context maakt echter nog meer mogelijk.
Personalisatie wordt lastiger zonder third party cookies. Hoe zorg je ervoor dat je data toch genoeg inzicht geeft zonder zware datatools?
De vFAS – een vereniging van Familie- en erfrechtadvocaten- wil er middels relevante content voor zorgen dat het gezien wordt als een keurmerk voor echtscheidingen.
Hoe zet je een merk neer? Hoe onderscheid je je van de concurrentie? In deze video gaan Maxim Romain en Jasper Tempel van Dott in op deze vragen.
Ga er maar aanstaan: een rebranding én aansluiten op het thema duurzame energie. Jorissa Neutelings en Remy Lammers laten zien hoe Vattenfall dit heeft aangepakt.
No Rules Rules van Reed Hastings en Erin Meyer beschrijft hoe en waarom Netflix z’n HR-beleid volledig opnieuw definieerde. Een samenvatting.
Naar verwachting zal 50% van alle zoekopdrachten in 2022 spraakgestuurd zijn. Hoe speel je in op zoeken via voice search?
B2B-klanten hebben meer controle over het kooptraject dan ooit. Fabrikanten zullen dus de klant centraal moeten zetten in alle bedrijfsprocessen: customer centricity.
Hoe verzamel je relevante data? Welke data is überhaupt relevant? En hoe zet je deze data vervolgens op de juiste manier in? Insights en praktische tips op het gebied van personalisatie.
Hoe optimaliseer je het verzendproces zo dat je succesvol op kunt schalen? En hoe speel je daarbij zo goed mogelijk in op de verwachtingen van klanten?
Door de lockdowns is online onboarden in één klap uitgegroeid tot onmisbaar HR-ingrediënt. Wat zijn de belangrijkste stappen?
Verrassend veel zaken worden in Afrika geregeld via de smartphone. Het Nederlandse CarePay digitaliseert het zorgstelsel in Oost Afrika via mobiele technologie. Twaalf vragen aan founders Onno Schellekens en Kees van Lede.
Google heeft recent veel veranderd op het gebied van zoekwoord matching. Tips en advies om daarmee om te gaan.
Jaarlijks worden zo’n 40.000 kinderen (tijdelijk) uit huis geplaatst. De gemeente Amsterdam probeert dat, ondere andere door de inzet van data, te voorkomen.