Van Petra naar Peter: hoe kaart je genderongelijkheid aan op een inspirerende manier?
The Family Amsterdam maakte de campagne ‘Mijn naam is Peter’ om de genderongelijkheid in de top van het bedrijfsleven aan te kaarten.
The Family Amsterdam maakte de campagne ‘Mijn naam is Peter’ om de genderongelijkheid in de top van het bedrijfsleven aan te kaarten.
Het reclame- en marketingfestival Cannes Lion, dat al van juni naar oktober was verplaatst, gaat dit jaar niet door. De organisatie meldt dat het evenement pas weer in juni...
AB InBev denkt dat het de eerste is die een mobiele reclamecampagne heeft gedraaid met blockchain. De bierbrouwer wil transparant werken en realiseert ook nog eens kostenbesparing tussen de...
Het Lions Festival in Cannes is dé plek om de transformatie van tegen elkaar aan schurende werelden van dichtbij te bekijken. In een tijdperk waarin we duidelijk in een shift zitten...
Voornamelijk witte heteromannen van 35-50 bepalen op Cannes Lions het straatbeeld, spreken op het evenement en halen de prijzen op. Diverse groepen als vrouwen, etnische minderheden en LHBT’s zijn...
Een veelbesproken onderwerp in Cannes is of de techniek vele malen belangrijker wordt dan creatie. Ik kan dan ook geen betere plek bedenken om het nieuwste speerpunt van IAB...
Wat begonnen is als een lokale marketingcampagne voor de Benelux is inmiddels uitgegroeid tot een succesvolle wereldwijde campagne voor Adobe Stock: The Hovering Art Director. De campagne is ingezonden...
De Cannes Cyber Lions zijn in mijn ogen toch een beetje de mondiale eredivisie van onze industrie. En als jurylid van deze categorie heb ik de kans gekregen om...
De Embassy of Dutch Creativity organiseert voor de derde keer een handelsmissie naar de Cannes Lions. Tientallen Nederlandse creatieve bureaus werken samen om Nederland internationaal op de kaart te...
Jelle Kolleman van videocontentbedrijf MADE.FOR.DIGITAL vertelt op Cannes Lions over de groei in videoproductie voor digital: “Facebook heeft op een gegeven moment besloten om video te gaan pushen. Dan...
Martine Meijburg van Second Degree vertelt op Cannes Lions over de inzet van LinkedIn: “Het is geen veredelde Twitter of Facebook. De content die je post moet waarde hebben...