CMS en de headless revolutie: hoe presteren organisaties wereldwijd?
Hoe bereiken organisaties hun huidige publiek? Hoe moeten ze hun digitale strategie veranderen om relevant te blijven?
Hoe bereiken organisaties hun huidige publiek? Hoe moeten ze hun digitale strategie veranderen om relevant te blijven?
Headless gaat ten koste van zélf content kunnen beheren en beheersen. Met een slimme interface kun je de sturing terugpakken en concurrerender worden.
Hoe beheer en publiceer je optimaal je content voor meerdere regionale merken vanuit één contentmanagementsysteem (CMS)?
Oatly had heel wat eisen voor een nieuw CMS: afzonderlijk aan componenten werken, makkelijk nieuwe 'tools' integreren, eenvoudige interface, etc.
Panini, bekend van de voetbalplaatjes, werkt in een internationaal speelveld. Een headless CMS hielp het bedrijf bij het stroomlijnen van de contentproductie.
De structuur van de website maakte internationaal zaken doen lastig voor Functional Nutrition. Een nieuwe website en een headless CMS brachten de oplossing.
Mediabedrijven kunnen niet meer automatisch rekenen op een gretig publiek. Lees hoe je een Customer Data Platform inzet om relevant te blijven.
Sterke internationale groeiambitie en tegelijkertijd het hoofd bieden aan piekbelastingen in eigen land: bij webwinkel Deloox is dat de realiteit.
Kan je alles-in-één commerceplatform de groei van je bedrijf niet meer aan? Een MACH-architectuur kan de oplossing zijn.
Contentsystemen geëvolueerd van CMS naar WEM. Een digital experience platform is daar de volgende stap in. In dit whitepaper lees je meer over een DXP.
Je wilt een e-commerceomgeving die flexibel is: in plaats van een volledig zelfgebouwd systeem is het dan vaak handiger om losse onderdelen te kopen.