More stories

Waarom het zo belangrijk is om je DXP te evalueren

Een Digital Experience Platform bundelt alle data uit je organisatie. Hoe weet je nu of je DXP goed is afgestemd je helpt om je doelstellingen te bereiken?

CMS

Wanneer is een website migratie succesvol?

Uitgangspunt van een succesvolle websitemigratie dient dan ook altijd het behoud van organische posities en daardoor organisch verkeer te zijn.  Maar hoe pak je dat nu eigenlijk goed aan?

Web performance

Tussen vrijheid en uniformiteit: Zo houdt TU Delft grip op de lappendeken aan content

Een inhaalslag bij de TU Delft: online niet langer het technische (CMS-)raamwerk, maar de inhoud als vertrekpunt. En dus: betere digitale toegankelijkheid.

CMS

Zo kies je het juiste headless CMS voor jouw project

Er zijn verschillen tussen wat CMS-leveranciers aanbieden. Dit whitepaper helpt je bij het maken van de juiste keuze voor jouw project.

CMS

Headless: de nieuwe standaard in CMS

Binnen de Content Management Systemen (CMS) is het Headless CMS sterk in opkomst. Een introductie in de wereld van Headless CMS met alle voor- en nadelen. 

CMS

Klantenserviceprojecten opnieuw in het vizier: Automatisering, klanttevredenheid, kosten-baten

Plannen rond de klantenservice hebben meteen (goede of slechte) impact. Kijk dus slim naar automatisering, klanttevredenheid en kosten-baten

Retail

Aan de slag met composable commerce? Vijf lessen en adviezen uit de praktijk

Flexibeler en schaalbaar: verschillende grote bedrijven stapten over op MACH-technologie. Recent deelden ze hun ervaringen: vijf lessen en adviezen.

e-commerce

Overstappen naar een headless platform of niet? De belangrijkste afwegingen

Een headless e-commerceplatform is vaak de volgende stap. Hoe werkt het, wat zijn de voor- en nadelen, en de afwegingen om er wel (of niet) aan te beginnen?

CMS

Personaliseer digitale ervaringen voor je klanten met een headless CMS

Ook online is een persoonlijke beleving de norm. Een (hyper)persoonlijke benadering van klanten leidt tot betere conversie. Hoe? Met een headless CMS.

CMS

Hoe Danone dankzij headless commerce zijn D2C-strategie kan opschalen

Om de relatie met zijn klanten verder te versterken, rolde Danone een D2C-strategie uit. De grootste uitdaging daarbij lag bij de traditionele kernactiviteiten.

e-commerce

Hoe breng je je B2B e-commerce naar een hoger niveau? Meedenken met de klant

Traditioneel is B2B mensenwerk. Qua digitalisatie liep B2B dus ook achter op B2C. Tot Covid-19. Hoe kun je je B2B e-commerce verbeteren? Adviezen en tips.

B2B Digital

Boost je klantervaring door content en commerce te koppelen

Verbeter de online klantervaring door content en commerce beter te verbinden. Twee routes: je e-commercesysteem óf je webcontent management-systeem.

CMS

Een headless backend invoeren? Houd dit in gedachten

Headless backend introduceren? Je krijgt te maken met uitdagingen in je bedrijfscultuur en in het kiezen van het juiste platform. Maak de juist afwegingen.

CMS

Bundeling van DXP-mogelijkheden: stel je digitale belevingsbeheer van de toekomst samen

Interactie met klanten blijft veranderen. Vaak doet een DXP-systeem intrede. Hoe stel je een DXP samen zonder dat bestaande IT overbodig wordt?

CMS

Wanneer is je organisatie gereed voor headless?

Bij een headless architectuur zijn de back-end en front-end van elkaar losgekoppeld. Maar voor welke bedrijven is dit geschikt en hoe maak je de overstap?

Customer Experience