More stories

Kritische vragen voor het selecteren van jouw headless CMS

Wie weet uiteindelijk welke functies op lange termijn belangrijk zijn bij het kiezen van een nieuw CMS ? Na het lezen van dit whitepaper weet je hoe je een geschikt CMS kiest.

CMS

‘Best-of-breed’ versus ‘all-in-one’: hoe kies je een e-commerceplatform?

Kleinere bedrijven: meestal alles-in-één. Middelgrote tot grote projecten: een ‘best-of-breed’-aanpak met keuzevrijheid voor elke ‘tool’ vaak meer geschikt.

CMS

De reis van modemerk Marc O’Polo naar een headless CMS

Marc O’Polo wil gebruikers in 40 landen een naadloze ervaring bieden. Met headless CMS Storyblok beheert het content, promoties, merchandise en redirects. 

e-commerce platforms

Een CMS voor de toekomst van e-commerce

Het CMS moet interne teams in staat stellen ervaringen te creëren die hun klanten willen in de digitale wereld van vandaag. In dit whitepaper lees je welke tools je daarvoor nodig hebt.

CMS

Hoe Bols met een nieuw ecommerce CMS de consumentenmarkt aanboort  

Drankenmerk Bols verkoopt zijn producten sinds kort ook direct aan consumenten. Het Hollandse icoon doet dat met een nieuw ecommerce CMS dat onlangs in Nederland en in nieuwe markt de Verenigde Staten is gelanceerd.

Customer Experience

Dit moet je weten over de headless commerce-hype

Van oriëntatie tot aankoop. Dankzij headless commerce kun je op deze behoeften inspringen en de ontwikkelingen bijbenen. Wat moet je weten over deze e-commerce-hype?

Customer Experience

CDP’s zijn géén wondermiddel voor je business, maar de strategie en aanpak erachter wel

Customer Data Platform: resultaat is vaak te veel werk, te weinig ROI. Meer grip op klantdata vraagt om strategische herbezinning.

Marketing automation

Personalisatie: Een van de belangrijkste e-commercetrends in 2022

E-commercebedrijven zien personalisatie en omnichannel als dé trends voor 2022. Om de concurrentie bij te blijven moet je online onderscheidend zijn.

Online marketing

De basisprincipes voor een goede CX-gedreven website

Een website die écht is gemaakt rondom een optimale gebruikservaring helpt enorm in de klantreis. Met deze richtlijnen realiseer je de best mogelijke klantervaring.

Web-design

Weer problemen met WordPress plug-in

Onderzoekers van Jetpack waarschuwen voor kwetsbaarheid in de plug-in WP Fastest Cache voor WordPress. Zo’n 600.000 WordPress sites lopen het gevaar door kwaadwillenden te worden overgenomen.

CMS

Hoe headless CMS contentproblemen oplost

Dit whitepaper onderzoekt deze meest cruciale contentproblemen en adviseert een oplossing door middel van een headless CMS-aanpak.

CMS

Het headless Customer Data Platform: De voor- en nadelen op een rij

In opkomst: het headless Customer Data Platform. Een duidelijk overzicht van de voor- en nadelen en waar je op moet letten bij het maken van een keuze.

Data

Is account-based marketing geschikt voor mijn bedrijf? Zeven vragen en zeven tips

Bij account-based marketing bewerk je een vooraf bepaalde groep bedrijven. Hoe weet je of dit iets is voor je bedrijf? Zeven vragen, zeven tips.

Strategy

501 marketeers over CMS

Heb je je ooit afgevraagd hoe marketeers hun dagelijkse taken ervaren? Dit whitepaper biedt antwoord op die vraag, aan de hand van resultaten van onderzoek onder ruim 500 marketeers.

CMS

HubSpot-integraties: De voor- en nadelen van verschillende integratietypes

Integreren van applicaties wordt een steeds grotere opgave, ook voor HubSpot-gebruikers. De voor- en nadelen van manieren om apps te ingrereren op een rij.

HubSpot