Flexibele hosting als basis voor groeiambities van webwinkel Deloox
Sterke internationale groeiambitie en tegelijkertijd het hoofd bieden aan piekbelastingen in eigen land: bij webwinkel Deloox is dat de realiteit.
Sterke internationale groeiambitie en tegelijkertijd het hoofd bieden aan piekbelastingen in eigen land: bij webwinkel Deloox is dat de realiteit.
De Amsterdamse start-up Instant Commerce heeft in de pre-seedronde twee miljoen euro venture capital opgehaald.
Kan je alles-in-één commerceplatform de groei van je bedrijf niet meer aan? Een MACH-architectuur kan de oplossing zijn.
Storyblok, maker van een B2B headless content management systeem, haalt 44 miljoen euro op. Nieuwe aandeelhouders zijn het staatsfonds van Adu Dhabi Mubadala Capital en het Duitse HV Capital.
Contentsystemen geëvolueerd van CMS naar WEM. Een digital experience platform is daar de volgende stap in. In dit whitepaper lees je meer over een DXP.
Je wilt een e-commerceomgeving die flexibel is: in plaats van een volledig zelfgebouwd systeem is het dan vaak handiger om losse onderdelen te kopen.
Implementatie is slechts stap 1 in een CDP-project. Echt succes vraagt om meer. Met deze vijf inzichten maak je van je CDP een succes in de praktijk.
Goede productgegevens worden steeds belangrijker. Om te voorkomen dat je het overzicht of veel tijd kwijtraakt is goed productdatabeheer dus belangrijk.
Datagestuurde marketing: hoe kies je? Wat zijn de capaciteiten en voordelen van verschillende soorten platforms? Een overzicht inclusief vergelijkingstabel.
E-commercebedrijven staan voor 4 grote problemen: personalisatie, markttrends, SEO, nieuwe technologieën. Een ‘headless’ systeem kan een oplossing zijn.
Wie weet uiteindelijk welke functies op lange termijn belangrijk zijn bij het kiezen van een nieuw CMS ? Na het lezen van dit whitepaper weet je hoe je een geschikt CMS kiest.
Kleinere bedrijven: meestal alles-in-één. Middelgrote tot grote projecten: een ‘best-of-breed’-aanpak met keuzevrijheid voor elke ‘tool’ vaak meer geschikt.
Marc O’Polo wil gebruikers in 40 landen een naadloze ervaring bieden. Met headless CMS Storyblok beheert het content, promoties, merchandise en redirects.
Het CMS moet interne teams in staat stellen ervaringen te creëren die hun klanten willen in de digitale wereld van vandaag. In dit whitepaper lees je welke tools je daarvoor nodig hebt.
Drankenmerk Bols verkoopt zijn producten sinds kort ook direct aan consumenten. Het Hollandse icoon doet dat met een nieuw ecommerce CMS dat onlangs in Nederland en in nieuwe markt de Verenigde Staten is gelanceerd.