More stories

CMS-maker Storyblok haalt 44 miljoen op

Storyblok, maker van een B2B headless content management systeem, haalt 44 miljoen euro op. Nieuwe aandeelhouders zijn het staatsfonds van Adu Dhabi Mubadala Capital en het Duitse HV Capital.

CMS

Klanten op een één-op-één basis bereiken

Contentsystemen geëvolueerd van CMS naar WEM. Een digital experience platform is daar de volgende stap in. In dit whitepaper lees je meer over een DXP.

CMS

Composable e-commerce: niet heilig, maar vaak wel het overwegen waard

Je wilt een e-commerceomgeving die flexibel is: in plaats van een volledig zelfgebouwd systeem is het dan vaak handiger om losse onderdelen te kopen.

E-commerce platforms

Haal het maximale uit je CDP met deze vijf best practices

Implementatie is slechts stap 1 in een CDP-project. Echt succes vraagt om meer. Met deze vijf inzichten maak je van je CDP een succes in de praktijk.

Marketing automation

Het belang van productdatabeheer voor een optimale klantervaring

Goede productgegevens worden steeds belangrijker. Om te voorkomen dat je het overzicht of veel tijd kwijtraakt is goed productdatabeheer dus belangrijk.

CMS

Marketingtechnologie: hoe je een platform kiest en wat je ermee kunt

Datagestuurde marketing: hoe kies je? Wat zijn de capaciteiten en voordelen van verschillende soorten platforms? Een overzicht inclusief vergelijkingstabel.

Marketing automation

Vier actuele e-commerceproblemen die een ‘headless’ systeem op kan lossen

E-commercebedrijven staan voor 4 grote problemen: personalisatie, markttrends, SEO, nieuwe technologieën. Een ‘headless’ systeem kan een oplossing zijn.

CMS

Kritische vragen voor het selecteren van jouw headless CMS

Wie weet uiteindelijk welke functies op lange termijn belangrijk zijn bij het kiezen van een nieuw CMS ? Na het lezen van dit whitepaper weet je hoe je een geschikt CMS kiest.

CMS

‘Best-of-breed’ versus ‘all-in-one’: hoe kies je een e-commerceplatform?

Kleinere bedrijven: meestal alles-in-één. Middelgrote tot grote projecten: een ‘best-of-breed’-aanpak met keuzevrijheid voor elke ‘tool’ vaak meer geschikt.

CMS

De reis van modemerk Marc O’Polo naar een headless CMS

Marc O’Polo wil gebruikers in 40 landen een naadloze ervaring bieden. Met headless CMS Storyblok beheert het content, promoties, merchandise en redirects. 

E-commerce platforms

Een CMS voor de toekomst van e-commerce

Het CMS moet interne teams in staat stellen ervaringen te creëren die hun klanten willen in de digitale wereld van vandaag. In dit whitepaper lees je welke tools je daarvoor nodig hebt.

CMS

Hoe Bols met een nieuw ecommerce CMS de consumentenmarkt aanboort  

Drankenmerk Bols verkoopt zijn producten sinds kort ook direct aan consumenten. Het Hollandse icoon doet dat met een nieuw ecommerce CMS dat onlangs in Nederland en in nieuwe markt de Verenigde Staten is gelanceerd.

Customer Experience

Dit moet je weten over de headless commerce-hype

Van oriëntatie tot aankoop. Dankzij headless commerce kun je op deze behoeften inspringen en de ontwikkelingen bijbenen. Wat moet je weten over deze e-commerce-hype?

Customer Experience

CDP’s zijn géén wondermiddel voor je business, maar de strategie en aanpak erachter wel

Customer Data Platform: resultaat is vaak te veel werk, te weinig ROI. Meer grip op klantdata vraagt om strategische herbezinning.

Marketing automation

Personalisatie: Een van de belangrijkste e-commercetrends in 2022

E-commercebedrijven zien personalisatie en omnichannel als dé trends voor 2022. Om de concurrentie bij te blijven moet je online onderscheidend zijn.

Online marketing