Klanten op een één-op-één basis bereiken
Contentsystemen geëvolueerd van CMS naar WEM. Een digital experience platform is daar de volgende stap in. In dit whitepaper lees je meer over een DXP.
Contentsystemen geëvolueerd van CMS naar WEM. Een digital experience platform is daar de volgende stap in. In dit whitepaper lees je meer over een DXP.
Je wilt een e-commerceomgeving die flexibel is: in plaats van een volledig zelfgebouwd systeem is het dan vaak handiger om losse onderdelen te kopen.
Implementatie is slechts stap 1 in een CDP-project. Echt succes vraagt om meer. Met deze vijf inzichten maak je van je CDP een succes in de praktijk.
Goede productgegevens worden steeds belangrijker. Om te voorkomen dat je het overzicht of veel tijd kwijtraakt is goed productdatabeheer dus belangrijk.
Datagestuurde marketing: hoe kies je? Wat zijn de capaciteiten en voordelen van verschillende soorten platforms? Een overzicht inclusief vergelijkingstabel.
E-commercebedrijven staan voor 4 grote problemen: personalisatie, markttrends, SEO, nieuwe technologieën. Een ‘headless’ systeem kan een oplossing zijn.
Wie weet uiteindelijk welke functies op lange termijn belangrijk zijn bij het kiezen van een nieuw CMS ? Na het lezen van dit whitepaper weet je hoe je een geschikt CMS kiest.
Kleinere bedrijven: meestal alles-in-één. Middelgrote tot grote projecten: een ‘best-of-breed’-aanpak met keuzevrijheid voor elke ‘tool’ vaak meer geschikt.
Marc O’Polo wil gebruikers in 40 landen een naadloze ervaring bieden. Met headless CMS Storyblok beheert het content, promoties, merchandise en redirects.
Het CMS moet interne teams in staat stellen ervaringen te creëren die hun klanten willen in de digitale wereld van vandaag. In dit whitepaper lees je welke tools je daarvoor nodig hebt.
Drankenmerk Bols verkoopt zijn producten sinds kort ook direct aan consumenten. Het Hollandse icoon doet dat met een nieuw ecommerce CMS dat onlangs in Nederland en in nieuwe markt de Verenigde Staten is gelanceerd.
Van oriëntatie tot aankoop. Dankzij headless commerce kun je op deze behoeften inspringen en de ontwikkelingen bijbenen. Wat moet je weten over deze e-commerce-hype?
Customer Data Platform: resultaat is vaak te veel werk, te weinig ROI. Meer grip op klantdata vraagt om strategische herbezinning.
E-commercebedrijven zien personalisatie en omnichannel als dé trends voor 2022. Om de concurrentie bij te blijven moet je online onderscheidend zijn.
Een website die écht is gemaakt rondom een optimale gebruikservaring helpt enorm in de klantreis. Met deze richtlijnen realiseer je de best mogelijke klantervaring.