CDP’s zijn géén wondermiddel voor je business, maar de strategie en aanpak erachter wel
Customer Data Platform: resultaat is vaak te veel werk, te weinig ROI. Meer grip op klantdata vraagt om strategische herbezinning.
Customer Data Platform: resultaat is vaak te veel werk, te weinig ROI. Meer grip op klantdata vraagt om strategische herbezinning.
E-commercebedrijven zien personalisatie en omnichannel als dé trends voor 2022. Om de concurrentie bij te blijven moet je online onderscheidend zijn.
Een website die écht is gemaakt rondom een optimale gebruikservaring helpt enorm in de klantreis. Met deze richtlijnen realiseer je de best mogelijke klantervaring.
Onderzoekers van Jetpack waarschuwen voor kwetsbaarheid in de plug-in WP Fastest Cache voor WordPress. Zo’n 600.000 WordPress sites lopen het gevaar door kwaadwillenden te worden overgenomen.
Dit whitepaper onderzoekt deze meest cruciale contentproblemen en adviseert een oplossing door middel van een headless CMS-aanpak.
In opkomst: het headless Customer Data Platform. Een duidelijk overzicht van de voor- en nadelen en waar je op moet letten bij het maken van een keuze.
Bij account-based marketing bewerk je een vooraf bepaalde groep bedrijven. Hoe weet je of dit iets is voor je bedrijf? Zeven vragen, zeven tips.
Heb je je ooit afgevraagd hoe marketeers hun dagelijkse taken ervaren? Dit whitepaper biedt antwoord op die vraag, aan de hand van resultaten van onderzoek onder ruim 500 marketeers.
Integreren van applicaties wordt een steeds grotere opgave, ook voor HubSpot-gebruikers. De voor- en nadelen van manieren om apps te ingrereren op een rij.
Website maken? Wordpress en HubSpot: beiden veel gebruikt als CMS, beiden met voor- en nadelen. In deze vergelijking zetten we die in 7 punten op een rij.
Een Digital Experience Platform bundelt alle data uit je organisatie. Hoe weet je nu of je DXP goed is afgestemd je helpt om je doelstellingen te bereiken?
Uitgangspunt van een succesvolle websitemigratie dient dan ook altijd het behoud van organische posities en daardoor organisch verkeer te zijn. Maar hoe pak je dat nu eigenlijk goed aan?
Een inhaalslag bij de TU Delft: online niet langer het technische (CMS-)raamwerk, maar de inhoud als vertrekpunt. En dus: betere digitale toegankelijkheid.
Er zijn verschillen tussen wat CMS-leveranciers aanbieden. Dit whitepaper helpt je bij het maken van de juiste keuze voor jouw project.
Binnen de Content Management Systemen (CMS) is het Headless CMS sterk in opkomst. Een introductie in de wereld van Headless CMS met alle voor- en nadelen.