More stories

CDP’s zijn géén wondermiddel voor je business, maar de strategie en aanpak erachter wel

Customer Data Platform: resultaat is vaak te veel werk, te weinig ROI. Meer grip op klantdata vraagt om strategische herbezinning.

Marketing automation

Personalisatie: Een van de belangrijkste e-commercetrends in 2022

E-commercebedrijven zien personalisatie en omnichannel als dé trends voor 2022. Om de concurrentie bij te blijven moet je online onderscheidend zijn.

Online marketing

De basisprincipes voor een goede CX-gedreven website

Een website die écht is gemaakt rondom een optimale gebruikservaring helpt enorm in de klantreis. Met deze richtlijnen realiseer je de best mogelijke klantervaring.

Web-design

Weer problemen met WordPress plug-in

Onderzoekers van Jetpack waarschuwen voor kwetsbaarheid in de plug-in WP Fastest Cache voor WordPress. Zo’n 600.000 WordPress sites lopen het gevaar door kwaadwillenden te worden overgenomen.

CMS

Hoe headless CMS contentproblemen oplost

Dit whitepaper onderzoekt deze meest cruciale contentproblemen en adviseert een oplossing door middel van een headless CMS-aanpak.

CMS

Het headless Customer Data Platform: De voor- en nadelen op een rij

In opkomst: het headless Customer Data Platform. Een duidelijk overzicht van de voor- en nadelen en waar je op moet letten bij het maken van een keuze.

Data

Is account-based marketing geschikt voor mijn bedrijf? Zeven vragen en zeven tips

Bij account-based marketing bewerk je een vooraf bepaalde groep bedrijven. Hoe weet je of dit iets is voor je bedrijf? Zeven vragen, zeven tips.

Strategy

501 marketeers over CMS

Heb je je ooit afgevraagd hoe marketeers hun dagelijkse taken ervaren? Dit whitepaper biedt antwoord op die vraag, aan de hand van resultaten van onderzoek onder ruim 500 marketeers.

CMS

HubSpot-integraties: De voor- en nadelen van verschillende integratietypes

Integreren van applicaties wordt een steeds grotere opgave, ook voor HubSpot-gebruikers. De voor- en nadelen van manieren om apps te ingrereren op een rij.

HubSpot

Website met WordPress of HubSpot? Een vergelijking

Website maken? Wordpress en HubSpot: beiden veel gebruikt als CMS, beiden met voor- en nadelen. In deze vergelijking zetten we die in 7 punten op een rij.

HubSpot

Waarom het zo belangrijk is om je DXP te evalueren

Een Digital Experience Platform bundelt alle data uit je organisatie. Hoe weet je nu of je DXP goed is afgestemd je helpt om je doelstellingen te bereiken?

Digital Experience Platform

Wanneer is een website migratie succesvol?

Uitgangspunt van een succesvolle websitemigratie dient dan ook altijd het behoud van organische posities en daardoor organisch verkeer te zijn.  Maar hoe pak je dat nu eigenlijk goed aan?

Web performance

Tussen vrijheid en uniformiteit: Zo houdt TU Delft grip op de lappendeken aan content

Een inhaalslag bij de TU Delft: online niet langer het technische (CMS-)raamwerk, maar de inhoud als vertrekpunt. En dus: betere digitale toegankelijkheid.

CMS

Zo kies je het juiste headless CMS voor jouw project

Er zijn verschillen tussen wat CMS-leveranciers aanbieden. Dit whitepaper helpt je bij het maken van de juiste keuze voor jouw project.

CMS

Headless: de nieuwe standaard in CMS

Binnen de Content Management Systemen (CMS) is het Headless CMS sterk in opkomst. Een introductie in de wereld van Headless CMS met alle voor- en nadelen. 

CMS