More stories

Klantenserviceprojecten opnieuw in het vizier: Automatisering, klanttevredenheid, kosten-baten

Plannen rond de klantenservice hebben meteen (goede of slechte) impact. Kijk dus slim naar automatisering, klanttevredenheid en kosten-baten

Retail

Aan de slag met composable commerce? Vijf lessen en adviezen uit de praktijk

Flexibeler en schaalbaar: verschillende grote bedrijven stapten over op MACH-technologie. Recent deelden ze hun ervaringen: vijf lessen en adviezen.

E-commerce

Overstappen naar een headless platform of niet? De belangrijkste afwegingen

Een headless e-commerceplatform is vaak de volgende stap. Hoe werkt het, wat zijn de voor- en nadelen, en de afwegingen om er wel (of niet) aan te beginnen?

CMS

Personaliseer digitale ervaringen voor je klanten met een headless CMS

Ook online is een persoonlijke beleving de norm. Een (hyper)persoonlijke benadering van klanten leidt tot betere conversie. Hoe? Met een headless CMS.

CMS

Hoe Danone dankzij headless commerce zijn D2C-strategie kan opschalen

Om de relatie met zijn klanten verder te versterken, rolde Danone een D2C-strategie uit. De grootste uitdaging daarbij lag bij de traditionele kernactiviteiten.

E-commerce

Hoe breng je je B2B e-commerce naar een hoger niveau? Meedenken met de klant

Traditioneel is B2B mensenwerk. Qua digitalisatie liep B2B dus ook achter op B2C. Tot Covid-19. Hoe kun je je B2B e-commerce verbeteren? Adviezen en tips.

B2B Digital

Boost je klantervaring door content en commerce te koppelen

Verbeter de online klantervaring door content en commerce beter te verbinden. Twee routes: je e-commercesysteem óf je webcontent management-systeem.

CMS

Een headless backend invoeren? Houd dit in gedachten

Headless backend introduceren? Je krijgt te maken met uitdagingen in je bedrijfscultuur en in het kiezen van het juiste platform. Maak de juist afwegingen.

CMS

Bundeling van DXP-mogelijkheden: stel je digitale belevingsbeheer van de toekomst samen

Interactie met klanten blijft veranderen. Vaak doet een DXP-systeem intrede. Hoe stel je een DXP samen zonder dat bestaande IT overbodig wordt?

Digital Experience Platform

Wanneer is je organisatie gereed voor headless?

Bij een headless architectuur zijn de back-end en front-end van elkaar losgekoppeld. Maar voor welke bedrijven is dit geschikt en hoe maak je de overstap?

Customer Experience

‘Streep door privacy shield maakt tijd rijp om te kiezen voor Europese alternatieven’

Door de de ongeldigverklaring van het EU-VS privacyshield moeten bedrijven volgens IT-jurist Arnoud Engelfriet op zoek naar Europese software-alternatieven.

Cloud

De verschuiving van CMS naar DXP: is het CMS verouderd?

Een Digital Experience Platform (DXP) kan de beperkingen van een CMS ondervangen. Maar wat is DXP precies? En hoe kun je het inzetten in je organisatie?

Digital Experience Platform

Nieuwe bestuursleden Stichting Drupal Nederland

Het bestuur van Stichting Drupal Nederland heeft sinds kort drie nieuwe bestuursleden in zijn gelederen.

CMS

Kies voor Headless

Door de hernieuwde focus op klantervaring kiezen steeds meer bedrijven voor een headless CMS. Dit whitepaper vertelt je er alles over.

CMS

WordPress-sites aangevallen door lek Elementor

Elementor is een page builder plug-in die de standaard WordPress-editor vervangt. Gebruikers hebben met de plugin meer mogelijkheden voor het vormgeven van hun WordPress-site.

Tech