Wat is de waarde van ‘gamification’ bij recruitment?
Al langere tijd wordt er rondom recruitment gesproken over ‘gamification’. Wat is het en hoe kun je het toepassen? En wat zijn de voor- en nadelen?
Al langere tijd wordt er rondom recruitment gesproken over ‘gamification’. Wat is het en hoe kun je het toepassen? En wat zijn de voor- en nadelen?
The Brief is een podcast van Wayne Parker Kent over content, marketing en creatie. Deze keer met Maurice Ajanaku, merkenbouwer bij CitizenM.
Een frustrerend chatbotgesprek bij een klantenservice. Frustrerend en je klant raakt geïrriteerd in plaats van geholpen. Dat hoeft niet langer.
Dankzij het GARM-framework kunnen merken de stap van brand safety naar brand suitability beter maken, waardoor gericht geadverteerd kan blijven worden.
Van verandermanagement krijgen veel mensen de kriebels. Vijf stappen om verandering in een organisatie op een pragmatische manier door te voeren.
The Brief is een podcast van Wayne Parker Kent over content, marketing en creatie. Deze keer met Hans Voorn, marketingmanager bij uitvaartondernemer DELA.
De check-out is belangrijk bij het verhogen van de conversie. Bezorgopties en duidelijke communicatie daarover spelen een sleutelrol: mijn vier tips.
Papieren folders blijven lastig, maar óók effectief. Als je het slim aanpakt en papier combineert met hyperlokale targeting en een online campagne.
B2B-klanten van techbedrijven worden moe van al de oppervlakkige contactpogingen. Ze zijn de marketingmails zat en willen inhoud. Waarom geven we die niet?
Groene pakketbezorging wordt steeds normaler en opties nemen toe. Betere communicatie aan klanten over de (positieve of negatieve) milieu-impact helpt ook.
Contactloze interacties zijn door Corona versneld. Voor Mr. Lewis hotels ontwikkelden we een volledig contactloos proces van check-in en verblijf.
The Brief is een podcast over content, marketing en creatie. Deze keer met Ernst-Jan Pfauth, medeoprichter van de De Correspondent.
Personeel behouden vraagt om goed georganiseerd HR-beleid. Weet wat er speelt, werk aan een goede bedrijfscultuur en bied medewerkers mogelijkheden.
Steeds meer bedrijven kijken over de grenzen. Dat betekent: je website in andere landen en talen. Lees de basis SEO-stappen voor een meertalige website.
De indruk die sollicitanten hebben van je bedrijf – de ‘candicate experience’ – is belangrijk. Wat zijn hun voorkeuren? Resultaten van een LinkedIn-poll.