More stories

Sales: drie technieken om een gesprekspartner voor je te winnen

Lastig sales-gesprek? Drie technieken om de klant toch naar je hand te zetten.  

Marketing

Hoe organiseer je een effectieve online workshop?

De lessons learned van een jaar lang vol online workshops: wat werkt wel? En wat werkt niet? Acht tips en tools voor een effectieve workshop op afstand. 

Communicatie

Arno Otto (Talpa): ‘Dat gebruikers overal worden geregistreerd en geïdentificeerd, is abnormaal’

Arno Otto startte begin 2020 als Chief Transformation Officer bij Talpa Network. Een interview over de verbinding tussen radio, tv en social.

Contentmarketing

Consument vraagt om betrouwbaarheid en betrokkenheid

Voor marketeers moet het wekken van vertrouwen hoog op de agenda staan dit jaar. Het vertrouwen van veel consumenten heeft een flinke knauw gekregen. 

Online marketing

‘Coolblue beste in Noord-Europa met klantcontact’

Coolblue is van 390 onderzochte bedrijven de beste in digitaal klantcontact, zo blijkt uit onderzoek. Nederland scoort sowieso goed, want er staat nog drie bedrijven in de top vijf.

Marketing

Zeven tips om digital events boeiender te maken

Digital events hebben eigen eisen en ingrediënten om het spannend te houden. Zeven praktijklessen.

Communicatie

Sales: zo voorkom je afwimpel-bezwaren

Lastig in een salestraject: de klant probeert je met een smoesje af te wimpelen. Verkoopbeest Jordan Belfort heeft een prima trucje om daarmee om te gaan.

Communicatie

Een succesvol webinar organiseren in 12 stappen (Infographic)

Webinars: een must tijdens lockdowns, maar ook in ‘normale’ tijden nuttig om je boodschap over te brengen. Alle do’s en en don’ts in een handig stappenplan. 

Communicatie

Er komt veel kijken bij online sales voor B2B-bedrijven

In korte tijd is de B2B-markt overgestapt naar digitaal werken. Hoe ga je daar in je sales-werk mee om? Vijf vragen over digitale salestrajecten.

Communicatie

Yellow Communications verder als Clarity

PR- en communicatiebureau Yellow Communications, vooral gespecialiseerd in de promotie van IT-gerelateerde bedrijven, gaat verder als Clarity. In september maakten beide bureaus de overname al bekend.

Communicatie

‘Zet content creators in om maatschappelijke kwesties aan te kaarten’

Het inzetten van influencers en andere content creators om maatschappelijke kwesties, zoals vaccineren of Covid-19-maatregelen, aan te kaarten bij moeilijk bereikbare online doelgroepen werkt. Tot die conclusie komt Roel Lutkenhaus van de Erasmus Universiteit.

Communicatie

Born05 Group koopt PR-bureau Glasnost

Met de overname van PR-bureau Glasnost en diens dochterlabel Fitzgerald geeft Born05 Group verder gestalte aan zijn plan om te groeien tot een multidisciplinaire bureaugroep.

Communicatie

Starlink, op weg naar een wereldomvattend telecomnetwerk

Jij en ik kunnen ons een leven zonder internet nauwelijks meer herinneren of voorstellen, maar zo’n vier miljard anderen zijn de afgelopen maanden niet online geweest.

Communicatie

Nederlanders tijdens crisistijd: wennen aan het nieuwe normaal

Nederlanders hebben zich massaal neergelegd bij de maatregelen rond het coronavirus en beoordelen de kwaliteit van leven in deze periode op een dikke voldoende. Dat blijkt uit onderzoek van IPG MediaBrands. De holding van Initiative, Reprise, Thrive, UM en YUNE peilde waar Nederland staat en onderzocht hoe de bevolking denkt over thuiswerken, coronastress, vertrouwen in overheid en journalistiek, koopgedrag, acceptatie van de crisismaatregelen en reclame en media.

Communicatie

PR- en marketingbureaus bundelen kennis jongeren en hun gezinnen

Acht Europese PR-, marketing- en communicatiebureaus bundelen de krachten op het gebied van jongerenkennis in het We Are Family-netwerk. Voor de Benelux is LVTPR een van de medeoprichters.

Communicatie