Online verleiding of misleiding? De zes meest gebruikte misleidingstaktieken
Waar ligt de grens tussen verleiden en misleiden bij online verkoop? Er wordt harder opgetreden. Een richtlijn: staat het belang van de klant centraal?
Waar ligt de grens tussen verleiden en misleiden bij online verkoop? Er wordt harder opgetreden. Een richtlijn: staat het belang van de klant centraal?
Volgens nieuwszender BNR heft Facebooks moederbedrijf Meta de communicatieafdeling in de Benelux op. Er komt ook geen nieuwe.
Stefan van Ballegooie van Allianz reduceert teksten tot net zo begrijpelijke kortere versies. Dat zorgt dat ze beter gelezen worden en beter converteren.
OHRA wil gemak en de menselijke maat in zijn contact met klanten. Dat betekent: soms informatie via de app, soms gewoon bellen als dat fijner is.
Een sterke bedrijfscultuur helpt je om de tevredenheid, betrokkenheid en motivatie van je medewerkers naar een hoger niveau te tillen. Dat doe je zo.
Juist in tijden van crisis is heldere communicatie extra belangrijk. Hoe het niet moet? De stilte van de meeste energiebedrijven tijdens de energiecrisis.
De Nederlandse podcasthoster Springcast breidt zijn portfolio uit met een workflowtool. Makers van zakelijke podcasts vinden hierin een vehikel om samenwerken en productie te versoepelen.
Geen advertenties, bijzonder betrokken gebruikers en enkele interessante overnames op zak. Discord is een steeds gewilder alternatief voor de bekende communicatieplatformen en heeft een sterke positie binnen de web3-wereld. Toch worden er vraagtekens gesteld bij succes op lange termijn. Hoe ontwikkelt Discord zich, welke keuzes maakt het management en hoe gaat het geld verdienen?
De Autoriteit Consument & Markt (ACM) heeft begin november een bijgewerkte versie van de Leidraad Bescherming online consument (Leidraad) gepubliceerd. […]
PR bureau NXT Content claimt een primeur met het gebruik van kunstmatige intelligentie (AI) bij het maken van persberichten. Het bedrijf heeft het allereerste persbericht opgesteld op basis van ChatGPT, de AI tool die de laatste tijd zoveel aandacht trekt.
De CO2-uitstoot van (digital) bureaus zelf is relatief laag, maar via klanten tikt het al gauw aan: tot ruim een kwart meer CO2-uitstoot per persoon. De roep om grote vervuilers en andere controversiële partijen niet langer te steunen of te helpen veranderen groeit. Maar hoe doe je dat? Verschillende koplopers delen hun ervaringen.
Een groep van twaalf professionals uit de media- en marketingwereld slaat de handen ineen en begint een nieuw opleidingsinstituut, Iris Academy.
Je kunt al je bedrijfstelefoontjes via Teams laten lopen. De applicatie heeft alle moderne functies en je kunt het integreren met je klantcontactplatform.
Ideeën bij de consument over elektrische auto’s kloppen vaak niet helemaal. Ze staan zo een snellere adoptie in de weg. Goede informatie is dus belangrijk.
In het Leadgeneratie Benchmarkonderzoek 2022 onderzochten we hoe marketeers in de ICT-sector leads genereren. Wat werkt en wat niet? En wat zijn de trends?