Waarom PR in tijden van (dreigende) recessie juist extra belangrijk is
Juist in tijden van crisis is heldere communicatie extra belangrijk. Hoe het niet moet? De stilte van de meeste energiebedrijven tijdens de energiecrisis.
Juist in tijden van crisis is heldere communicatie extra belangrijk. Hoe het niet moet? De stilte van de meeste energiebedrijven tijdens de energiecrisis.
De Nederlandse podcasthoster Springcast breidt zijn portfolio uit met een workflowtool. Makers van zakelijke podcasts vinden hierin een vehikel om samenwerken en productie te versoepelen.
Geen advertenties, bijzonder betrokken gebruikers en enkele interessante overnames op zak. Discord is een steeds gewilder alternatief voor de bekende communicatieplatformen en heeft een sterke positie binnen de web3-wereld. Toch worden er vraagtekens gesteld bij succes op lange termijn. Hoe ontwikkelt Discord zich, welke keuzes maakt het management en hoe gaat het geld verdienen?
De Autoriteit Consument & Markt (ACM) heeft begin november een bijgewerkte versie van de Leidraad Bescherming online consument (Leidraad) gepubliceerd. […]
PR bureau NXT Content claimt een primeur met het gebruik van kunstmatige intelligentie (AI) bij het maken van persberichten. Het bedrijf heeft het allereerste persbericht opgesteld op basis van ChatGPT, de AI tool die de laatste tijd zoveel aandacht trekt.
De CO2-uitstoot van (digital) bureaus zelf is relatief laag, maar via klanten tikt het al gauw aan: tot ruim een kwart meer CO2-uitstoot per persoon. De roep om grote vervuilers en andere controversiële partijen niet langer te steunen of te helpen veranderen groeit. Maar hoe doe je dat? Verschillende koplopers delen hun ervaringen.
Een groep van twaalf professionals uit de media- en marketingwereld slaat de handen ineen en begint een nieuw opleidingsinstituut, Iris Academy.
Je kunt al je bedrijfstelefoontjes via Teams laten lopen. De applicatie heeft alle moderne functies en je kunt het integreren met je klantcontactplatform.
Ideeën bij de consument over elektrische auto’s kloppen vaak niet helemaal. Ze staan zo een snellere adoptie in de weg. Goede informatie is dus belangrijk.
In het Leadgeneratie Benchmarkonderzoek 2022 onderzochten we hoe marketeers in de ICT-sector leads genereren. Wat werkt en wat niet? En wat zijn de trends?
Gepersonaliseerde advertenties kunnen vaak op de inhoud, of de boodschap, nog geoptimaliseerd worden. Dit whitepaper gaat dan ook over Dynamic creative optimisation (DCO).
Merken lijken in hun uitingen steeds meer op elkaar, maar echte emotie ontbreekt. Daarmee staat de merkrelevantie onder druk. Hoe breng je de emotie terug?
Een ‘thought leader’ worden is lastig. Je moet niet alleen een expert op je vakgebied zijn, maar ook content maken waar genoeg publiek voor is.
Wil je een goede producttekst schrijven? Daar zijn een paar handige trucs voor. Volg deze tips en vergroot de kans op verkoop.
Sinds het begin van de coronapandemie is het aantal public relations (PR) en communicatiebureaus zeer snel toegenomen, blijkt uit cijfers van het Handelsregister van KVK.