More stories

Product vs. emotie

De ondergang van de Super League was niets nieuws: herinnert u zich Sport7 nog? De les: vergeet nooit de emotionele lading van een product.

Strategy

De operationele impact van D2C voor de groothandel: de klantenservice (2/3)

Voor groothandels liggen er kansen voor directe verkoop aan consumenten (D2C), maar de operationele impact is groot. Deel 2: de klantenservice.

e-commerce

Messaging: onmisbaar kanaal in 2021

Messaging is populairder geworden door de lockdowns. Twee voorbeelden uit de praktijk tonen hoe messaging leidde tot grotere klanttevredenheid.

Marketing

Twaalf tips voor meer Instagram-volgers

Bedrijven gebruiken Instagram als marketingtool. Volgers verwerven is daarom belangrijk. Ontdek twaalf tips voor meer volgers op Instagram. 

Marketing

‘Denk niet dat je journalisten voor je karretje kan spannen’

Bedrijven die in het nieuws komen worden vaker vertrouwd, hebben beter bezochte websites en groeien daardoor sneller. Leer denken als een journalist en verbeter zo de PR van je bedrijf.

Media

Nog één dag te lezen! De averechtse werking van pushen  

De aanhouder wint maar teveel aandringen roept weerstand op. Hoe zit dat? En hoe kun je consumenten benaderen zonder ze tegen de haren in te strijken?

Communicatie

B2B-leadgeneratie: een strategie in vijf stappen

Succesvolle marketing bij B2B vraagt om een eigen aanpak. Met dit vijfstappenplan ontwikkel je de best mogelijke B2B-leadgeneratie.

Online marketing

Negen tips voor een succesvol verkoopgesprek

Een succesvol telefonisch verkoopgesprek is geen eenvoudige opgave. Negen tips voor meer succes: van voorbereiding via gespreksstrategie naar sale.

B2B online

Wat blijft en wat komt terug? 14 post-corona trends in werk en communicatie

Wat zien we – na een jaar van lockdowns en social distancing – verschuiven op het gebied van werken, communiceren en consumeren?

Coronacrisis

Meer impact met interactieve banners

Display-advertenties blijven een belangrijke component in online marketing. Interactieve technieken zorgen ervoor dat ze hun waarde behouden.

Marketing

Drie effectieve video-formats

Met video beantwoord je snel en aansprekend de belangrijkste basisvragen van potentiële klanten. Een bespreking van de drie effectiefste video-formats.

Video

Thera van Steveninck (KPN NetwerkNL): ‘Uitrol glasvezel maakte ‘digital first’-gedachte noodzakelijk’

KPN NetwerkNL maakte met de inzet van een datagedreven klantreis en functionele tools een digitale ommezwaai.

Customer Service

Klantrelaties en meer dan winst: ongekende verschuivingen in klantverwachting

Empathie, personalisatie en gebruiksgemak zijn cruciaal voor klantrelaties blijkt uit de vierde editie van het State of the Connected Customer-onderzoek.

Customer Experience

Zo gebruik je analytics ter verbetering van je voice- of chatbot

Bij de inzet van voice- en chatbots is een goede inrichting en slim gebruik van analytics cruciaal voor het verbeteren van de klantervaring. 

Customer Experience

Start-up Too Much Info leert scholieren fakenews herkennen

Fakenews, bubbels, cyberpesten: jongeren lopen er regelmatig tegenaan. Start-up Too Much Info wil scholieren meer mediawijsheid en cyberskills meegeven.

Start-ups