Het kantoor van de toekomst: ingericht op hybride werken
Thuiswerken is een blijvertje. En dus krijgt het kantoor een andere rol. Van werklocatie naar clubhuis, een schets van het kantoor van de toekomst.
Thuiswerken is een blijvertje. En dus krijgt het kantoor een andere rol. Van werklocatie naar clubhuis, een schets van het kantoor van de toekomst.
Logo’s zijn lastig: vernieuwen? En zo ja, hoe dan? De huidige trend zijn platte simpele logo’s. Waar komt die vandaan? En waarom kan hij weer verdwijnen?
Hoewel bijna ieder bedrijf het tegenwoordig doet, is goed schrijven voor sociale media een kunst op zich. Lees hier wat je wel en juist niet moet doen.
Complexe producten, zoals pensioenen in het nieuwe pensioenstelsel, vragen om extra aandacht voor de klantrelatie. Deze vijf principes zijn van belang.
Bij Google Voorpaginanieuws bepalen de structuur en kwaliteit van je pagina mede of je bij het belangrijkste nieuws verschijnt. Daarin is nu iets veranderd.
Van de Fabeltjesfuik via storytelling tot de herwaardering van audio. De transformatie van het Nederlandse medialandschap in acht trends en ontwikkelingen.
COVID-19 leidde tot veel hybride evenementen. Die blijken veel voordelen op te leveren ten opzichte van louter fysieke bijeenkomsten. Uitleg en vijf tips.
Om op afstand te kunnen werken, heb je de beste digitale tools nodig voor jezelf en je team. 11 Experts bespreken de 26 beste tools voor remote teams.
Thuiswerken is niet voor iedereen ideaal. Start-up HubClub werkt aan een platform dat hybride werken makkelijker maakt. Vijf vragen aan CEO Joost Prins.
Flexibiliteit is voor veel bedrijven een belangrijk concept gebleken tijdens de Coronacrisis: ook voor de klantenservice. Zeven best practices op een rij.
Video groeit nog altijd, maar heb je gedacht aan de miljoenen doven en slechthorenden? Wacht niet met het toegankelijker maken van je video-content.
Marketplaces zijn snel belangrijk geworden. Sommige merken willen daar juist níét verkopen. Maar ook dan moet je zorgen dat je daar als merk aanwezig bent.
Eneco wil van groen naar klimaatneutraal. Dat valt samen met een nieuwe kijk op ‘digital’. Die afdeling gaat versmelten met andere commerciële teams.
Er komt veel kijken bij een sitemigratie. Hoe zorg je ervoor dat het schrijven van de redirects voor een sitemigratie efficiënt verloopt?
Bouwen aan je merk met digitale kanalen? Het kan niet zonder Distinctive Brand Assets (DBA’s). Wat zijn het, waarom zijn ze belangrijk, hoe zet je ze in?