More stories

Het kantoor van de toekomst: ingericht op hybride werken

Thuiswerken is een blijvertje. En dus krijgt het kantoor een andere rol. Van werklocatie naar clubhuis, een schets van het kantoor van de toekomst. 

Communicatie

Waarom logo’s plat en simpel worden

Logo’s zijn lastig: vernieuwen? En zo ja, hoe dan? De huidige trend zijn platte simpele logo’s. Waar komt die vandaan? En waarom kan hij weer verdwijnen?

Web-design

Vijf do’s en vijf don’ts bij het schrijven van content voor sociale media

Hoewel bijna ieder bedrijf het tegenwoordig doet, is goed schrijven voor sociale media een kunst op zich. Lees hier wat je wel en juist niet moet doen.

Social

Complex product? Vijf designprincipes om de klantrelatie vorm te geven

Complexe producten, zoals pensioenen in het nieuwe pensioenstelsel, vragen om extra aandacht voor de klantrelatie. Deze vijf principes zijn van belang.

Customer Engagement

AMP niet langer vereist voor Google Voorpaginanieuws

Bij Google Voorpaginanieuws bepalen de structuur en kwaliteit van je pagina mede of je bij het belangrijkste nieuws verschijnt. Daarin is nu iets veranderd.

SEO

Acht trends in de mediasector om rekening mee te houden

Van de Fabeltjesfuik via storytelling tot de herwaardering van audio. De transformatie van het Nederlandse medialandschap in acht trends en ontwikkelingen. 

Publishing

Hybride evenementen bieden het beste van twee werelden: uitleg en vijf tips

COVID-19 leidde tot veel hybride evenementen. Die blijken veel voordelen op te leveren ten opzichte van louter fysieke bijeenkomsten. Uitleg en vijf tips.

Digital Transformation

De 26 beste tools voor remote teamwork volgens 11 experts

Om op afstand te kunnen werken, heb je de beste digitale tools nodig voor jezelf en je team. 11 Experts bespreken de 26 beste tools voor remote teams.

Communicatie

Start-up HubClub maakt hybride werken makkelijker

Thuiswerken is niet voor iedereen ideaal. Start-up HubClub werkt aan een platform dat hybride werken makkelijker maakt. Vijf vragen aan CEO Joost Prins.

Start-ups

Zeven tips voor een flexibele organisatie van de klantenservice

Flexibiliteit is voor veel bedrijven een belangrijk concept gebleken tijdens de Coronacrisis: ook voor de klantenservice. Zeven best practices op een rij.

Customer Experience

Digitale toegangelijkheid: Denk bij video-content aan doven en slechthorenden

Video groeit nog altijd, maar heb je gedacht aan de miljoenen doven en slechthorenden? Wacht niet met het toegankelijker maken van je video-content.

Video

Marketplaces zijn een must voor ieder consumentenmerk (ook als je er niet verkoopt)

Marketplaces zijn snel belangrijk geworden. Sommige merken willen daar juist níét verkopen. Maar ook dan moet je zorgen dat je daar als merk aanwezig bent.

Marketplaces

Zo brengt Eneco de duurzaamheidsambitie en nieuwe visie op digital bijeen

Eneco wil van groen naar klimaatneutraal. Dat valt samen met een nieuwe kijk op ‘digital’. Die afdeling gaat versmelten met andere commerciële teams.

Customer Engagement

Sitemigratie: Automatiseer je redirect mapping proces

Er komt veel kijken bij een sitemigratie. Hoe zorg je ervoor dat het schrijven van de redirects voor een sitemigratie efficiënt verloopt?

Search

Tips voor het gebruik van Distinctive Brand Assets in digital marketing

Bouwen aan je merk met digitale kanalen? Het kan niet zonder Distinctive Brand Assets (DBA’s). Wat zijn het, waarom zijn ze belangrijk, hoe zet je ze in?

Online marketing