Kayvan Kian: CEO’s kunnen veel leren van Nietzsche en Aristoteles
Leiderschapsfilosoof Kayvan Kian is o.a. adviseur bij McKinsey en hij schreef twee boeken over wat leiders kunnen leren van de wijsheid van filosofen.
Leiderschapsfilosoof Kayvan Kian is o.a. adviseur bij McKinsey en hij schreef twee boeken over wat leiders kunnen leren van de wijsheid van filosofen.
Wat staat er in je LinkedIn feed? Clickbaits en (fake) polls zijn al 22% van de content. Verandert LinkedIn in een Facebook? Een onderzoek in twee delen.
Ondanks krapte op de arbeidsmarkt is er voor werven in het buitenland vaak nog een drempel. Hoe doe je dat? Met deze stappen vergroot je de kans op succes.
Is het echt zo moeilijk om Gen Z te bereiken? Vijf concrete tips voor Gen Z-storytelling op basis van mijn ervaringen bij Snapchat.
Personeel vinden is lastig. Zorg dus dat sollicitanten een positieve indruk van je organisatie hebben. Dat lukt alleen met daden, niet met mooie woorden.
Marketing gaat over mensen: ze begrijpen en je in ze inleven. Daarin zijn vrouwen vaak beter. Meer AI betekent: empathie bij mensen wordt belangrijker.
Contextual Advertising als alternatief voor cookies: op de gebruiker afgestemde content in een relevante context. Je volgt niemand en slaat niets op.
The Brief is een podcast van Wayne Parker Kent over content, marketing en creatie. Deze keer met Jan Driessen, ervaren communicatieman.
Sales vraagt om leads. Kies je als marketingmanager kwantiteit en snelheid of kwaliteit en de lange termijn? Hier de voor- en nadelen op een rij.
In 2018 was Rabobank de launching partner bij de Nederlandse versie van de Google Assistent. Product Manager Justin Meijer over de Rabobank Voice Assistent.
Een overheid die effectief op de samenleving reageert is afhankelijk van digitale competenties en correct datagebruik. Die maken of breken het vertrouwen.
Iedereen in het bedrijf betrekken bij een complex thema? Stedin Groep gooide het over een verrassende boeg en startte een online radiostation.
Thuiswerken is een blijvertje. En dus krijgt het kantoor een andere rol. Van werklocatie naar clubhuis, een schets van het kantoor van de toekomst.
Logo’s zijn lastig: vernieuwen? En zo ja, hoe dan? De huidige trend zijn platte simpele logo’s. Waar komt die vandaan? En waarom kan hij weer verdwijnen?
Hoewel bijna ieder bedrijf het tegenwoordig doet, is goed schrijven voor sociale media een kunst op zich. Lees hier wat je wel en juist niet moet doen.