We houden niet van advertenties, maar wel van merken die aandacht verdienen
Bedrijven pompen meer dan 1 biljoen dollar in advertenties. In Nederland alleen al ruim 6 miljard euro. Waarvoor? Voor drie seconden zichtbaarheid of een halve klik.
Bedrijven pompen meer dan 1 biljoen dollar in advertenties. In Nederland alleen al ruim 6 miljard euro. Waarvoor? Voor drie seconden zichtbaarheid of een halve klik.
In de snelle digitalisering van klantinteractie verliezen veel organisaties uit het oog waar loyaliteit echt om draait. Natuurlijk blijven kortingen, punten en beloningen een rol spelen – maar loyaliteit...
Kwalitatieve content is pas het begin als aan je content wilt verdienen. Het gaat om bereik, samenwerking met grote mediabedrijven en nieuwe technologie.
Kleine veranderingen kunnen grote gevolgen hebben. Wat als we als marketeers, net als in veel Aziatische culturen, meer aan het collectieve welzijn denken?
Hoe verander je een nieuwswebsite in een nieuw platform met een sterk merk en een community? De case van Change Inc. laat het zien.
De afgelopen jaren draaiden om de invloed van de coronapandemie op de manier waarop mensen winkelen. Wat is precies de invloed hiervan op consumentengedrag?
Exclusieve clubs creëren via NFT's kansen voor bedrijven om de verbinding met het merk te verhogen én extra inkomsten te genereren. Hoe werkt dat precies?
Start-up Nocto is een platform dat consumenten realtime koppelt aan horecagelegenheden en merken. Vier vragen aan David Franzen, CEO van Nocto.
Merken met een hybride commercieel model hebben succes: flexibiliteit in online en offline, en innovatieve en verrassende samenwerkingen met andere merken.
COVID-19 leidde tot veel hybride evenementen. Die blijken veel voordelen op te leveren ten opzichte van louter fysieke bijeenkomsten. Uitleg en vijf tips.
Iedereen kan nu content maken en verspreiden. Nichegroepen kunnen elkaar makkelijker vinden en zo kunnen creators er ook financieel van rondkomen.