Boekrecensie ‘The Expectation Effect’: wat jij hier als marketingexpert mee kan
Je bent na dit boek echt iets wijzer geworden over verwachtingen en hoe ze in je voordeel kunnen werken in de wetenschap van marketing.
Je bent na dit boek echt iets wijzer geworden over verwachtingen en hoe ze in je voordeel kunnen werken in de wetenschap van marketing.
Het vak van 'branded content'-maker is steeds professioneler aan het worden: op een rij wat 'branded content'-campagnes in positieve zin beïnvloedt.
Ook in B2B brokkelt het vertrouwen af: te veel 'lead nurturing', reclame en 'greenwashing'. Herstel begint bij goede content vrij ter beschikking stellen.
Het verspreiden van een goede whitepaper is een sterk onderdeel van de marketingstrategie. Het levert naamsbekendheid, autoriteit en leads op.
Iedereen kent het belang van succesvolle content. Maar wat 'succesvol' precies is hangt af van de doelen die je wilt bereiken. Denk daar dus vooraf over na.
Als er één ding geldt voor het briefen van een tekstschrijver is het wel: rommel erin = rommel eruit. Zo werkt een goede briefing.
Een contentstrategie helpt content structureren. In dit artikel worden de belangrijkste analyses besproken.
Jij kent je klanten als je broekzak. Nu nog content maken. Waar haal je al je ideeën vandaan? We inspireren je graag met 9 tips.
Het in Amersfoort gevestigde contentmarketingbureau LVB sluit zich aan bij het snelgroeiende end-to-end-agency iO en gaat deel uitmaken van de iO campus in Utrecht.
Een blog alleen als je tijd en moeite besteedt aan kwaliteit. Korte teksten zijn bij Google's algoritme niet populair en op flutinhoud knappen je lezers af.
Webinars zijn een goede manier om autoriteit binnen je doelgroep op te bouwen, maar zorg voor een goede strategie om aandacht en kijkers te garanderen.