More stories

Hoe je daadwerkelijk impact maakt met branded content op TikTok

We worden dagelijks overspoeld met content. Veel van die content lijkt op elkaar en is vaak inwisselbaar. Hoe maak je daadwerkelijk impact?

B2B Digital

Content integreren in je omnichannel strategie

“Agile content”, die afgestemd is op de levenscyclus van de klant, is de volgende stap naar het creëren van de naadloze ervaringen die organisaties hun klanten willen bieden.

Contentmarketing

De toekomst van content is headless

Veel contentmakers lopen stuk op afgescheiden systemen, beperkte samenwerking en verouderde technologie. Een headless CMS kan die problemen wegnemen. 

Contentmarketing

Hoe zet je contextual advertising het beste in? 

Weet wat je lezer interesseert. Pas je advertentie daar op aan. Zet die uiting op een zichtbare plek. Drie voorwaarden voor het plaatsen van advertenties.

Online advertising

Start-up Cheflix wil de wereld veroveren met masterclasses van Michelin-chefs

Start-up Cheflix brengt volgens een Netflix-model kookmasterclasses met bekende sterrenchefs. Zes vragen aan Cheflix-founder Jeroen van den Brink.

Start-ups

Een goede B2B inbound marketingstrategie in vier stappen

Met inbound marketing trek je bezoekers naar je website door middel van waardevolle content die ze helpt in het beslisproces. Doel: ze converteren tot lead.

Contentmarketing

LinkedIn experimenteert stilletjes met productpagina’s

LinkedIn experimenteert in een vroeg stadium met productpagina’s als aanvulling op pagina’s rond bijvoorbeeld reisbestemmingen en restaurants.

Contentmarketing

Wikimedia organiseert virtueel congres

Wikimedia Nederland organiseert morgen, zaterdag 13 november, WikiconNL. Een virtuele conferentie over Wikipedia, Wikimedia en vrije toegang tot informatie in de breedste zin van het woord.

Contentmarketing

Waar begin je als je de ROI van je content inzichtelijker wilt maken?

Hoe laat je content werken voor de groei van je merk? Leer hoe je de effectiviteit van content meet en maximaliseert.

B2B Digital

EDAY: Wat doet schoonmaakmerk Henkel op TikTok?

Het kostte enige overtuiging, maar Henkel (bekend van Persil en Silan) is tegenwoordig prominent aanwezig op TikTok. Logisch, zegt Chris Romer (Wayne Parker Kent) op Emerce EDAY, want op TikTok is schoonmaken een rage.

Contentmarketing

Bereid je voor op het aanstaande shoppingseizoen: Content (2/4)

Een goede contentmarketingstrategie draait niet alleen om de content zelf, maar ook om de totale customer journey en het verbinden van contentkanalen.

Contentmarketing

Contentmarketing voor B2B: Hoe het moet en wat er vaak (toch) misgaat

Een goede contentstrategie bij B2B vereist content die écht interessant en onderscheidend is, maar ook goede verspreiding en een consistente aanpak.

Contentmarketing

Zo zet je Affiliate Marketing effectief in

Affiliate Marketing kan een interessante omzet-booster zijn. Verschillende modellen om het middel effectief in te zetten. 

Marketplaces

Impact pandemie en meer inzichten uit de ‘Content Marketing benchmarks en trends Insights 2021’

Waar gaan we met contentmarketing naartoe na corona? Cijfers en inzichten uit het jaarlijkse B2C Content Marketing Benchmarks-onderzoek.

Contentmarketing

Online marketingbureau Pure Minds lanceert nieuw video contentbureau Sunny Side Up

Per 5 oktober 2021 gaat Sunny Side Up van start als zelfstandig video contentbureau. Het bedrijf maakt videocontent toegankelijk voor online marketingcampagnes van kleine en grote bedrijven in heel Nederland.

Contentmarketing