More stories

Valentijn Spek is nieuwe Head of Strategy bij Wayne Parker Kent

Valentijn Spek is de nieuwe Head of Strategy bij Wayne Parker Kent. Het Amsterdamse full service content bureau zet hiermee de volgende stap in een koers die vorig jaar is ingezet. Spek wordt onderdeel van het managementteam van het bureau.

Marketing

Open de poort! Moeten we stoppen met gated content?

Het dilemma van content: achter een aanmeldformulier zodat je leads verzamelt, of vrij toegankelijk? Allebei hebben immers voor- en nadelen.

Contentmarketing

Native advertising: hoe doe je dat?

Met ‘native advertising’ kun je consumenten die overspoeld worden met informatie toch bereiken. Hierbij neem je de aanblik van een mediaomgeving over.

Native advertising

Wat B2B e-commerce kan leren van B2C

Om je B2B-e-commerceplatform verder te ontwikkelen is het slim om e-commerce in de B2C-markt goed in de gaten te houden.

Web performance

Van leads naar sales in B2B: vermijd deze vier valkuilen

De stap van leads naar sales is bij B2B vaak lastig, ook op het veelgebruikte LinkedIn. Houd deze vier zaken in zicht en de kans op succes is stukken hoger.

Conversie

B2B-klanten ‘slachtoffer’ van slechte contentmarketing

B2B-klanten van techbedrijven worden moe van al de oppervlakkige contactpogingen. Ze zijn de marketingmails zat en willen inhoud. Waarom geven we die niet?

Contentmarketing

Olivier Smit nieuwe CEO MMMatter

Olivier Smit is de nieuwe CEO van MMMatter en managing director van MPG. Hij volgt hiermee Dolly van den Akker op die 6,5 jaar aan het roer stond.

Contentmarketing

Mora: contextual advertising als vervanger van 3rd party cookies

Een succesvolle toekomst zonder 3rd party cookies: ‘contextual advertising’ op basis van AI liet de snackfabriek van Mora overuren draaien.

Artificial Intelligence

Data als fundament voor branded content: zo bouw je een succesvolle campagne

Creatieve content en data worden vaak als onverenigbaar gezien, terwijl juist die twee aspecten het recept zijn voor succesvolle branded content.

B2B Digital

Hoe je daadwerkelijk impact maakt met branded content op TikTok

We worden dagelijks overspoeld met content. Veel van die content lijkt op elkaar en is vaak inwisselbaar. Hoe maak je daadwerkelijk impact?

B2B Digital

Content integreren in je omnichannel strategie

“Agile content”, die afgestemd is op de levenscyclus van de klant, is de volgende stap naar het creëren van de naadloze ervaringen die organisaties hun klanten willen bieden.

Contentmarketing

De toekomst van content is headless

Veel contentmakers lopen stuk op afgescheiden systemen, beperkte samenwerking en verouderde technologie. Een headless CMS kan die problemen wegnemen. 

Contentmarketing

Hoe zet je contextual advertising het beste in? 

Weet wat je lezer interesseert. Pas je advertentie daar op aan. Zet die uiting op een zichtbare plek. Drie voorwaarden voor het plaatsen van advertenties.

Online advertising

Start-up Cheflix wil de wereld veroveren met masterclasses van Michelin-chefs

Start-up Cheflix brengt volgens een Netflix-model kookmasterclasses met bekende sterrenchefs. Zes vragen aan Cheflix-founder Jeroen van den Brink.

Start-ups

Een goede B2B inbound marketingstrategie in vier stappen

Met inbound marketing trek je bezoekers naar je website door middel van waardevolle content die ze helpt in het beslisproces. Doel: ze converteren tot lead.

Contentmarketing