More stories

Voorwaarden voor een goede copy briefing

Als er één ding geldt voor het briefen van een tekstschrijver is het wel: rommel erin = rommel eruit. Zo werkt een goede briefing.

Contentmarketing

Contentstrategie: de analysefase

Een contentstrategie helpt content structureren. In dit artikel worden de belangrijkste analyses besproken.

Contentmarketing

Negen tips om contentideeën te genereren

Jij kent je klanten als je broekzak. Nu nog content maken. Waar haal je al je ideeën vandaan? We inspireren je graag met 9 tips. 

Contentmarketing

LVB gaat op in bureaugroep iO

Het in Amersfoort gevestigde contentmarketingbureau LVB sluit zich aan bij het snelgroeiende end-to-end-agency iO en gaat deel uitmaken van de iO campus in Utrecht.

Digital Agencies

Heeft een blog schrijven nog wel zin? Alleen als je er aandacht aan besteedt

Een blog alleen als je tijd en moeite besteedt aan kwaliteit. Korte teksten zijn bij Google’s algoritme niet populair en op flutinhoud knappen je lezers af.

SEO

Boost je aanmeldingen voor webinars met dit stappenplan

Webinars zijn een goede manier om autoriteit binnen je doelgroep op te bouwen, maar zorg voor een goede strategie om aandacht en kijkers te garanderen.

Contentmarketing

Thought leadership: hoe je een profiel als breed erkend expert opbouwt

Een ‘thought leader’ worden is lastig. Je moet niet alleen een expert op je vakgebied zijn, maar ook content maken waar genoeg publiek voor is.

Contentmarketing

Hoe je jezelf op LinkedIn als expert kunt profileren

LinkedIn is een veelgebruikt netwerk voor bedrijven en professionals. Als je tijd en moeite investeert kun je daar een profiel als expert opbouwen.

Contentmarketing

De vijf onderdelen van een effectieve contentstrategie

Content is goed voor je naamsbekendheid, betere klantervaringen en ‘engagement’ via online kanalen. Hoe maak je goede content en zet je die succesvol in?

Contentmarketing

Valentijn Spek is nieuwe Head of Strategy bij Wayne Parker Kent

Valentijn Spek is de nieuwe Head of Strategy bij Wayne Parker Kent. Het Amsterdamse full service content bureau zet hiermee de volgende stap in een koers die vorig jaar is ingezet. Spek wordt onderdeel van het managementteam van het bureau.

Marketing

Open de poort! Moeten we stoppen met gated content?

Het dilemma van content: achter een aanmeldformulier zodat je leads verzamelt, of vrij toegankelijk? Allebei hebben immers voor- en nadelen.

Contentmarketing

Native advertising: hoe doe je dat?

Met ‘native advertising’ kun je consumenten die overspoeld worden met informatie toch bereiken. Hierbij neem je de aanblik van een mediaomgeving over.

Native advertising

Wat B2B e-commerce kan leren van B2C

Om je B2B-e-commerceplatform verder te ontwikkelen is het slim om e-commerce in de B2C-markt goed in de gaten te houden.

Web performance

Van leads naar sales in B2B: vermijd deze vier valkuilen

De stap van leads naar sales is bij B2B vaak lastig, ook op het veelgebruikte LinkedIn. Houd deze vier zaken in zicht en de kans op succes is stukken hoger.

Conversie

B2B-klanten ‘slachtoffer’ van slechte contentmarketing

B2B-klanten van techbedrijven worden moe van al de oppervlakkige contactpogingen. Ze zijn de marketingmails zat en willen inhoud. Waarom geven we die niet?

Contentmarketing