More stories

Van leads naar sales in B2B: vermijd deze vier valkuilen

De stap van leads naar sales is bij B2B vaak lastig, ook op het veelgebruikte LinkedIn. Houd deze vier zaken in zicht en de kans op succes is stukken hoger.

Conversie

B2B-klanten ‘slachtoffer’ van slechte contentmarketing

B2B-klanten van techbedrijven worden moe van al de oppervlakkige contactpogingen. Ze zijn de marketingmails zat en willen inhoud. Waarom geven we die niet?

Contentmarketing
Premium

Olivier Smit nieuwe CEO MMMatter

Olivier Smit is de nieuwe CEO van MMMatter en managing director van MPG. Hij volgt hiermee Dolly van den Akker op die 6,5 jaar aan het roer stond.

Contentmarketing
Premium

Mora: contextual advertising als vervanger van 3rd party cookies

Een succesvolle toekomst zonder 3rd party cookies: ‘contextual advertising’ op basis van AI liet de snackfabriek van Mora overuren draaien.

Artificial Intelligence

Data als fundament voor branded content: zo bouw je een succesvolle campagne

Creatieve content en data worden vaak als onverenigbaar gezien, terwijl juist die twee aspecten het recept zijn voor succesvolle branded content.

B2B Digital

Hoe je daadwerkelijk impact maakt met branded content op TikTok

We worden dagelijks overspoeld met content. Veel van die content lijkt op elkaar en is vaak inwisselbaar. Hoe maak je daadwerkelijk impact?

B2B Digital

Content integreren in je omnichannel strategie

“Agile content”, die afgestemd is op de levenscyclus van de klant, is de volgende stap naar het creëren van de naadloze ervaringen die organisaties hun klanten willen bieden.

Contentmarketing

De toekomst van content is headless

Veel contentmakers lopen stuk op afgescheiden systemen, beperkte samenwerking en verouderde technologie. Een headless CMS kan die problemen wegnemen. 

Contentmarketing

Hoe zet je contextual advertising het beste in? 

Weet wat je lezer interesseert. Pas je advertentie daar op aan. Zet die uiting op een zichtbare plek. Drie voorwaarden voor het plaatsen van advertenties.

Online advertising

Start-up Cheflix wil de wereld veroveren met masterclasses van Michelin-chefs

Start-up Cheflix brengt volgens een Netflix-model kookmasterclasses met bekende sterrenchefs. Zes vragen aan Cheflix-founder Jeroen van den Brink.

Start-ups

Een goede B2B inbound marketingstrategie in vier stappen

Met inbound marketing trek je bezoekers naar je website door middel van waardevolle content die ze helpt in het beslisproces. Doel: ze converteren tot lead.

Contentmarketing
Premium

LinkedIn experimenteert stilletjes met productpagina’s

LinkedIn experimenteert in een vroeg stadium met productpagina’s als aanvulling op pagina’s rond bijvoorbeeld reisbestemmingen en restaurants.

Contentmarketing
Premium

Wikimedia organiseert virtueel congres

Wikimedia Nederland organiseert morgen, zaterdag 13 november, WikiconNL. Een virtuele conferentie over Wikipedia, Wikimedia en vrije toegang tot informatie in de breedste zin van het woord.

Contentmarketing

Waar begin je als je de ROI van je content inzichtelijker wilt maken?

Hoe laat je content werken voor de groei van je merk? Leer hoe je de effectiviteit van content meet en maximaliseert.

B2B Digital
Premium

EDAY: Wat doet schoonmaakmerk Henkel op TikTok?

Het kostte enige overtuiging, maar Henkel (bekend van Persil en Silan) is tegenwoordig prominent aanwezig op TikTok. Logisch, zegt Chris Romer (Wayne Parker Kent) op Emerce EDAY, want op TikTok is schoonmaken een rage.

Contentmarketing