Emerce Conversion: ‘Weg met oude KPI’s, alleen winst telt’
Ondernemers in e-commerce zijn verslaafd geraakt om focus op omzet, maar die tijd is sinds corona voorbij. Vanaf nu moet winst de boventoon voeren.
Ondernemers in e-commerce zijn verslaafd geraakt om focus op omzet, maar die tijd is sinds corona voorbij. Vanaf nu moet winst de boventoon voeren.
Beter Bed is wakker! Zo heet de presentatie die Jaap van den Broek gaat geven op Emerce Conversion & Analytics op 20 april in Pakhuis de Zwijger in Amsterdam....
Yellowgrape, een marketingbureau voor e-commercebedrijven, maakt zijn zelf ontwikkelde AI-tool publiek beschikbaar. API's van OpenAI worden laagdrempelig ontsloten voor marketing en reclamecampagnes.
Noteer vast in je agenda: Emerce Conversion & Analytics op 20 april in Pakhuis de Zwijger in Amsterdam. Conversie en analytics komen als gouden duo samen in dit inspirerende...
Hoe kun je als fashionbedrijf online zichtbaarder worden en meer commerce realiseren door evidence based marketing?
Iedereen kent het belang van succesvolle content. Maar wat 'succesvol' precies is hangt af van de doelen die je wilt bereiken. Denk daar dus vooraf over na.
In het Leadgeneratie Benchmarkonderzoek 2022 onderzochten we hoe marketeers in de ICT-sector leads genereren. Wat werkt en wat niet? En wat zijn de trends?
Een bezoek aan je bedankpagina als conversie meten is één van de eenvoudigste manieren om een conversie te registreren, maar klopt vaak niet.
Met een goede first-party-data-strategie en klantenbinding slaagde meubel- en interieurzaak Rivièra Maison erin de online conversie flink op te schroeven.
Wil je een goede producttekst schrijven? Daar zijn een paar handige trucs voor. Volg deze tips en vergroot de kans op verkoop.
"Werken met data is beter dan op je onderbuik. Uiteindelijk levert het betere conversies op", vertelt Danny Steigerwald op Emerce Fashion. Met Marline Schenk legt hij uit waarom.