Channel Conversie

In dit Topic alles over het verbeteren van sales, downloads en andere acties online. Best practises, cases en how to, hier vind je informatie voor het verbeteren van conversie. Heb je kennis te delen? Experts op hun vakgebied kunnen publiceren in dit Topic. Bijdragen? Mail dan naar Arjan Kors:  experts@emerce.nl.

More stories

Conversieoptimalisatie bij B2B-e-commerce: zo ga je te werk

E-commerce wordt voor B2B steeds belangrijker: meer aandacht voor conversieoptimalisatie. Wat zijn B2B-conversies, hoe meet je ze, en hoe verbeter je ze?

Conversie

Eerste sprekers van Emerce Conversion zijn bekend

De eerste sprekers van Emerce Conversion zijn bekend. Voor het eerst sinds lange tijd vindt dit congres, ijs en wederdienende, weer fysiek plaats in Pakhuis de Zwijger op 21 april.

Conversie

Antwoord op zeven veelgestelde vragen rondom personalisatie

Personalisatie is een jong vakgebied zonder 100% geslaagde methode. Toch is genoeg bekend om voorbereid aan de slag te gaan. Antwoord op zeven vragen.

Conversie

Zo creëer je een slimme merchandising-strategie

De toekomst van e-commerce begint bij de essentie: het creëren van een slimme merchandising-strategie. Hoe pak je dat aan?

B2B Digital

Meer conversie op je SEO-landingspagina’s met Search Intent Optimalisatie (SIO)

Het beantwoorden van de zoekintentie is belangrijk voor SEO, maar hoe je dat effectief in de praktijk toepast, daar worstelen veel organisaties mee.

SEO

Greetz: nu alvast de test-workflow optimaliseren voor na corona

Conversie-optimalisatie kan niet zonder een  goed testbeleid. Maar hoe zorg je voor een workflow die continu testen centraal stelt?

Conversie

Hoe uitgebreid testen je conversie kan verbeteren

Maak continu testen onderdeel van je conversiestrategie.  Je zult zien dat het resultaat aanmerkelijk verbetert.

B2B Digital

Bereid je voor op het aanstaande shoppingseizoen: bereik de juiste klanten (4/4)

Probeer niet altijd iedereen te bereiken, maar je richt je aandacht en tijd vooral op de high-value audience voor jouw specifieke branche of product.

Customer Engagement

ASICS: hogere conversie dankzij neuro-usability-onderzoek

Door slim gebruik te maken van neuro-usability-onderzoek kan je de conversie een flinke boost geven. Maar hoe pak je dat aan?

Conversie

OMODA: het belang van mobiele website-optimalisatie bij de check-out

Wat kan een redesign van je mobiele website betekenen voor het terugdringen van het uitvalpercentage bij de check-out?

Conversie

Inzicht in de telefonische contactmomenten rondom een uitvaart via call-tracking

Hoe call tracking vier keer zoveel data inzichtelijk kreeg bij DELA, wat leidde tot verbetering van campagnes, landingspagina’s en processen.

B2B Digital

Starten met Google Analytics 4: een introductie voor de CRO-specialist

Niemand kan nog om Google Analytics 4 heen. Een introductie met de belangrijkste kenmerken en hoe je daar het meest effectief mee aan de slag gaat.

Conversie

People, Platform, Proces: inzichten voor het opzetten van een experiment-gedreven cultuur

Conversie-optimalisatie (CRO) kan eigenlijk niet meer zonder de inrichting van een experiment-gedreven cultuur. Hoe pak je dat aan?

B2B Digital

Stoomcurusus Duidelijkheid: Duidelijker wordt het niet!

Is je website wel duidelijk genoeg? Wedden van niet! Leer van Arjen Hanssen waar er op dit vlak winst te behalen valt.

B2B Digital

Hoe je met programmatic advertising en wensbaarheid het verschil maakt in de reisbranche

Turbulente tijden voor de reisbranche. Met een agile werkhouding en vernieuwde klantinzichten kan het ondanks COVID toch succesvol zijn.

Conversie