Onderzoek: cijfers en trends rond leadgeneratie in de ICT-branche
Net als voorgaande jaren onderzochten we hoe marketeers uit de ICT-branche leads genereren: de uitkomsten van een uitgebreid onderzoek.
Net als voorgaande jaren onderzochten we hoe marketeers uit de ICT-branche leads genereren: de uitkomsten van een uitgebreid onderzoek.
Online bureau valantic maakt twintig jaar data en kennis over A/B-testen commercieel toegankelijk via een spin-off. Kleine en middelgrote webwinkels kunnen terecht bij Evidoo, dat onder leiding staat van Jurjen Jongejan.
De mogelijkheid was een paar jaar weg maar is nu weer terug: Meta biedt opnieuw de mogelijkheid voor het zelf doen van conversion-lift-studies.
Met de nieuwe regels van de ACM, is het als CRO marketeer belangrijk om ethische strategieën te gebruiken die voldoen aan de regelgeving.
Tientallen webshops moeten stoppen met misleidende countdown timers. De Autoriteit Consument & Markt (ACM) heeft na een controle van duizenden webshops deze webshops op hun gedrag aangesproken.
Ondernemers in e-commerce zijn verslaafd geraakt om focus op omzet, maar die tijd is sinds corona voorbij. Vanaf nu moet winst de boventoon voeren.
Brooks Running dichtte een lek van twintig procent uitval in de checkout-funnel nadat het deze stap voor stap ging analyseren. […]
Beter Bed is wakker! Zo heet de presentatie die Jaap van den Broek gaat geven op Emerce Conversion & Analytics op 20 april in Pakhuis de Zwijger in Amsterdam. In zijn rol als UX/CRO specialist is hij de aanjager van de experimenteercultuur in de organisatie. Onlangs won het online team van Beter Bed de DDMA Dutch CRO Award voor een serie van testen rondom de leverdatumkeuze op de website. Jaarlijks realiseert Beter Bed zo’n 120 testen.
Yellowgrape, een marketingbureau voor e-commercebedrijven, maakt zijn zelf ontwikkelde AI-tool publiek beschikbaar. API’s van OpenAI worden laagdrempelig ontsloten voor marketing en reclamecampagnes.
Noteer vast in je agenda: Emerce Conversion & Analytics op 20 april in Pakhuis de Zwijger in Amsterdam. Conversie en analytics komen als gouden duo samen in dit inspirerende event. Met meer dan 250 gelijkgestemden luister je naar experts die al hun kennis, tips & tricks met je delen.
97 procent van de consumenten zegt dat neprecensies ervoor zorgen dat ze het vertrouwen in een bepaald merk verliezen. Voor het onderzoek werd wereldwijd met 10.000 consumenten gesproken. Het merendeel wil dat er maatregelen komen.
VodafoneZiggo, Beter Bed, en Kruitbosch vielen in de prijzen bij de CRO Awards in respectievelijk de volgende categorieën: Conversie, Experimentation Culture en Traffic Generatie. Lobbes.nl trok tijdens de uitreiking de meeste stemmen en wist daar mee de Lindeboom Publieksprijs in de wacht te slepen.
Hoe kun je als fashionbedrijf online zichtbaarder worden en meer commerce realiseren door evidence based marketing?
Salesforce kondigt Automotive Cloud aan; een nieuw product dat speciaal is ontwikkeld voor autofabrikanten, dealers, financiële partijen in de automotive-sector en hun klanten.
Beter Bed, Hans Anders, Intergamma, Kruidbosch, Lobbes, RTL Nederland, Van der Garde Tuinmeubelen, VodafoneZiggo zijn de genomineerden van de DDMA Dutch CRO Awards 2022, de prijzen voor de beste conversieoptimalisatie.