More stories

Hands-on: Office 365 Home Premium

Dinsdag werd de nieuwste versie van Microsofts Office gelanceerd, die voor het eerst ook volledig virtueel beschikbaar is. Maar het lijkt nog te veel een overgangsproduct.

Conversie

Online video converteert beter met interactieve elementen

Een call-to-action koppelen aan video is eenvoudiger dan je denkt. Welke interactieve elementen kun je toevoegen aan online video om een goede call-to-action te bereiken?

Conversie

Testingtools: wat zijn de mogelijkheden?

Conversieoptimalisatie zonder testingtool is natuurlijk ondenkbaar. Anders blijft het content plaatsen op je site op basis van gut-feelings. De afgelopen jaren komen er steeds meer testingtools op de markt. Een zeer gunstige ontwikkeling voor marketeers die fact-based willen werken. Uit welke testing tools kun je kiezen?

Analytics

Miljardenmarkt voor wearables

Draagbare computers zoals Googles Project Glass of slimme horloges vertegenwoordigen volgend jaar een markt van minstens 1,5 miljard dollar. Dat zegt analist Juniper.

Conversie

Hands on: Wedstrijdje 3G tegen KPN 4G (video)

Leuk, de belofte van supersnel mobiel internet met KPN’s 4G-netwerk, maar hoe ziet dat er in de praktijk uit? We legden twee identieke tablets naast elkaar, de een op het 3G-net de andere op 4G, en lieten ze een snelheidswedstrijdje doen.

Conversie

CES: Digihorloge Pebble eind januari verkrijgbaar

Het slimme horloge Pebble komt eind deze maand eindelijk op de markt. Dat heeft het Kickstartproject zojuist bekendgemaakt op de Consumer Electronics Show (CES) in Las Vegas.

Conversie

Pebble lanceert techhorloge volgende week

Het langverwachte Pebble-horloge, een van de succesvolste crowdfundingprojecten, wordt mogelijk woensdag aangekondigd. De makers hebben uitnodigingen verstuurd aan journalisten die de Amerikaanse gadgetbeurs CES in Las Vegas bezoeken.

Conversie

Hands-on Lab: iMac

Apple Nederland ontving afgelopen week het journaille voor een toelichting op het nieuwe altaar: de volgende generatie iMac die sinds een week in Nederland te koop is.

Conversie

Omgaan met Big Data

Hoewel vrijwel niemand kan zeggen wanneer data ‘big’ is en wanneer niet, willen we er allemaal ‘iets’ mee. Maar het verzamelen van terrabytes aan data garandeert nog niet dat we de beschikbare data nuttig gebruiken. Drie recente trends beginnen hier verandering in te brengen.

Conversie

Bijzondere klantreis voor de Rabobank

Als bedrijf hoef je niet op elk moment te excelleren. Maak keuzes op basis van impact op het bedrijf of op de klant, frequentie van het contact en merkwaarden van het bedrijf. Een mooi voorbeeld is Rabobank Utrecht.

Conversie

Hands-On Lab: iPad 4 en iPad mini

De tabletoorlog trekt aan. Deze week werd bekend dat Apple marktaandeel heeft moeten inleveren aan Samsung. De iPad heeft nog maar 50 procent van de totale tabletverkoop. Gaan de nieuwe iPads daarin verandering brengen?

Conversie

Hands-on Lab: Galaxy Note II

Als we Apple mogen geloven aapt Samsung alles na dat in Cupertino van de band komt rollen, maar dat kan toch moeilijk opgaan voor de Samsung Galaxy Note II. Apple heeft niets wat ook maar enigszins in de buurt komt.

Conversie

Hands-on Lab: de nieuwste iPods

Het is de vraag hoe lang Apple nog iPods blijft maken. Per slot van rekening kan iedere smartphone, en dus ook de iPhone, tegenwoordig muziek afspelen. Uit de cijfers blijkt ook dat de verkopen van Mp3-spelers in het algemeen en die van Apple in het bijzonder teruglopen.

Conversie

Haal meer uit contentmarketing

Niet-commerciële inhoud van marketinguitingen is belangrijker dan ooit. Zonder interessante content is je e-mailcampagne minder effectief, de inzet van social media onnodig en wordt het genereren en omzetten van leads lastiger. Hoe verbeter je de inhoud?

Conversie

Smartphonesensor hit op Kickstarter

De alleskunnende externe sensor Node van Variable Technologies is een succes op Kickstarter: er kwam meer geld binnen om het product te ontwikkelen dan gevraagd en nu is hij klaar.

Conversie