More stories

Online afrekenen begint al vóór de betaaloplossing

Online betalen blijft een hobbel, zeker in vergelijking met betalen in de winkel. Snelle en gemakkelijke betaling online verdient daarom speciale aandacht.

Payment

De koek(ie) is op! Tijd om je performance measurement te herevalueren!

Het einde van third-party cookies. Veel wordt nu ingezet op first-party data. Daarbij is schaalgrootte een punt. Overweeg daarom allianties en samenwerking.

Online marketing

Bereid je voor op het aanstaande shoppingseizoen: Introductie (1/4)

Najaar, shoppingseizoen. Wacht niet en begin nu met voorbereiden. In de eerste plaats: oriënteer je op je doelgroep en denk na over de klantreis.

Customer Engagement

15% hogere doorklikratio door middel van user-generated content

Er is een belangrijk ingrediënt dat juist bij e-mail marketing vaak over het hoofd wordt gezien. User generated content leidt tot stijging van de doorklikratio.

E-mailmarketing

Hoe neem je je organisatie mee bij conversie-optimalisatie?

Hoe krijg je de organisatie bij conversie-optimalisatie mee, hoe zet je CRO breed op en waarop moet je letten? 

Conversie

Hoe ICT-marketeers leads genereren: Cijfers uit onderzoek

Het genereren van nieuwe business is de belangrijkste activiteit van B2B-marketeers. Hoe doen ze dat, wat werkt, wat zijn de trends? Cijfers uit onderzoek.

Online marketing

Wat iedere webshop kan leren van de fashion-branche: Drie best practices

Doe je voordeel met drie praktijken uit de fashion-branche: offline en online dezelfde ervaring, gebruik klantprofielen en het belang van snelle levering.

Service Design

Starten met account-based marketing in vijf simpele stappen

Van inbound marketing (leads via brede campagnes) naar account-based marketing (gericht potentiële klanten zoeken). Begin ermee in vijf stappen.

Strategy

CRO: In vijf stappen naar een evidence-based prioriteringsmodel

Conversieoptimalisatie: voor statistiek, psychologie, server-side testen, etc. is ruim aandacht. Voor prioritering niet. Hoog tijd om dat te veranderen.

Conversie

Drie succesfactoren voor de marketing van de toekomst

Hoe ziet de toekomst van marketingcampagnes eruit? Klantdata, een gedegen analyse en customer engagement spelen in ieder geval een grote rol.  

Online marketing

fonQ claimt met digitale styling-beleving 76% hogere omzet

Testen van fonQ met een nieuwe styling tool hebben geleid tot een 76 hoger hogere omzet.

Conversie

Slim online groeien door conversie-optimalisatie en SEO

Hoe verdubbel je in 2021 de online resultaten met een slim stappenplan voor conversie optimalisatie en online marketing programma.

B2B Digital

A/B-testen: Tips vanuit de consumentenpsychologie

Zonder functionaliteit en toegankelijkheid geen conversie. Verbeter je de conversie vooral verder door te experimenteren met intuïtie en verleiding.

Conversie

Onnodige discussie over online sales optimalisatie: Hoe voorkom je het?

Om online sales echt goed aan te sturen, zou je moeten werken met twee essentiële KPI’s: de Digital Sales Score en de Digital Experience Score.

Strategy

Branded video: van awareness naar conversie

Een goede marketingvideo kan meer doen dan alleen naamsbekendheid genereren. Zet de volgende stap naar conversie en resultaat.

B2B Digital