Het corona-effect op het e-commerce landschap
Hoe heeft corona het e-commerce-landschap beïnvloed en wat staat ons de komende jaren te wachten? GFK deelt de belangrijkste inzichten.
Hoe heeft corona het e-commerce-landschap beïnvloed en wat staat ons de komende jaren te wachten? GFK deelt de belangrijkste inzichten.
Covid-19 zet de digitalisering van B2B-bedrijven onder druk. Hoe stoom je B2B-bedrijf klaar voor e-commerce?
Woonwinkels en tuincentra moesten door de lockdowns hun bedrijfsmodel aanpassen. Bijvoorbeeld door een makkelijk online betaalproces en Augmented Reality.
Veel traditionele supermarktgangers maakten door corona voor het eerst kennis met online boodschappen. Feiten en cijfers over (online) boodschappen doen in Nederland.
Covid-19 bleek een tijdmachine voor e-commerce. In minder dan een jaar tijd versnelde de groei met zo'n tien jaar.
Winkelketen HEMA zag -ook na de eerste lockdown- traditionele shoppers veranderen in online shoppers. En dat vroeg om aanpassingsvermogen van het bedrijf.
Covid-19 heeft ons laten zien dat veel van onze werkzaamheden heel goed op afstand gedaan kunnen worden. Welke uitdagingen brengt het hybride werken met zich mee en welke tools...
De lessons learned van een jaar lang vol online workshops: wat werkt wel? En wat werkt niet? Acht tips en tools voor een effectieve workshop op afstand.
Als de resultaten onder druk staan, zijn kostenbeperking en verkoopactivatie vaak de eerste stappen. En dat werkt op korte termijn.
Het ziet er niet naar uit dat niet-essentiële winkels na 3 maart weer volledig open kunnen. Het kabinet maakt dinsdag bekend hoe het verder moet. Premier Rutte zegt dat...
Een jaar geleden was het Mobile World Congress in Barcelona de eerste grote techbeurs die (op het laatste moment) werd geannuleerd vanwege corona. Daarop plande de organisatie de eerstvolgende...