David Snellenberg (Dawn) over hoe AI het werk van creatieve bureaus verandert
De eerste met behulp van AI gemaakte bestaan al. Hoe verandert dit het werk van bureaus op het gebied van bijvoorbeeld creativiteit en juridische kaders?
De eerste met behulp van AI gemaakte bestaan al. Hoe verandert dit het werk van bureaus op het gebied van bijvoorbeeld creativiteit en juridische kaders?
Plurana ontstond als 'spin-off' van een project rond culturele graphics. Het ondersteunt grafisch ontwerpers in het maken van patronen en prints.
Vandaag zijn, tijdens een feestelijke uitreiking van de Dutch Interactive Awards in de Beurs van Berlage, de beste Nederlandse Interactieve cases bekroond. In 15 categorieën reikte presentatrice Anic van...
Gesprekken met direct betrokkenen over Nederland als gameland en, ondere andere, 'immersive' content. Deel 1 met Richie de Wit van Bear Knuckle.
Digital agency Redkiwi neemt The Stardusters over. "We krijgen meer creativiteit en kennis over strategische positionering in huis", licht directeur Jasper Verbunt toe.
Midjourney publiceert versie vijf van zijn gelijknamige AI-model dat levensechte foto's genereert.
Met ruimte voor de creativiteit en nieuwsgierigheid van iedereen in een team kweek je een organisatie met flexibiliteit en voorstellingsvermogen.
Wat is de toekomst van content? Een duik in het huidige contentlandschap met voorbeelden en bronnen en een heldere blik op de toekomst.
We zijn massaal op zoek naar zingeving. Bedrijven met een missie doen het beter. Tijd voor een hogere reden of doel. Hoe ga je daar als marketeer mee om?
De druk op creatieve teams neemt toe. Let daarom op inspiratie en persoonlijke belangstelling, evenwichtige rol van data en goed opdrachtgeverschap.
Eens per kwartaal onderzoekt het creatieve samenwerkingsplatform Lytho het sentiment onder creatieve professionals. Lees de trends over het 3de kwartaal.