Nederland gameland – Richie de Wit: ‘We worden voorbijgestreefd door andere landen’
Gesprekken met direct betrokkenen over Nederland als gameland en, ondere andere, 'immersive' content. Deel 1 met Richie de Wit van Bear Knuckle.
Gesprekken met direct betrokkenen over Nederland als gameland en, ondere andere, 'immersive' content. Deel 1 met Richie de Wit van Bear Knuckle.
Digital agency Redkiwi neemt The Stardusters over. "We krijgen meer creativiteit en kennis over strategische positionering in huis", licht directeur Jasper Verbunt toe.
Midjourney publiceert versie vijf van zijn gelijknamige AI-model dat levensechte foto's genereert.
Met ruimte voor de creativiteit en nieuwsgierigheid van iedereen in een team kweek je een organisatie met flexibiliteit en voorstellingsvermogen.
Wat is de toekomst van content? Een duik in het huidige contentlandschap met voorbeelden en bronnen en een heldere blik op de toekomst.
We zijn massaal op zoek naar zingeving. Bedrijven met een missie doen het beter. Tijd voor een hogere reden of doel. Hoe ga je daar als marketeer mee om?
De druk op creatieve teams neemt toe. Let daarom op inspiratie en persoonlijke belangstelling, evenwichtige rol van data en goed opdrachtgeverschap.
Eens per kwartaal onderzoekt het creatieve samenwerkingsplatform Lytho het sentiment onder creatieve professionals. Lees de trends over het 3de kwartaal.
Wat stelt Nederland voor in de gaming-wereld? Het slot van de negendelige interviewserie met Ruud Havenith van Story Giant over de internationale markt.
Wat stelt Nederland voor in de gaming-wereld? In de negendelige interviewserie hier deel 8 met Tomas Sala over de positieve en negatieve invloed van games.
Waar staat Nederland als gamesland internationaal gezien? Een negendelige interviewserie met direct betrokkenen. Deel 3 met Pim Bouman van Gamious.