Wat is de waarde van ‘gamification’ bij recruitment?
Al langere tijd wordt er rondom recruitment gesproken over 'gamification'. Wat is het en hoe kun je het toepassen? En wat zijn de voor- en nadelen?
Al langere tijd wordt er rondom recruitment gesproken over 'gamification'. Wat is het en hoe kun je het toepassen? En wat zijn de voor- en nadelen?
The Brief is een podcast van Wayne Parker Kent over content, marketing en creatie. Deze keer met Maurice Ajanaku, merkenbouwer bij CitizenM.
Wat Dani Polak van code d'azur betreft ging het te veel over de metaverse. Hij gelooft er niet zo in. Waarin wel? Een democratischer web 3.0.
The Brief is een podcast van Wayne Parker Kent over content, marketing en creatie. Deze keer met Hans Voorn, marketingmanager bij uitvaartondernemer DELA.
Dit is het moment waarop we geweldige leerervaringen voor iedereen toegankelijk kunnen maken: een blik op de trends in online leren.
Ook in de modewereld spelen NFT's een rol. Ze vervullen verschillende functies: digitale kleding voor het metaverse, experimenten, digitaal uithangbord.
The Brief is een podcast over content, marketing en creatie. Deze keer met Ernst-Jan Pfauth, medeoprichter van de De Correspondent.
Het aantal banen in de creatieve industrie is tussen 2010 tot 2020 jaarlijks met 2,4 procent gegroeid. Dat is drie keer zoveel als de gemiddelde banengroei in Nederland in...
Creatie als brandstof om je bedrijf op een verstandige manier te laten groeien. Hoe pak je dat het beste aan?
Er mag meer durf in het e-commercelandschap. Designlabel Moooi werkt daarom aan een soort digitale flagshipstores, met bijna filmische productintroducties.
In het campagnepanel beoordelen drie deskundigen een actuele digitale campagne. Dit keer kijken, nee: luisteren, ze naar een challenge tussen vier podcasts.