Pensioen voor werknemers: goed werkgeverschap, talentmagneet én fiscaal voordeel
Pensioen is meer dan een verplichting—het is een strategisch middel om talent te binden en werkgevers aantrekkelijker te maken. Toch […]
Pensioen is meer dan een verplichting—het is een strategisch middel om talent te binden en werkgevers aantrekkelijker te maken. Toch […]
De Nederlandse creatieve industrie zal ook dit jaar weer op SxSW in Austin aanwezig zijn, vertegenwoordigt in CreativeNL De Londense zustereditie in juni laten ze dit jaar voorbij gaan.
ADCN, de club voor creativiteit in Nederland, heeft een nieuwe Creative Board aangesteld. Dit bestuur zal de organisatie dagelijks ondersteunen bij creatieve vraagstukken en de ontwikkeling van creatieve initiatieven stimuleren.
Marco Louwerens sluit aan bij Southfields als Head of Content
Whatsapp heeft een ‘korte’ reclamefilm uitgebracht met een hoofdrol voor F1-coureur Lewis Hamilton.
Het Europees werkende creatieve bureau MNSTR, met hoofdkantoor in Parijs en een filiaal in Amsterdam wordt onderdeel van Project Worldwide.
Adverteerders worden met nieuwe AI-middelen van Google in staat om eenvoudig een breed scala aan advertentieteksten en afbeeldingen te genereren voor online reclame.
Een grote fusie in de wereld van de awardshows voor marketing, reclame en creatie: de eigenaar van de Cannes Lions neemt het internationale Effie-programma over.
Duurzaam energieplatform Vandebron kiest voor zowel de digitale als de creatieve pitch, waar uiteenlopende gespecialiseerde bureau’s aan meededen, twee keer voor Springbok.
De Dutch Games Association (DGA) ging onlangs naar GDC24, de jaarlijkse Game Developers Conference in San Francisco. Drie deelnemers over hun ervaringen.
Het onafhankelijke bureaunetwerk Handpicked voegt de twaalfde schakel aan zijn ketting toe met de overname van designbureau Morrow uit Rotterdam.
TikTok brengt nieuwe AI-middelen uit voor adverteerders en mediamakers waarmee ze klonen in campagnes laten figureren.
De baas van Twitter en Tesla is volgende week woensdag aanwezig op het Cannes Lions-festival voor een sessie over creativiteit, AI en innovatie.
Hoe kan de toekomst van het (kunst)museum eruitzien met behulp van AI? En wat zijn goede voorbeelden van wat er nu al gebeurt?
Na Cloud en Android vorige week is nu de marketingdivisie van Google aan de beurt om zijn AI-nieuwigheden te presenteren. In essentie plakt de techgigant overal AI-features op waar het maar kan.