In-house merken en creatieve teams op de drempel: komende tijd richting herstructurering
Eens per kwartaal onderzoekt het creatieve samenwerkingsplatform Lytho het sentiment onder creatieve professionals. Lees de trends over het 3de kwartaal.
Eens per kwartaal onderzoekt het creatieve samenwerkingsplatform Lytho het sentiment onder creatieve professionals. Lees de trends over het 3de kwartaal.
Wat stelt Nederland voor in de gaming-wereld? Het slot van de negendelige interviewserie met Ruud Havenith van Story Giant over de internationale markt.
Minder dan een maand na de aankondiging heeft Microsoft een vroege preview van de website Create gelanceerd, waarmee gebruikers toegang krijgen tot creatieve apps en diensten als onderdeel van het Microsoft 365-abonnement.
Wat stelt Nederland voor in de gaming-wereld? In de negendelige interviewserie hier deel 8 met Tomas Sala over de positieve en negatieve invloed van games.
Bijna zeven jaar na de overname door Dentsu Aegis verdwijnt de naam van creatief bureau ACHTUNG! uit het Nederlandse landschap. De nieuwe naam luidt Dentsu Creative.
Waar staat Nederland als gamesland internationaal gezien? Een negendelige interviewserie met direct betrokkenen. Deel 3 met Pim Bouman van Gamious.
De Dutch Media Week: van 1 t/m 10 oktober gaat het over innovatie, business, journalistiek, grafisch ontwerper Jaap Drupsteen en nog veel meer.
Adobe tekent een intentieverklaring voor de aankoop van Figma, een leverancier voor cloudsoftware voor design en prototyping.
De teams van creatieve leiders groeien en ook hun invloed op de strategische keuzes van het bedrijf. Toch willen ze nóg beter gehoord worden.
Binnenkort kan iedereen die maar wil unieke, haarscherpe foto’s, muziek en video’s genereren met kunstmatige intelligente voor een paar cent per productie. Dat stellen kenners van fondsbeheerder ARK Invest na grondige technische analyses.
VC-fonds Speedinvest stapte heel vroeg in bij fotografenplatform Smiler. Oprichter en investeerder vertellen over het hoe dat proces verliep.
The Brief is een podcast van Wayne Parker Kent over content, marketing en creatie. Deze keer met marketinggrootmeester Ralph Rijks van Zalando.
The Brief is een podcast van Wayne Parker Kent over content, marketing en creatie. Deze keer een gesprek met Arie Boomsma over verhalen maken.
De webversie van Adobe Photoshop, een van de meest populaire programma’s voor beeldbewerking en speciale effecten, wordt gratis voor iedereen met een Adobe-account,
Het bedrijfsleven schreeuwt om frisse ideeën. Tegelijk vinden bedrijven het uitdagend om creativiteit de ruimte te geven. Hoe slaag je erin beiden te doen?