Adobe wil webversie Photoshop gratis ter beschikking stellen
De webversie van Adobe Photoshop, een van de meest populaire programma’s voor beeldbewerking en speciale effecten, wordt gratis voor iedereen met een Adobe-account,
De webversie van Adobe Photoshop, een van de meest populaire programma’s voor beeldbewerking en speciale effecten, wordt gratis voor iedereen met een Adobe-account,
Het bedrijfsleven schreeuwt om frisse ideeën. Tegelijk vinden bedrijven het uitdagend om creativiteit de ruimte te geven. Hoe slaag je erin beiden te doen?
Ogilvy Social.Lab Amsterdam kondigt de aanstelling van Desiree Leiprecht aan als Creative Director. Leiprecht komt oorspronkelijk uit Duitsland en verhuisde onlangs naar Nederland.
Al langere tijd wordt er rondom recruitment gesproken over ‘gamification’. Wat is het en hoe kun je het toepassen? En wat zijn de voor- en nadelen?
Vandaag opent ADCN de inschrijvingen voor de Dutch Creativity Awards van 2022. De Nederlandse Club voor Creativiteit heeft dit jaar gekozen voor ‘Unite to Ignite’ als thema voor de awards.
The Brief is een podcast van Wayne Parker Kent over content, marketing en creatie. Deze keer met Maurice Ajanaku, merkenbouwer bij CitizenM.
Wat Dani Polak van code d’azur betreft ging het te veel over de metaverse. Hij gelooft er niet zo in. Waarin wel? Een democratischer web 3.0.
The Brief is een podcast van Wayne Parker Kent over content, marketing en creatie. Deze keer met Hans Voorn, marketingmanager bij uitvaartondernemer DELA.
Media.Monks begint vandaag een interne, internationale competitie voor jonge creatieven in samenwerking met Cannes Lions en Netflix.
Dit is het moment waarop we geweldige leerervaringen voor iedereen toegankelijk kunnen maken: een blik op de trends in online leren.
Ook in de modewereld spelen NFT’s een rol. Ze vervullen verschillende functies: digitale kleding voor het metaverse, experimenten, digitaal uithangbord.
De Nederlandse digitale en creatieve sector stuurt voor het eerst in twee jaar weer een fysieke vertegenwoordiging naar het Lions festival in Cannes.
The Brief is een podcast over content, marketing en creatie. Deze keer met Ernst-Jan Pfauth, medeoprichter van de De Correspondent.
Het aantal banen in de creatieve industrie is tussen 2010 tot 2020 jaarlijks met 2,4 procent gegroeid. Dat is drie keer zoveel als de gemiddelde banengroei in Nederland in die periode, zo blijkt uit de Monitor Creatieve Industrie 2021, een tweejaarlijks onderzoek van Media Perspectives naar de economische ontwikkeling in de creatieve industrie en ICT.
Creatie als brandstof om je bedrijf op een verstandige manier te laten groeien. Hoe pak je dat het beste aan?