Je volgende wallpaper kan het begin van een revolutie zijn
Google presenteerde onlangs Material You: personalisatie van je interface. Voor ontwerpers zou het wel eens het begin van een revolutie kunnen zijn.
Google presenteerde onlangs Material You: personalisatie van je interface. Voor ontwerpers zou het wel eens het begin van een revolutie kunnen zijn.
The Fabricant is een digitaal modehuis: alleen digitale kleding. De start-up heeft recent VC-investering opgehaald. Lees (en beluister) hier meer.
Waar leer je pop en dance te produceren? Start-up Other Echo wil experts en aankomende producenten en muzikanten digitaal met elkaar in contact brengen.
Met miljoenen datapunten en foto’s van cameravallen werd ‘Unseen Empire’ ontwikkeld: een datagestuurd spel waarmee gamers zich wildlife researcher wanen.
Slim targeten van je doelgroep, testen en bijsturen…We grijpen vaak naar technische tools om online campagnes beter te laten renderen. Maar laten we de belangrijke rol van creativiteit niet vergeten.
Adobe Systems heeft in het tweede kwartaal van het lopende boekjaar hogere resultaten geboekt dan verwacht.
Marketingbaas Margriet de Kroon verlaat recruitmentspecialist YoungCapital en gaat aan de slag als managing director creatief bureau HERC.
De contenttak van S4 Capital, het Nederlandse MediaMonks, versterkt zijn internationale positie de overname van Jam3 uit Toronto.
Het internationaal bekende creatieve bureau Buck heeft zijn eerste Europese vestiging geopend in Amsterdam.
Fashion technology innovator Anina vertelt over de mogelijkheden van technologie bij het maken, verkopen en recyclen van mode.
Bedrijvengroep Ace, het voormalige Born05 Group, neemt het Amsterdamse creatieve bureau Herc over.
Voor de virtuele versie van de Dutch Design Week (DDW) koos de organisator voor een schaalbaar fundament: ontwerpers richtten honderden 3D-kamers in en verzorgden evenveel livestreams en -chats. Met zakelijke koppelingen aan de achterkant.
Gert van der Kaay en Daniel Kok lanceren het creatieve bureau Mad. Avenue, een vaste kern en met daaromheen getalenteerde specialisten.
Cinétévé Experience, RTVE, Nivea en Bikespector, maar ook The Economist, Conde Nast International, Al Jazeera, BuzzFeed UK, Evening Standard and […]
G-Star opent een kanaal op TikTok om onderdeel te worden van de leefwereld van zijn publiek.