Testen op emoties verbetert de conversie bij zorgverzekeraar VGZ
Zorgverzekeraar VGZ onderzocht de emoties van potentiële klanten tijdens de online oriëntatie en verbeterde hierdoor de conversie met bijna 3 procent.
Zorgverzekeraar VGZ onderzocht de emoties van potentiële klanten tijdens de online oriëntatie en verbeterde hierdoor de conversie met bijna 3 procent.
Bij audience-based planning staat de klantbeleving centraal. Hoe kun je een dergelijke campagne opzetten en welke informatie is daarvoor nodig?
Empathie, personalisatie en gebruiksgemak zijn cruciaal voor klantrelaties blijkt uit de vierde editie van het State of the Connected Customer-onderzoek.
Nu we 2021 ingaan, moeten merken niet alleen hun digitale strategieën aanpassen, ze moeten ervoor zorgen dat hun klantervaring opvalt. Hoe? Dat lees je in dit whitepaper.
Tegenwoordig kan een universele customer journey ons veel bieden, maar de klant wilt méér: een persoonlijke benadering op maat.
Het businessmodel D2C, Direct-to-consumer, heeft als doelstelling om dichterbij de eindklant te komen. Leer van Etos, Gazelle en Plieger in dit webinar.
Bij de inzet van voice- en chatbots is een goede inrichting en slim gebruik van analytics cruciaal voor het verbeteren van de klantervaring.
De gebruiksvriendelijkheid van een website is belangrijk voor het behalen van bedrijfsresultaat. De tien vuistregels van UX-pionier Jakob Nielsen.
Hoe containertransportbedrijf Maersk is omgevormd van aanbodgerichte moloch naar de ‘integrator of container logistics’ die het nu is.
Manutan gaat over op een groeps-marketingstructuur. Daarvoor is nodig dat alle medewerkers nieuwe modellen, technologieën en werkwijzen omarmen.
Luxe herenmode kan niet zomaar in de webshop. Maatwerk en een persoonlijke benadering spelen een grote rol. Hoe gaat Oger daarmee om?
Consumenten vragen om een gepersonaliseerd aanbod. Als merk zoek je daarvoor de beste tooling per touchpoint, maar ook connectiviteit tussen die touchpoints.
Hoe een nieuwe e-commercestrategie van ijzerwarengroothandel DESTIL een datagedreven bedrijf maakte waar de klant centraal blijft staan.
Digitaal bureau Proud Nerds heeft het eerste User Experience Lab van Nijmegen geopend in de Splendorfabriek. In het UX Lab wordt de gebruikerservaring van digitale oplossingen onderzocht. Bedrijven en organisaties komen zo te weten hoe gebruikers hun website, webshop of app ervaren en krijgen advies om prestaties te verbeteren.
De toekomstige mogelijkheden van chatbots zijn fascinerend. Wanneer voegen ze waarde toe en hoe plaats je een chatbot in je servicestrategie?