More stories

Testen op emoties verbetert de conversie bij zorgverzekeraar VGZ

Zorgverzekeraar VGZ onderzocht de emoties van potentiële klanten tijdens de online oriëntatie en verbeterde hierdoor de conversie met bijna 3 procent. 

Customer Experience

Audience-Based planning zet klantbeleving centraal in merkcommunicatie

Bij audience-based planning staat de klantbeleving centraal. Hoe kun je een dergelijke campagne opzetten en welke informatie is daarvoor nodig?

Customer Experience

Klantrelaties en meer dan winst: ongekende verschuivingen in klantverwachting

Empathie, personalisatie en gebruiksgemak zijn cruciaal voor klantrelaties blijkt uit de vierde editie van het State of the Connected Customer-onderzoek.

Customer Experience

Digitale ervaring in 2021: klantgerichter worden

Nu we 2021 ingaan, moeten merken niet alleen hun digitale strategieën aanpassen, ze moeten ervoor zorgen dat hun klantervaring opvalt. Hoe? Dat lees je in dit whitepaper.

Customer Experience

B2B personalisatie: welke tech stack?

Tegenwoordig kan een universele customer journey ons veel bieden, maar de klant wilt méér: een persoonlijke benadering op maat.

Customer Experience

Eat or be eaten: hoe ben je succesvol in een B2B2C wereld? Leer van Etos, Gazelle en Plieger

Het businessmodel D2C, Direct-to-consumer, heeft als doelstelling om dichterbij de eindklant te komen. Leer van Etos, Gazelle en Plieger in dit webinar.

Customer Experience

Zo gebruik je analytics ter verbetering van je voice- of chatbot

Bij de inzet van voice- en chatbots is een goede inrichting en slim gebruik van analytics cruciaal voor het verbeteren van de klantervaring. 

Customer Experience

Tien richtlijnen voor een gebruiksvriendelijke site

De gebruiksvriendelijkheid van een website is belangrijk voor het behalen van bedrijfsresultaat. De tien vuistregels van UX-pionier Jakob Nielsen. 

Web-design

Maersk: Digitale transformatie in een zeer traditionele B2B-industrie

Hoe containertransportbedrijf Maersk is omgevormd van aanbodgerichte moloch naar de ‘integrator of container logistics’ die het nu is.

B2B Digital

Manutan: van “Tuut tuut – dat is snel” naar “All you need. With Love”

Manutan gaat over op een groeps-marketingstructuur. Daarvoor is nodig dat alle medewerkers nieuwe modellen, technologieën en werkwijzen omarmen.

B2B Digital

Luxe herenmode online

Luxe herenmode kan niet zomaar in de webshop. Maatwerk en een persoonlijke benadering spelen een grote rol. Hoe gaat Oger daarmee om?

Customer Experience

De beste customer journey bouwen met connectiviteit

Consumenten vragen om een gepersonaliseerd aanbod. Als merk zoek je daarvoor de beste tooling per touchpoint, maar ook connectiviteit tussen die touchpoints.

Marketing automation

Wat kan B2B leren van B2C? De e-commerce strategy van Destil

Hoe een nieuwe e-commercestrategie van ijzerwarengroothandel DESTIL een datagedreven bedrijf maakte waar de klant centraal blijft staan.

B2B Digital
Premium

Proud Nerds opent UX Lab in Nijmegen

Digitaal bureau Proud Nerds heeft het eerste User Experience Lab van Nijmegen geopend in de Splendorfabriek. In het UX Lab wordt de gebruikerservaring van digitale oplossingen onderzocht. Bedrijven en organisaties komen zo te weten hoe gebruikers hun website, webshop of app ervaren en krijgen advies om prestaties te verbeteren.

Marketing

Hoe passen chatbots in je klantenstrategie?

De toekomstige mogelijkheden van chatbots zijn fascinerend. Wanneer voegen ze waarde toe en hoe plaats je een chatbot in je servicestrategie?

Customer Service