B2B personalisatie: welke tech stack?
Tegenwoordig kan een universele customer journey ons veel bieden, maar de klant wilt méér: een persoonlijke benadering op maat.
Tegenwoordig kan een universele customer journey ons veel bieden, maar de klant wilt méér: een persoonlijke benadering op maat.
Het businessmodel D2C, Direct-to-consumer, heeft als doelstelling om dichterbij de eindklant te komen. Leer van Etos, Gazelle en Plieger in dit webinar.
Bij de inzet van voice- en chatbots is een goede inrichting en slim gebruik van analytics cruciaal voor het verbeteren van de klantervaring.
De gebruiksvriendelijkheid van een website is belangrijk voor het behalen van bedrijfsresultaat. De tien vuistregels van UX-pionier Jakob Nielsen.
Hoe containertransportbedrijf Maersk is omgevormd van aanbodgerichte moloch naar de ‘integrator of container logistics’ die het nu is.
Manutan gaat over op een groeps-marketingstructuur. Daarvoor is nodig dat alle medewerkers nieuwe modellen, technologieën en werkwijzen omarmen.
Luxe herenmode kan niet zomaar in de webshop. Maatwerk en een persoonlijke benadering spelen een grote rol. Hoe gaat Oger daarmee om?
Consumenten vragen om een gepersonaliseerd aanbod. Als merk zoek je daarvoor de beste tooling per touchpoint, maar ook connectiviteit tussen die touchpoints.
Hoe een nieuwe e-commercestrategie van ijzerwarengroothandel DESTIL een datagedreven bedrijf maakte waar de klant centraal blijft staan.
Digitaal bureau Proud Nerds heeft het eerste User Experience Lab van Nijmegen geopend in de Splendorfabriek. In het UX Lab wordt de gebruikerservaring van digitale oplossingen onderzocht. Bedrijven en organisaties komen zo te weten hoe gebruikers hun website, webshop of app ervaren en krijgen advies om prestaties te verbeteren.
De toekomstige mogelijkheden van chatbots zijn fascinerend. Wanneer voegen ze waarde toe en hoe plaats je een chatbot in je servicestrategie?
Een native shop bouwen en het bestaande loyalty-programma ondersteunen. Dat was de uitdaging bij het ontwerpen en bouwen van de nieuwe app voor HEMA.
Een scrumteam stampte voor de RAI een geheel nieuwe, intuïtief te begrijpen klantenportal uit de grond, terwijl de business gewoon doorging.
Eén digitale architectuur voor het Quote-to-Cashproces waarin offline en online verkoop zo snel mogelijk worden samengebracht bespaart tot 30% aan kosten.
Content is king. Breng dat maar eens in de praktijk. Dirkzwager kreeg zijn advocaten en fiscalisten daadwerkelijk aan het schrijven.