Stapsgewijs de ultieme customer experience bouwen
Composable is de meest flexibele en schaalbare architectuur om een onderscheidende klantbeleving te realiseren. Voor klanten is de frontend het […]
Composable is de meest flexibele en schaalbare architectuur om een onderscheidende klantbeleving te realiseren. Voor klanten is de frontend het […]
Traditioneel kijken veel organisaties na de zomer naar de doelen en bijbehorende budgetten voor volgend jaar. Voor de customer experience […]
Met de introductie van GenAI heeft ARAG de werkwijze van juridische adviseurs ingrijpend verbeterd. Deze technologie biedt adviseurs sneller toegang […]
Het Interactive Advertising Bureau, lobbyisten uit de kabelindustrie en andere belanghebbenden in de VS willen de nieuwe click-to-cancel-regels van de Federal Trade Commission blokkeren. Daarmee wordt het voor consumenten gemakkelijker om abonnementen op kranten, sportscholen, retailers en andere bedrijven te beëindigen.
Trengo, het Nederlandse SaaS-platform voor klantcontact, introduceert Trengo AI: gebruiksvriendelijke AI die ieder bedrijf eenvoudig kan inzetten in hun klantenservice.
Customer data platform ondergaan een innovatiegolf door AI. Fijn voor de klant, stelt Vincent de Winter van Piwik Pro, maar dan moet deze wel goed zijn wensen leren formuleren.
Als omnichannel fashion retailer ervaart Omoda wereldwijd de nadelen van het gemak waarmee consumenten online kleding kunnen bestellen én retourneren. Vijftig procent van de bestellingen kwam terug. Met slim gebruik van data en algoritmes heeft Omoda de retouren weten terug te dringen. Dat vertelde datawetenschapper Yoran van Bezooijen in de videocollectie Customer Data die straks live gaat.
De ideale klantreis gaat niet over één nacht ijs. Want hiervoor moet alles kloppen: van de website tot de checkout […]
Je wilt influencer marketing zo puur mogelijk houden, anders wordt het een trucje. Dus is BALR. vandaag de dag eigenlijk […]
Als wereldwijd toonaangevend bedrijf op het gebied van marketingdata en analytics doet Kantar voortdurend onderzoek en analyse naar onder andere […]
Squaremoon is een bedrijf dat op een vernieuwende manier data en socials inzet om de customer experience van bedrijven en […]
Het betrekken van de klant bij het aanbod en tegelijkertijd meebewegen met de verwachtingen van de klant levert de nodige uitdagingen op.
IKEA is een van de grootste fysieke en digitale woonwarenhuizen ter wereld. Ook de Nederlandse tak doet er dagelijks alles […]
Klanten verwachten tegenwoordig ook binnen B2B een pro-actieve digitale klantreis. Recentelijk heeft KPN haar B2B customerserviceorganisatie getransformeerd naar een ‘digital […]
Bij traditionele customer service is meestal zo’n 60 tot 70 procent van de vragen “post sales”, dus vragen nadat de […]