More stories

Stapsgewijs de ultieme customer experience bouwen

Composable is de meest flexibele en schaalbare architectuur om een onderscheidende klantbeleving te realiseren. Voor klanten is de frontend het […]

Customer Experience

Wat is er nodig om een positieve ROI uit customer experience te halen?

Traditioneel kijken veel organisaties na de zomer naar de doelen en bijbehorende budgetten voor volgend jaar. Voor de customer experience […]

Marketing

ARAG versnelt juridisch werk met GenAI: tijdsbesparing en betere klantbeleving in 19 landen

Met de introductie van GenAI heeft ARAG de werkwijze van juridische adviseurs ingrijpend verbeterd. Deze technologie biedt adviseurs sneller toegang […]

Customer Experience
Premium

Verzet tegen Amerikaanse click-to-cancel-regels

Het Interactive Advertising Bureau, lobbyisten uit de kabelindustrie en andere belanghebbenden in de VS willen de nieuwe click-to-cancel-regels van de Federal Trade Commission blokkeren. Daarmee wordt het voor consumenten gemakkelijker om abonnementen op kranten, sportscholen, retailers en andere bedrijven te beëindigen.

Customer Experience
Premium

Trengo maakt AI voor klantenservice toegankelijk voor bedrijven

Trengo, het Nederlandse SaaS-platform voor klantcontact, introduceert Trengo AI: gebruiksvriendelijke AI die ieder bedrijf eenvoudig kan inzetten in hun klantenservice.

Customer Experience

(Emerce TV): CDP-markt wordt complex door explosie features

Customer data platform ondergaan een innovatiegolf door AI. Fijn voor de klant, stelt Vincent de Winter van Piwik Pro, maar dan moet deze wel goed zijn wensen leren formuleren.

Marketing

(Emerce TV): Omoda gaat hoge retourpercentages te lijf

Als omnichannel fashion retailer ervaart Omoda wereldwijd de nadelen van het gemak waarmee consumenten online kleding kunnen bestellen én retourneren. Vijftig procent van de bestellingen kwam terug. Met slim gebruik van data en  algoritmes heeft Omoda de retouren weten terug te dringen. Dat vertelde datawetenschapper Yoran van Bezooijen in de videocollectie Customer Data die straks live gaat.

Customer Experience

De kracht van klantfeedback binnen CX

De ideale klantreis gaat niet over één nacht ijs. Want hiervoor moet alles kloppen: van de website tot de checkout […]

Customer Experience

BALR.: Alles wat een professionele voetballer aanraakt kan ons merk dragen

Je wilt influencer marketing zo puur mogelijk houden, anders wordt het een trucje. Dus is BALR. vandaag de dag eigenlijk […]

Customer Experience

Breng je Customer Experience naar een hoger niveau

Als wereldwijd toonaangevend bedrijf op het gebied van marketingdata en analytics doet Kantar voortdurend onderzoek en analyse naar onder andere […]

Customer Experience

De beste CX op basis van data, socials en computer vision

Squaremoon is een bedrijf dat op een vernieuwende manier data en socials inzet om de customer experience van bedrijven en […]

Customer Experience

Wat zijn de belangrijkste CX uitdagingen voor maaltijdbezorging apps?

Het betrekken van de klant bij het aanbod en tegelijkertijd meebewegen met de verwachtingen van de klant levert de nodige uitdagingen op.

Customer Experience

De beproefde klantfocus van IKEA Nederland

IKEA is een van de grootste fysieke en digitale woonwarenhuizen ter wereld. Ook de Nederlandse tak doet er dagelijks alles […]

Customer Experience

Binnen B2B valt er een wereld te winnen op het gebied van Customer Experience

Klanten verwachten tegenwoordig ook binnen B2B een pro-actieve digitale klantreis. Recentelijk heeft KPN haar B2B customerserviceorganisatie getransformeerd naar een ‘digital […]

Customer Experience

De CX ontwikkelingen bij Body & Fit zijn nog niet klaar

Bij traditionele customer service is meestal zo’n 60 tot 70 procent van de vragen “post sales”, dus vragen nadat de […]

Customer Experience