Personalisatie bij Sligro: van traditionele groothandel naar voortrekker in de keten
Hoe verschuif je van traditionele groothandel naar een databedrijf? En welke rol speelt personalisatie hierbij in combinatie met een headless platform?
Hoe verschuif je van traditionele groothandel naar een databedrijf? En welke rol speelt personalisatie hierbij in combinatie met een headless platform?
In deze whitepaper lees je de belangrijkste gebieden waarop bedrijven zich in 2023 moeten concentreren om te winnen.
TheyDo, een journey management platform, heeft twaalf miljoen euro venture capital opgehaald bij Blossom Capital en een groep particulieren die achter bekende techbedrijven zitten.
De zakelijke (in)koper wil hetzelfde als de consument: personalisatie en eenduidige informatie. Daarom wordt ook in B2B omnichannel onvermijdelijk.
De klantenservice een noodzakelijk kwaad? Of een mogelijkheid om de relatie met je klant te verdiepen? De toekomst sluit aan bij die tweede zienswijze.
Hoe maak je als financiële speler het verschil? Door de klant centraal te stellen. Dit lukt echter alleen als je alle relevante data samenvoegt.
Waarom draait een ‘Voice of the Customer’? Datastromen ondervangen, inzichten verkrijgen en real-time acties uitzetten, ofwel: ‘Closing the Loop’.
The New Digital Customer: waarom blijft het toch een beetje moeilijk voor financials om de klant en het klantbelang centraal te stellen?
Veel bedrijven zijn actief op Facebook, maar wat nu precies het doel is blijft soms onduidelijk. Veel commerciële kansen worden gemist.
De manier waarop bedrijven interacties hebben met klanten verandert voortdurend. Websitedata, chatbots, enquêtes, contact centers, apps en sociale media, op allerlei manieren krijgen bedrijven feedback. Het is van enorm belang dat al deze interacties worden geanalyseerd en er daadwerkelijk acties op worden ondernomen. Zeggen Stephan Ariesen en Gerben de Boer van Medallia in de videocollectie Emerce Financials.
In deze whitepaper lees je over 7 manieren om met je klanten in contact te komen.
Hoe maak je als fashion retailer een succesvolle stap naar een omnichannel presence? Shoeby legt het uit.
Wil je als B2B-bedrijf succesvol zijn en blijven dan is een e-commerceplatform zonder handmatig werk, nauwkeurige data en geautomatiseerde processen, via elk kanaal, een must.
B2B kan binnenkort niet meer zonder een modern e-commerceplatform om het snel groeiende aantal online bestellingen goed af te handelen en een optimale customer experience te kunnen bieden.
Bij het personaliseren van je B2B-site moet software schaalbaar, modulair, flexibel en stabiel zijn, terwijl maatwerk tot een minimum wordt beperkt.