Mid-funnel: de sleutel tot merkgroei
Traditionele awareness- en performancemetrics vertellen vaak maar een deel van het verhaal. Ze laten zien of gebruikers zijn bereikt of geconverteerd, maar niet waarom ze zich aangesproken of verbonden...
Traditionele awareness- en performancemetrics vertellen vaak maar een deel van het verhaal. Ze laten zien of gebruikers zijn bereikt of geconverteerd, maar niet waarom ze zich aangesproken of verbonden...
In een wereld waar consumenten steeds kritischer en veeleisender worden, is het bouwen van duurzame klantrelaties geen luxe meer, maar een strategische noodzaak. Merken die in 2026 willen groeien,...
Loyaliteit is aan het veranderen. In 2025 wordt loyaliteit niet langer verdiend bij de kassa, maar wordt gevormd via elke merkinteractie. Merken worden vandaag gevormd door de ervaringen die...
Marketeers maken al jarenlang gebruik van loyaliteitsprogramma’s om klanten te behouden en de bestedingen te stimuleren, meestal via gepersonaliseerde kortingen en beloningen. Maar in een wereld waarin klantverwachtingen razendsnel...
Consumenten krijgen in contact met organisaties steeds vaker te maken met door AI-ondersteunde vormen van klantcontact, zoals spraakassistenten en chatbots. Hoewel de consument kritisch blijft, is de houding van...
In mijn vorige artikel schetste hoe werken in silo's–afdelingen die los van elkaar opereren–de verbinding met je klanten in de weg kan staan. Maar hoe doorbreek je die traditionele...
Deze whitepaper gaat in op de belangrijkste stappen voor bedrijven die abonnementsmodellen willen invoeren of verbeteren.
De OK app is gered. Woolsocks AG, een fintech opgericht door de Nederlandse oprichters van online broker DEGIRO, heeft de app uit een faillissement overgenomen. Financiële details zijn niet...
MediaMarkt steekt loyaltyprogramma in het nieuw en gaat het veel actiever inzetten.
Van aan de voordeur naar over de vloer: in plaats van een kostenpost is (thuis)bezorging dé kans voor retailers om een intiemere klantrelatie op te bouwen.
Veel organisaties worstelen met de concrete connectie tussen de klantdata die ze hebben en het nastreven van strategische doelen. Hoe zet je klantdata in?