Abonnementsmodellen: inzichten en strategieën voor groei
Deze whitepaper gaat in op de belangrijkste stappen voor bedrijven die abonnementsmodellen willen invoeren of verbeteren.
Deze whitepaper gaat in op de belangrijkste stappen voor bedrijven die abonnementsmodellen willen invoeren of verbeteren.
De OK app is gered. Woolsocks AG, een fintech opgericht door de Nederlandse oprichters van online broker DEGIRO, heeft de app uit een faillissement overgenomen. Financiële details zijn niet...
MediaMarkt steekt loyaltyprogramma in het nieuw en gaat het veel actiever inzetten.
Van aan de voordeur naar over de vloer: in plaats van een kostenpost is (thuis)bezorging dé kans voor retailers om een intiemere klantrelatie op te bouwen.
Veel organisaties worstelen met de concrete connectie tussen de klantdata die ze hebben en het nastreven van strategische doelen. Hoe zet je klantdata in?
Winstgevende groei in plaats van generieke groei: een belangrijk instrument daarin is Customer Lifetime Value. Maar hoe zet je dat centraal in je strategie?
Merkloyaliteit, het behoud van klanten en upselling zijn nog altijd de heilige graal in de retail. Maar met alleen bestaande klanten red je het niet.
'We zijn koploper met loyalty op de fashionmarkt', vertelt Rowena van Staveren van N Brands. Klanten sparen praktisch automatisch punten, ongeacht of ze online en offline shoppen. Een nieuwe...
Met een nieuwe visuele identiteit en een aangescherpte merkbelofte krijgt het spaarprogramma Air Miles een nieuw gezicht en een nieuw geluid. Air Miles gaat naar eigen zeggen nog meer...
Meer winst uit bestaande klantenbases halen wordt steeds rendabeler vergeleken met nieuwe klanten werven. Hoe beweeg je van acquisitie naar retentie?
Honderdzestig miljoen kopers van NIKE-kleding zijn aangesloten op het online ledenprogramma. Hun betrokkenheid bij het merk leverden afgelopen kwartaal een digitale omzetgroei van 34 procent op, het dubbele van...