Customer Lifetime Value: handig, maar een sterke waardepropositie blijft een must
De Customer Lifetime Value -formule is een mooi meetinstrument, maar staar je er niet blind op. Een sterke waardepropositie blijft uitgangspunt nummer 1.
De Customer Lifetime Value -formule is een mooi meetinstrument, maar staar je er niet blind op. Een sterke waardepropositie blijft uitgangspunt nummer 1.
Een native shop bouwen en het bestaande loyalty-programma ondersteunen. Dat was de uitdaging bij het ontwerpen en bouwen van de nieuwe app voor HEMA.
Voor klantcontact is telefonie is ook anno 2021 nog alive and kicking. Betrouwbaarheid, gemak en direct contact spelen bij klanten een grote rol.
Het beeld dat de klant van je heeft is een optelling van alle impressies op alle touchpoints. En juist marketeers kunnen die impressies optimaal regisseren.
In maart 2020 heeft de grootste digitale opleiding plaatsgevonden, die de wereld ooit heeft gezien. Digitale meetings zijn in sneltempo het nieuwe normaal geworden.
De impact van het coronavirus op de wereldeconomie is aanzienlijk, maar we zullen deze moeilijke tijd doorkomen.
Starbucks is meer dan alleen relatief dure koffie in gepersonaliseerde bekertjes. Het is een van de meest innovatieve retailers ter wereld. Wat ze doen om leidend te blijven.
Vergeet e-commerce en omarm unified commerce. Dit is de enige manier om je klant dat te bieden wat nodig is: een customer centric experience.
Loyaliteitsprogramma's zijn er in alle soorten en maten. Je kan punten sparen, miles of gaan voor korting. Dat is althans het eerste waar consumenten direct aan denken wanneer je...
Ook al ben je als bedrijf zelf niet bezig met je online imago, consumenten delen hun ervaringen en bouwen zo je online reputatie op.
Trouwe klanten vormen de basis van elke onderneming. Natuurlijk zorgen ze voor omzet. Maar hun reacties en feedback kunnen een onderneming ook op verschillende andere vlakken ondersteunen. Daarvoor is...