Customer Loyalty

Nieuwsbrief

Vacatures

 

Artikelen in Customer Loyalty

Werkspot: offline support draagt bij aan een beter online product

Online diensten zijn niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven. Veel van deze diensten staan in het teken van het makkelijker maken van bestaande processen en bieden een duidelijke meerwaarde aan de gebruiker. Denk aan de besparing van tijd en kosten, of het eenvoudig vergelijken van het beschikbare aanbod. Het feit dat je een online dienst biedt en zo je gebruikers toegevoegde waarde levert, betekent niet per definitie dat alle bedrijfsprocessen zich ook meteen verplaatsen naar online. Hoe zit dat precies?


De opkomst van consumer friendly marketing

De marketingfunnel is allesbehalve een solide trechter waarin iedere prospect soepel van brand awareness naar ambassadeurschap glijdt. We schieten er in en uit, afgeleid en wispelturig. Zit je net lekker wasmachines te vergelijken, krijg je een appje van je vriendin, word je getagt in een filmpje van een teckel in een kalkoenkostuum of belt je moeder aan.


Loyaliteit en komende innovaties: ‘Duurzaam voordeel met data-inzichten’

Dat marketing, loyaliteitsprogramma’s en betalen steeds meer verbonden raken, belooft veel goeds voor bedrijven en marketeers. Bas Jongerius van loyaliteitsplatform Fanly en Everaldo van Doorn van marketingbedrijf Doornvogel spreken over de ontwikkelingen die ze verwachten, loyaliteit en innovatie.


Effectief met technologie in de winkel: Zet het aankoopproces centraal

Een overvloed aan technologieën doet haar intrede in de fysieke retail. Digitale displays, interactieve schermen, beacons, apps, virtual reality en augmented reality; allen beloven ze de retailer succes. Maar hoe bepaal je of deze technologische innovaties echt van toegevoegde waarde zijn? Het aankoopproces van de klant lijkt handvatten te bieden.


Meer artikelen in Customer Loyalty

Channel Customer Loyalty

Hier vind je alle informatie over het optimaliseren van de klanttevredenheid en -loyaliteit. Hoe vind je de juiste klanten? Wat zijn goede customer loyalty-programma's? Hoe stimuleer je het aantal aankopen van klanten? Is het mogelijk om positieve mond-tot-mond reclame te beïnvloeden? De antwoorden vind je hier. Zelf bijdragen aan dit Topic kan: mail dan naar topics@emerce.nl.

Interessant in gerelateerde channels