Stocard geïntegreerd in Klarna-app
De mobiele app van Klarna breidt uit met de spaarkaarten van Stocard. Het betaalbedrijf verbreedt zijn marktpositie stap voor stap richting een bredere waaier e-commerce, marketing en retail.
De mobiele app van Klarna breidt uit met de spaarkaarten van Stocard. Het betaalbedrijf verbreedt zijn marktpositie stap voor stap richting een bredere waaier e-commerce, marketing en retail.
MyMcDonald’s Rewards, het digitale spaarprogramma van de hamburgerketen, is de miljoenste gebruiker gepasseerd. In vergelijking met andere landen maken Nederlanders veelvuldig gebruik van de MyMcDonald’s Rewards.
Marketing automation is bij veel bedrijven een hoge prioriteit. Vitaminstore toont hoe het bijdraagt aan goede klantervaringen en conversiegroei.
Het is steeds uitdagender om klanten te binden. Hoe zorg je dat ze op de koopknop (blijven) klikken en hoe blijf je relevant? Personalisatie biedt uitkomst.
Na het lezen van dit whitepaper weet je hoe je je loyaliteitsprogramma nog beter kunt inzetten om klanten voor langere termijn aan je merk te binden.
Personalisatie is, ondanks veel ideeën, vaak nog beperkt. Hoe komt dat, en hoe kunnen we tot een écht effectieve en gepersonaliseerde klantreis komen?
90% van klanten staat nu negatief tegenover loyaltyprogramma’s. Om klanten wel te (blijven) verbinden aan je merk moeten zulke programma’s op de schop.
Hoe gaat reizen er post-pandemie uitzien? Dienstverlening die klanten raakt en inspeelt op de emotionele beleving lijkt de sleutel, aldus experts.
Overstappen naar een open-source platform doe je niet zomaar. Yarrik van Breukelen van Intersport Twinsport en Michel Doens van Sition delen hun ervaringen.
In de e-commerce ligt de nadruk op performance marketing, terwijl brand marketing voor langetermijngroei onontbeerlijk is: de theorie én de praktijk.
Albert Heijn introduceert naar eigen zeggen als eerste supermarkt in Nederland een ‘omnichannel’ abonnement voor klanten: Mijn Albert Heijn Premium. Hiermee kunnen klanten in de winkel en bij online bestellingen besparen op hun dagelijkse uitgaven.
Hoe maak je van je klanten ook loyale klanten? Leer het aankoopgedrag te begrijpen en voorspellen en time je boodschap goed.
SumUp, maker van mobiele betaalterminals voor het MKB, koopt het Amerikaanse loyalty- en marketingbedrijf Fivestars voor 317 miljoen dollar.
Hoe onderscheid je je als bedrijf of merk van de rest? Verwonder je klant met extraatjes, zodat ze bij je terugkeren.
MediaMarkt en full service bureay gracious gaan de komende periode aan de slag met het ontwikkelen van een nieuwe loyalty campagne. Als aanvulling op de nu al bestaande retentiecampagne wil het concern meer relevante en impactvolle contactmomenten creëren.