Onderzoek: op Facebook slechts 61% van vragen aan bedrijven beantwoord
Bedrijven willen engagement op sociale media, maar als je ze een vraag stelt op Facebook? Vragen in de chat en bij de ‘comments’ blijven vaak onbeantwoord.
Bedrijven willen engagement op sociale media, maar als je ze een vraag stelt op Facebook? Vragen in de chat en bij de ‘comments’ blijven vaak onbeantwoord.
Voor een klantenservicenummer in het buitenland verschillen wetten, prijzen en mogelijkheden sterk. Waar moet je op letten voor het juiste type telefoonnummer?
Leasen neemt toe: waar het in Nederland eerst vooral bij auto’s gebeurde, kun je nu al allerlei andere producten leasen, o.a. witgoed, fietsen en matrassen.
Hoe gaat reizen er post-pandemie uitzien? Dienstverlening die klanten raakt en inspeelt op de emotionele beleving lijkt de sleutel, aldus experts.
Simpele oplossingen zoals de inzet van sms-berichten kunnen een goed hulpmiddel zijn om wachttijden bij de klantenservice te voorkomen. Zo zet je sms-berichten effectief in.
Kunstmatige intelligentie hielp de klantenservice van hypotheekverstrekker Florius om hun werk toch te kunnen doen tijdens de lockdown. Daarnaast helpt voice AI hen om beter, sneller klantgesprekken te voeren.
In dit whitepaper nemen we je graag mee in de wereld van superomnichannel, een klantcontactstrategie waarbij je kortgezegd de efficiëntie van omnichannel en het specialisme van separate componenten met elkaar combineert in één dashboard.
Veel bedrijven kijken niet naar het grotere plaatje bij hun gebruikerservaring. Service Design kan helpen om beter in te spelen op wensen van gebruikers.
100 euro per maand meer salaris en eindelijk een fatsoenlijk pensioen. Dat zijn de belangrijkste eisen van de callcentermedewerkers voor hun nieuwe cao. Zij bieden deze maandag samen met FNV, CNV en Qlixs persoonlijk aan bij werkgeversvoorzitter Ronald van Schijndel in Rotterdam.
In 2018 was Rabobank de launching partner bij de Nederlandse versie van de Google Assistent. Product Manager Justin Meijer over de Rabobank Voice Assistent.
De regio Limburg heeft al zo’n 6000 arbeidsplaatsen bij ongeveer dertig contactcentra. Onder meer Zara, Vodafone, Mercedes en DHL organiseren hun klantenservice vanuit Zuid-Limburg.
Corona toont: luisteren naar je individuele klanten is essentieel. Met realtime decisioning-technologie kan dat, maar implementatie is vaak een hindernis.
Om het bestelgemak en de informatievoorziening te verbeteren, ontwikkelde DSM Nutritional Products een nieuw klantenportaal. Vijf inzichten uit het proces.
Consumenten leggen de lat voor check-out en pakketbezorging steeds hoger: snelle bezorging die in een keer goed gaat. Data en afleverinnovaties helpen.
Wat gebeurt er als je juist méér in je klantenservice investeert, dan minder? EasyToys en Trengo delen hun inzichten.