Dialogue Marketing

Nieuwsbrief

Vacatures

 

Artikelen in Dialogue Marketing

Europese wet voor databescherming centraal op Emerce Engage

De aankomende GDPR-wet vraagt van bedrijven een omslag in techniek én cultuur. Van cookiemanagement naar echt toestemmingmanagement is een reuzensprong. Op Emerce Engage, op 7 december in Amsterdam, komt de legal counsel van DDMA, Matthias de Bruyne, spreken over deze ingrijpende wet.


G-Star, Philips, bol.com en assem.nl winnaars DDMA Dutch CRO Awards 2017

De eerste DDMA Dutch CRO Awards, tevens de enige CRO awards van Nederland, zijn gewonnen door G-Star, Philips, bol.com en assem.nl. Zij kregen prijzen in categorieën als Ads Testing, Mobile, Conversion Tests en Personalisation. Naast de winnaars was er een eervolle vermelding voor Waternet.


Chatbots: een must of een potentiële valkuil?

Geen enkele CMO kan op een marketinggerelateerde conferentie nog zonder een aantal slides over de chatbot van zijn of haar eigen organisatie. Na de multi- of omnichannelstrategie en customer journeys is het nu de beurt aan chatbots. Logisch ook. Het is de toekomst, het is innovatief en het laat zien hoe progressief een organisatie is. Toch?


Meer artikelen in Dialogue Marketing

Channel Dialogue Marketing

Hier vind je de laatste ontwikkelingen op het gebied van Dialogue Marketing, een veelomvattende visie op marketing waarin de dialoog met de consument centraal staat. Binnen die dialoog is content de centrale boodschap en de stem van uw bedrijf. Blijf op de hoogte aan de hand van achtergrondartikelen, best practices, opinie en cases. Ook bijdragen aan dit Topic? Mail dan naar topics@emerce.nl.

Interessant in gerelateerde channels