Happy Horizon op internationaal groeipad met overname AdBirds
De horizon van de Eindhovense groep Happy Horizon verandert in een klap met de overname van AdBirds uit Amsterdam van een Nederlandse organisatie naar een met lokale activiteiten in...
De horizon van de Eindhovense groep Happy Horizon verandert in een klap met de overname van AdBirds uit Amsterdam van een Nederlandse organisatie naar een met lokale activiteiten in...
Digitaal bureau E-Sites uit Breda splitst op in twee nieuwe bedrijven. Good News specialiseert zich in webontwikkeling, Unlock richt zich op mobiele toepassingen.
Matt Lynch wordt CEO van EMEA bij marketingplatform DEPT. Hij zal Global CEO Dimi Albers ondersteunen en nauw samenwerken met Jeanette Kerssens en Sarah Wubben, managing directors van DEPT...
In het oerwoud van veranderingen zijn dit de drie grote trends voor dit jaar: resultaat wordt dé KPI, de relatie met creatieve partners, duurzaamheid.
Het digitale creatieve bureau Boomerang uit Amsterdam krijgt een Britse poot, dankzij de samenwerking met Publicis Groupe UK.
De CO2-uitstoot van (digital) bureaus zelf is relatief laag, maar via klanten tikt het al gauw aan: tot ruim een kwart meer CO2-uitstoot per persoon. De roep om grote...
Nederlandse eerste virtuele influencer, het karakter Esther Olofsson, is omgekat in een volledig door AI gedreven fotomodel.
De bureaus Triple en code d’azur bundelen de krachten en bouwen samen aan een internationale bureaugroep om klanten nog beter te kunnen bedienen. Met ruim 450 specialisten wil men...
Handpicked agencies opent een bureau dat zich louter specialiseert in Web3-toepassingen. "Juist nu, zodat bedrijven dit veld in alle rust kunnen ontdekken", zegt managing partner Mike Lelieveld.
De nog jonge bureaugroep United Playgrounds haalt branding agency Verve binnen als volgende kraal aan de keten.
Bureaus Q42 en Fabrique sluiten zich aan bij het Zweedse ARC Arise Consulting. Q42 en Fabrique, met samen tweehonderd medewerkers, bundelen hun krachten met veertien andere agencies. In totaal...