Ubbo Maagdenberg nieuwe CEO Happy Horizon
Ubbo Maagdenberg is benoemd tot CEO van Happy Horizon, de grootste Nederlandse bureaugroep met zeven hubs door heel Nederland en met klanten zoals Klaverblad, Intergamma, de centrale overheid, Sligro,...
Ubbo Maagdenberg is benoemd tot CEO van Happy Horizon, de grootste Nederlandse bureaugroep met zeven hubs door heel Nederland en met klanten zoals Klaverblad, Intergamma, de centrale overheid, Sligro,...
De Japanse eigenaren van marketing- en reclamegroep Dentsu zetten de internationale activiteiten in de etalage. Die tak groeit maar niet en schrijft rode cijfers.
Een nieuw consultancybedrijf wil organisaties helpen bij een van de grootste uitdagingen van digitale transformaties: het succesvol integreren van nieuwe technologie in bestaande bedrijfsprocessen. Breakfast richt zich specifiek op...
Digitaal marketingbureau Van Dyck Brown uit Eindhoven neemt websitebouwer Yellow Lemon Tree over.
Bureaugroep Havas lanceert in Nederland zijn nieuwe propositie Havas Market. Hierin combineert het alle lower funnel-specialismes, waaronder social shopping, performance en retailmedia, om conversies te optimaliseren.
Het Britse digital product consultancybureau Apadmi neemt het Amsterdamse bureau Pinch, gespecialiseerd in app-ontwikkeling en -design, over.
De grootste Nederlandse digitale bureaus zetten vorig jaar voor 1,2 miljard euro aan handel om, een toename van drie procent. Het aantal medewerkers daalde. Investeren in talent en technologie...
Ontdek de wereld van journalistiek met de NOS Jeugdjournaal game op Roblox! Kinderen kruipen in de huid van redacteuren, verzamelen nieuws, en leren nepnieuws herkennen. Met meer dan 340.000...
HEMA en GoSpooky hebben een trendsettende Back-to-School-campagne gelanceerd, gericht op jongeren via TikTok en Fortnite. Met innovatieve storytelling en gamification wist HEMA de merkbetrokkenheid te vergroten en behaalde indrukwekkende...
Na Fabrique en Q42 sluit ook het Nederlandse CX-bureau Essense zich aan bij het Zweedse consultancycollectief Eidra.
Bijna alle Nederlandse agencies gebruiken AI om werkprocessen te versnellen. Maar hierdoor staat het traditionele verdienmodel, dat is gebaseerd op de tijdsinvestering van (digitale) bureaus, onder druk. Dat blijkt...