Pink Marketing, Pünktlich en Pexi ‘fuseren’
Drie afzonderlijke labels uit dezelfde Groningse bedrijvengroep, Pink Marketing, Pünktlich en Pexi, gaan op in een nieuwe organisatie met nieuwe naam.
Drie afzonderlijke labels uit dezelfde Groningse bedrijvengroep, Pink Marketing, Pünktlich en Pexi, gaan op in een nieuwe organisatie met nieuwe naam.
In deze video delen drie experts praktische inzichten over het selecteren van een digital agency.
De Nederlandse Hubspot-specialist Webs fuseert met zijn branchegenoten Trialta uit Duitsland en Invise uit Zweden.
Socialmediagebruikers geven bij posts met AI-genereerde beelden vaker comments die een merkvermelding of een tag van vrienden/andere accounts bevatten dan bij traditionele beelden. Dat blijkt uit een nieuw onderzoek...
Het specialistische e-commercebureau Yellowgrape heeft branchegenoot Fingerspitzengefühl uit Berlijn overgenomen om zijn groei in Duitsland te versnellen.
Hoe effectief zijn AI-gegeneerde beelden in social media marketing? Dit onderzoek laat zien welke impact AI-gegeneerde beelden hebben op customer
Glenn Wessels, Jotham Marco, Rian de Boer, Rutger Groot en Tabby Fijma hebben Digital Rockstars opgericht, een nieuw digitaal marketingbureau, dat zich wil richten op branding, creatie en online...
De Eindhovense start-up Pirlo Strategy, opgericht door Ralf van Lieshout en Lars van Midden (beiden ex-GroupM), helpt kleine en middelgrote bedrijven in Nederland bij het ontwikkelen en uitvoeren van...
De bouwer van mobiele apps Move (voorheen Move for Mobile en M2mobi) wordt overgenomen door zijn Scandinavische tegenhanger Framna. Het Nederlandse bedrijf wordt in een klap een internationale speler....
Bij het selecteren van een marketingbureau is het belangrijk om vooraf duidelijk te hebben wat je wilt pitchen en waar je naar op zoek bent.
De boutique thoughtleader in CRO Online Dialogue is sinds vorige week onderdeel van de Belgische marketinggroep Customer Collective.