‘Retailmarkt moeten kosten structureel verlagen’
De kosten voor omnichannel retailers zijn door het dak gegaan en slechts weinigen hebben de schaal om dat te bekostigen. Het is nu herstructureren of ten onder gaan.
De kosten voor omnichannel retailers zijn door het dak gegaan en slechts weinigen hebben de schaal om dat te bekostigen. Het is nu herstructureren of ten onder gaan.
'Digital experience' schudt de gevestigde orde wakker. Ook B2B staat aan het begin van deze innovatiegolf: nu is het moment op een leider te worden.
Digitale transformatie roept bij het management zowel enthousiasme als terughoudendheid op. Een overtuigend verhaal vraagt om een sterke business case.
Tijdens de Dutch Media Week (2 tot en met 8 oktober) gaat het over media in al hun vormen en ontwikkelingen: AI, ChatGPT, gaming, VR, e-sports en meer.
Composable Commerce is lastig omdat overal aparte oplossingen voor zijn. 'Accelerators' bieden een brug tussen een monoliet en volledig open Composable.
ChatGPT en de psychologie van teksten: ik bekijk hoe het programma je kan helpen een bepaald (positief) frame aan je geschreven content te geven.
Met nog 1500 vakgenoten waren we aanwezig bij Emerce Digital Marketing Live. Een verslag van de thema's en presentaties die ons het meeste opvielen.
Van pandemie tot AI: de IT-systemen van online ondernemers hebben wat te verduren. Besteed daarom wat niet je core business is uit aan een specialist.
Generatieve AI en Large Language Models: onmisbare marketingtool of experiment met toekomstpotentieel? In gesprek met Lee Boonstra en Saskia Nijs.
De productiesector zit al even in de vierde industriële revolutie. Hoe kunnen AI en Machine Learning de beschikbare technologie voor fabrikanten verbeteren?
Marketing was altijd al datagestuurd en vol repetitieve processen. Juist daarom staan we aan de start van een door technologie aangedreven revolutie.