Onderzoek: de prioriteiten en ambities van Nederlandse bedrijven in 2024
Onderzoek toont dat financiële stabiliteit, talent behouden en duurzaamheid belangrijk zijn, maar dat weinig wordt geïnvesteerd in digitale transformatie.
Onderzoek toont dat financiële stabiliteit, talent behouden en duurzaamheid belangrijk zijn, maar dat weinig wordt geïnvesteerd in digitale transformatie.
Opleiden is nergens zo belangrijk als in de zorg. Maar het is ook een van de gebieden waar al veel druk op werknemers ligt. Wat kan technologie bijdragen?
Snel groeien geeft risico's: slechtere klantenservice en minder overzicht. Een digitale transformatie gaf een verbeterde gebruikservaring en verdere groei.
Online zijn er veel opties maar de fysieke winkelervaring loopt bij veel retailers achter. 'Fygitaal' combineert fysieke aanwezigheid met digitale opties.
Zorgverzekeraars staan voor een reeks uitdagingen. Met een goede datastrategie kunnen ze deze uitdagingen aan en betaalbare zorg blijven bieden.
Van je bestaande website een direct verkoopkanaal maken? Dit is veel meer dan alleen een technische aanpassing. De hele organisatie moet zich aanpassen.
Belangenorganisatie VIA Nederland richt een werkgroep Klimaat op om de marketingsector richting te geven bij de aanpak van de klimaatcrisis.
De kosten voor omnichannel retailers zijn door het dak gegaan en slechts weinigen hebben de schaal om dat te bekostigen. Het is nu herstructureren of ten onder gaan.
'Digital experience' schudt de gevestigde orde wakker. Ook B2B staat aan het begin van deze innovatiegolf: nu is het moment op een leider te worden.
Digitale transformatie roept bij het management zowel enthousiasme als terughoudendheid op. Een overtuigend verhaal vraagt om een sterke business case.
Tijdens de Dutch Media Week (2 tot en met 8 oktober) gaat het over media in al hun vormen en ontwikkelingen: AI, ChatGPT, gaming, VR, e-sports en meer.