Metachannel-marketing: een gids voor de toekomst
Metachannel-marketing is de evolutionaire stap voorbij omnichannel-marketing en staat klaar om met AR, VR, en Internet-of-Things de fakkel over te nemen.
Metachannel-marketing is de evolutionaire stap voorbij omnichannel-marketing en staat klaar om met AR, VR, en Internet-of-Things de fakkel over te nemen.
Veel organisaties hebben geen succesvol beleid rondom digitale vaardigheden. En veel bestuurders zou zélf betere digitale vaardigheden willen hebben.
Begrip van de achtergrond van een nieuw fenomeen is essentieel voordat je het gaat gebruiken. n dit artikel leg ik uit wat metachannel-marketing is.
CreativeNL op SXSW in gesprek met makers. Waar liggen de creatieve en economische kansen van 'immersive' en AI, en waar de gevaren?
Veel werknemers ervaren stress van digitale vernieuwingen. Bestuurders zien de noodzaak, maar worstelen met het laten adopteren van IT-producten.
Bedrijven zetten AI in om efficiënter te werken, betere beslissingen te nemen en nieuwe markten te ontdekken. Maar wat betekent dit voor jouw organisatie?
De opmars van thuiswerken leek onstuitbaar, maar nu lijkt een kentering gaande. Amazon riep iedereen al terug naar kantoor. Is zulk wantrouwen terecht?
Lucardi had een stabiel platform nodig dat schaalbaar was en eenvoudig ingezet kon worden voor continuous testing en realtime verbeteringen.
Er bestaat een direct verband tussen de omvang van een sector en de mate waarin er wordt geïnnoveerd. Toch is innovatie juist in nichemarkten een noodzaak.
Tappr faciliteert kledinglabels via QR-codes met digitale productpaspoorten: transparantie voor consumenten en data en engagement voor producenten.
Je hebt een routeplan voor je digitale strategie, maar in de praktijk gaat er vaak veel mis. Hoe zorg je dat je roadmap werkelijk waarde oplevert?