Innoveren in nichemarkten: lastig, maar cruciaal
Er bestaat een direct verband tussen de omvang van een sector en de mate waarin er wordt geïnnoveerd. Toch is innovatie juist in nichemarkten een noodzaak.
Er bestaat een direct verband tussen de omvang van een sector en de mate waarin er wordt geïnnoveerd. Toch is innovatie juist in nichemarkten een noodzaak.
Tappr faciliteert kledinglabels via QR-codes met digitale productpaspoorten: transparantie voor consumenten en data en engagement voor producenten.
Je hebt een routeplan voor je digitale strategie, maar in de praktijk gaat er vaak veel mis. Hoe zorg je dat je roadmap werkelijk waarde oplevert?
Weinig is zo menselijk en persoonlijk als rouwen. Toch worden er ook op dit gebied toepassingen door AI en de techindustrie bedacht.
Onderzoek toont dat financiële stabiliteit, talent behouden en duurzaamheid belangrijk zijn, maar dat weinig wordt geïnvesteerd in digitale transformatie.
Opleiden is nergens zo belangrijk als in de zorg. Maar het is ook een van de gebieden waar al veel druk op werknemers ligt. Wat kan technologie bijdragen?
Snel groeien geeft risico's: slechtere klantenservice en minder overzicht. Een digitale transformatie gaf een verbeterde gebruikservaring en verdere groei.
Online zijn er veel opties maar de fysieke winkelervaring loopt bij veel retailers achter. 'Fygitaal' combineert fysieke aanwezigheid met digitale opties.
Zorgverzekeraars staan voor een reeks uitdagingen. Met een goede datastrategie kunnen ze deze uitdagingen aan en betaalbare zorg blijven bieden.
Van je bestaande website een direct verkoopkanaal maken? Dit is veel meer dan alleen een technische aanpassing. De hele organisatie moet zich aanpassen.
Belangenorganisatie VIA Nederland richt een werkgroep Klimaat op om de marketingsector richting te geven bij de aanpak van de klimaatcrisis.