De ‘digital enabler’: een cruciale rol voor het marketingteam van de toekomst
Digitalisering leidt tot een herijking van de marketeer. De 'digital enabler' heeft grondige MarTech-kennis en maakt connecties tussen tech en business.
Digitalisering leidt tot een herijking van de marketeer. De 'digital enabler' heeft grondige MarTech-kennis en maakt connecties tussen tech en business.
Streamingdiensten willen blijven groeien terwijl consumenten hun grenzen bereiken. Advertentiemodellen komen terug en de smart TV brengt nieuwe kansen.
Digital out of Home (DOOH) rukt steeds verder op en de mogelijkheden groeien. Zelfs Google is inmiddels aan boord. Hoe zet je het effectiever in?
De traditionele rolverdeling tussen sales en marketing gaat veranderen. Sommige zaken worden geautomatiseerd. Andere vragen om de persoonlijke touch.
Wat is de toekomst van content? Een duik in het huidige contentlandschap met voorbeelden en bronnen en een heldere blik op de toekomst.
Gezondheidszorg en informatisering is een lastige combinatie. DigiH toont dat het wel kan. Met DigiH+ kunnen gegevens snel en efficiënt worden gedeeld.
Composable in combinatie met headless is gewild maar niet altijd de juiste keuze. Het is daarom belangrijk om eerst een positieve business case te maken.
In deze exclusieve documentaire spreken we met ondernemers en wetenschappers over hoe zíj drones en andere autonome hardware inzetten.
Nederland staat wat digitalisering betreft in de top van de EU. Toch is er nog meer mogelijk om te zorgen dat we het economische potentieel niet mislopen.
Hoe je je werkwijze verder digitaliseert als 'ouderwetse' groothandel met behulp van een b2b e-commerce-platform.
Hoe kies je de juiste technologie bij de modernisering van je B2B commerce als je een groothandel bent? Zo vernieuw je je bestelomgeving.