Effectieve personalisatie met een customer data platform
Hoe breng je online personalisatie effectief in de praktijk met behulp van een customer data platform binnen je doelgroep?
Hoe breng je online personalisatie effectief in de praktijk met behulp van een customer data platform binnen je doelgroep?
Covid-19 bleek een tijdmachine voor e-commerce. In minder dan een jaar tijd versnelde de groei met zo'n tien jaar.
Een open gesprek tussen Bol-partner Michiel Snoek van Hemdvoorhem.nl en Joris Scheepens van Bol.com over verkopen via het platform en de rol van data.
Bij het samenvoegen van je webshop met je backend is koppelen via een API in vrijwel alle gevallen de beste keuze. De voordelen op een rij.
Een Digital Experience Platform is een toekomstgerichte keuze. Hoe stel je een DXP samen zonder je eerdere keuzes af te moeten schrijven?
De coronacrisis heeft tot nu toe een flinke impact gehad op de Nederlandse retailsector en met deze kennis beloven er drukke e-commercetijden aan te komen.
Concurreren met Amazon Business lijkt misschien ontmoedigend, maar er zijn manieren om een kosteneffectieve e-commerce ervaring op je eigen terrein aan te bieden die de Amazon-uitdaging kan aangaan.
De zomer ligt alweer even achter ons en het einde van het jaar nadert. Normaliter staan deze laatste maanden gelijk aan meer drukte.
Het replatformen van een bestaande e-commerceomgeving voor spare parts in een grote internationale B2B-organisatie kan een uitdaging zijn
De afgelopen jaren is het aantal webshop explosief toegenomen, waardoor de vraag rees of een fysieke winkel überhaupt nog bestaansrecht heeft.
Bij het schrijven over e-commerce trends, is het altijd de vraag of het een trend is, een paradigmaverschuiving of een verschuivende basislijn waar je het over hebt.