Klaar voor Black Friday 2021? Ga deze checklist langs
Het najaar is begonnen: Black Friday en andere data komen er aan. Voor e-commercebedrijven een drukke tijd. Ga ter voorbereiding deze checklist langs.
In dit Topic vind je alle informatie over e-commerce platforms. Welke systemen zijn er? Hoe richt je je front-end en back-end in? Welke integraties zijn er? Welke keuzes moet je maken en hoe kom je tot het ideale platform? Wat zijn de laatste ontwikkelingen? Je leest het in dit Topic. Zelf bijdragen aan dit Topic kan: mail naar Arjan Kors experts@emerce.nl.
Het najaar is begonnen: Black Friday en andere data komen er aan. Voor e-commercebedrijven een drukke tijd. Ga ter voorbereiding deze checklist langs.
In de ideale situatie is je e-commerce-architectuur zo modulair opgebouwd dat je de komende jaren niet meer aan replatforming hoeft te doen.
De markt voor e-commerce platforms is enorm aan het verschuiven door corona. “Magento is niet meer leidend in de markt,” constateert Sander Mangel, consultant van Open Commerce Agency, in de Emerce Collection ‘E-commerce Platforms’.
Webwinkels met scherpe eisen aan hun e-commerceplatform kunnen bij volwassen open source pakketten goed terecht. Snelheid van ontwikkelen, de maatwerk en grote community maken het onderscheid.
Het Groningse platform Sportdeal.nl haalt een investering van 1 miljoen euro binnen. Sportdeal.nl richt zich op retail en groothandels die aan consumenten leveren.
Het digital-first tijdperk was aanvankelijk voorspeld voor 2030, maar we lijken er nu al in beland. Digitaal winkelen is voor […]
Groeiende omzet e-commerce: bekend. Maar net zo opvallend is dat steeds meer producten en diensten online worden aangeboden. Wat is er in 10 jaar veranderd?
Nu Magento een prominent onderdeel is geworden van de Adobe-infrastructuur, is het tijd om het Commerce platform onder de loep te nemen.
Platformen worden steeds complexer, merken ontwikkelen vaak vernuftige platformstrategieën én retailers zetten vaker zelf platforms op.
Veel groothandels denken na over directe verkoop aan consumenten. Wat is de operationele impact? Deel 3: de financiën, van debiteuren tot de margeketen.
Kan een merk nog zonder direct-to-consumerstrategie? Instax (Fujifilm) vindt van niet. Vooral vanwege de merkbeleving én de klantdata.
Innoveren ‘from the shelf’ bleek de beste oplossing voor Kledingmerk WAHTS. Het gooide de eigen website om en koos voor een standaardplatform en -apps.
Na Brexit BTW-veranderingen gaan per 1 juli gaan ook de regels binnen de Europese Unie op de schop. De veranderingen op een rij en 4 scenario’s.
Hoe word je succesvol actief op buitenlandse marketplaces? Denk na over de lokale taal en gebruiken, BTW en logistiek.