Blijft een e-mailadres wel leidend in je klantbeeld?
Apple Mail Privacy Protection heeft marketeers de afgelopen maanden hoofdbrekens opgeleverd. Marketeers stonden opeens voor nieuwe uitdagingen.
Apple Mail Privacy Protection heeft marketeers de afgelopen maanden hoofdbrekens opgeleverd. Marketeers stonden opeens voor nieuwe uitdagingen.
E-mail is ook vandaag nog altijd een essentieel marketingmiddel, mits je het goed aangepakt: met een relevante boodschap, op het juiste moment verzonden.
Automatisering in e-mailmarketing geeft risico op gemakzucht. Je bent immers niet de enige die mailt. Hoe zorg je dat je campagne zich blijft onderscheiden?
E-mailmarketing: het meten van de resultaten wordt moeilijker. De 'open rate' is minder betrouwbaar geworden. Kijk daarom ook naar deze vier andere metrics.
Marketing automation is bij veel bedrijven een hoge prioriteit. Vitaminstore toont hoe het bijdraagt aan goede klantervaringen en conversiegroei.
Marketeers gaan vaak direct naar de dure oplossingen die ze altijd gebruiken in plaats van gratis methodes die (onterecht!) een stoffig imago hebben.
In de e-commerce gaat het met de opens, kliks en aflevering van e-mailcampagnes erg goed. Cijfers uit de E-mail Marketing Benchmark 2022.
Wie een krachtig CDP wil inrichten moet de juiste vragen stellen. Bouw verder op je sterkte punten en haal meer uit e-commerce zonder IT extra te belasten.
B2B-klanten van techbedrijven worden moe van al de oppervlakkige contactpogingen. Ze zijn de marketingmails zat en willen inhoud. Waarom geven we die niet?
Bij e-mailcampagnes is informatie over aantallen clicks belangrijk. Daarvoor zijn twee bronnen, die soms verschillen. Lees hier meer over de meetmethodes.
Carglass Nederland won in de categorie Beste E-mail Campagne en Niels Gleditzsch van Albert Heijn werd uitgeroepen tot E-mail Professional van het Jaar bij de uitreiking van DDMA E-mail...