Inschrijving DDMA E-mail Awards geopend
De inschrijving voor de Beste E-mail Campagne, E-mail Professional van het Jaar en de Battle of the Agencies als onderdeel van de DDMA Email Summit is vandaag geopend. Early-bird...
De inschrijving voor de Beste E-mail Campagne, E-mail Professional van het Jaar en de Battle of the Agencies als onderdeel van de DDMA Email Summit is vandaag geopend. Early-bird...
Doordat zich steeds meer online afspeelt, is er een enorme strijd gaande om de aandacht van de klant. Vijf tips voor een betere klantbeleving.
Bij datagedreven marketing is belangrijk dat marketeers voortdurend op de hoogte blijven van de laatste trends. Vijf tips die het verschil maken bij het genereren van meer leads én...
MailCampaigns vertelt over een actie voor Mora: de aanpak in zes stappen, de campagne en e-mail marketing flow én de resultaten.
Geautomatiseerde e-mail is een sleutelcomponent van de marketing mix, als de juiste mail op het juiste moment arriveert. Vergroot je ROI in vijf stappen.
Wat mag een lead maximaal kosten? Hoe je met een gedegen business case en continu experimenteren je online resultaten maximaliseert.
Misschien ben jij of is je team de uitzondering. Maar het verloopt nog steeds moeizaam als we een team van brand, digitale en CRM marketeers willen laten samenwerken.
Elke crisis biedt kansen. Dit een mooi moment om stil te staan bij hoe je nieuwe klanten kunt bereiken en hoe je daar vervolgens het meeste uit kan halen. E-mail-marketing...
72 procent van de Nederlandse marketeers beschouwt e-mail als een belangrijker marketingkanaal dan voor de crisis. E-mail blijkt in deze tijd dan ook een extra effectief kanaal. Bijna de...
De stijgende lijn in investeringen in e-mailmarketing zet zich voort; bij 38 procent van de bedrijven gaat het budget hiervoor omhoog. Dat blijkt uit de 17e editie van de...
Wie de profielen in zijn e-maildatabase wil verrijken ontkomt er niet aan om daar in eerste instantie een campagne voor