Hoe e-mailcampagnes impact creëren tijdens piekmomenten
Deze whitepaper biedt tien datagedreven tactieken om de effectiviteit van e-mailcampagnes te maximaliseren en de omzetkansen te optimaliseren.
Deze whitepaper biedt tien datagedreven tactieken om de effectiviteit van e-mailcampagnes te maximaliseren en de omzetkansen te optimaliseren.
E-mail is minder populair onder marketeers. Vooral wanneer ze jonge consumenten willen bereiken. De vraag is dan ook: heeft e-mail nog wel een toekomst?
“Doe wat ik zeg, niet wat ik doe” is een perfect gezegde voor de huidige staat van e-mailmarketing. Marketeers die
Meer openingen en klikken in je mailings zonder dat je er iets voor hoeft te doen? Dat komt door Microsoft Safelinks. Klinkt goed, maar dat is het niet.
Er wordt minder geslaagd over commerciële e-mail boodschappen, zo blijkt uit de GDMA International Email Benchmark. Slechts 0,01 procent van de geaccepteerde e-mails wordt aangegeven als spam. De cijfers...
Om spam tegen te gaan stellen een aantal grote e-mailproviders nieuwe eisen. Wat zijn die en hoe voorkom je dat je mails in de spam belanden?
Voor deze benchmark zijn 1,2 miljoen campagnes van 6.497 bedrijven geanalyseerd. In totaal zijn 20,5 miljard mails opgenomen in de benchmark.
De nieuwsbrief ontwikkelt zich onder invloed van data steeds meer tot een gepersonaliseerd, zelfstandig medium: minder e-mails met meer impact.
Geautomatiseerde nieuwsbrieven komen in talloze varianten: als je de juiste data hebt kun je gepersonaliseerde (maar niet eenzijdige) informatie bieden.
AI en e-mailmarketing: hoe ziet de toekomst eruit? Vier aspecten waarmee AI helpt: verzendtijden, personaliseren, onderwerpregels en verzendlijsten.
De openratio’s, klikken en verzendmomenten van e-mailcampagnes verschillen nogal tussen B2B en B2C. Er zijn daarnaast ook forse verschillen tussen