Architecten van de veranderende e-mail
E-mail is niet alleen een ijzersterk communicatieplatform: het is ook flink in ontwikkeling. Dat biedt marketeers veel mogelijkheden. Michael Straathof
E-mail is niet alleen een ijzersterk communicatieplatform: het is ook flink in ontwikkeling. Dat biedt marketeers veel mogelijkheden. Michael Straathof
In 2019 hebben Roy Machielsen en Mark Blockhuys de leiding van Osudio op zich genomen. hun klantbenadering is proactiever en
“Wij zijn hét onlinemarketingbureau voor search en social. Deze disciplines vormen de basis waarmee we de mooie resultaten voor onze
TRIMM is een fullservice internetagency dat moeiteloos creativiteit, technologie en marketing combineert. Met als doel om het klanten makkelijker te
De grens tussen traditionele en online marketing vervaagt. Uiteindelijk wordt vrijwel alle marketing digitaal, aldus Wolter Tjeenk Willink, CEO van
Rotterdamse nuchterheid kenmerkt Intermax Group, het cloudbedrijf uit de Maasstad dat inmiddels 25 jaar bestaat. Oprichter Ludo Baauw hanteert een
Alleen de beste klantervaring leveren is niet meer genoeg, vindt Cecilia Scolaro, Concept & Design Unit Director Mirabeau. “We moeten
Sition is hét e-commercebureau op het gebied van shopware professional en enterprise. Partners Michel Doens en Dennis Bottram zetten graag
Met een bereik van acht miljoen Nederlanders timmert Reshift flink aan de weg. Daarbij speelt de acquisitie van kieskeurig een
Betalen met een OR-code wordt steeds populairder en Payconiq plukt daar de vruchten van. De betaalapp voor online en fysieke
De merkbeleving van de eindklant is voor een groot deel afhankelijk van fulfilment. Dat weet lifestylemerk Zusss als geen ander.