Emerce Rapport De Impact van AI op Digital Agencies (2026)
Voor het tweede jaar op rij heeft Emerce onderzocht welke impact AI heeft op Nederlandse digital agencies en hoe zij
Voor het tweede jaar op rij heeft Emerce onderzocht welke impact AI heeft op Nederlandse digital agencies en hoe zij
Digitale bedrijven gaan 2026 in met een aangescherpte investeringsagenda. De opkomst van generatieve AI, strengere privacyregels, stijgende kosten en groeiende
Dit rapport onderzoekt uurtarieven, projectprijzen en verdienmodellen van digital agencies. Om zo richting te geven in een markt waar keuzes
Het speelveld van digitale verkoop verandert razendsnel. Door systematisch te kijken naar de aanwezigheid van 250 bedrijven op zeven belangrijke
Influencer marketing heeft zich tot een belangrijk onderdeel in de marketingmix ontwikkeld. Maar hoe weet je nu of je campagne
De Nederlandse bureaumarkt is de afgelopen jaren sterk geconsolideerd en dat is niet zonder reden, want de markt is gefragmenteerd,
Dit rapport biedt een analyse van de zoektrends binnen de damesmodecategorieën jurken, blouses, rokken, topjes en blazers. Door middel van
Welke gevolgen heeft de toename van zoeken via chatbots? Dit rapport schetst een concreet en genuanceerd beeld van marktontwikkelingen, factoren
Het Nederlandse landschap van online foodretail verandert voortdurend. Reden voor Emerce en data & insightsbedrijf Hiiper (dat dagelijks inzicht heeft
Met dit rapport geven Emerce en freelance-platform Jellow inzicht in de gemiddelde tarieven van 50+ functies die regelmatig voorkomen bij
De lancering van TikTok Shop in Nederland hangt al een tijd boven de markt en moet in 2025 daadwerkelijk plaatsvinden.