Fantasy voetbalspel Sorare haalt 40 miljoen op
Het verzamelen van en spelen met voetbalplaatjes krijgt met een heel andere dimensie als je dat combineert met blockchain en support van de Europese topclubs. Investeerders zien er geld...
Het verzamelen van en spelen met voetbalplaatjes krijgt met een heel andere dimensie als je dat combineert met blockchain en support van de Europese topclubs. Investeerders zien er geld...
Een nieuw podcastplatform toont zich in Nederland in de vorm van Tonny Media. Het verzorgt de productie en exploitatie van titels door BN'ers en specialisten op bepaalde thema's.
Live streaming op gamingplatforms als Twitch, YouTube en Facebook Gaming groeide met maar liefst 78,4 procent in 2020, volgens nieuwe gegevens van Streamlabs en Stream Hatchet.
De wet Kansspelen op afstand zal naar verwachting op 1 april 2021 in werking treden. Dit is een maand later dan de bedoeling was. Daardoor schuift de opening van...
Mobiel adverteren zal in 2021 sterk veranderen vanwege aangescherpte privacyregels in iOS14. Adverteerders zullen meer aandacht besteden aan de first time user experience en early user flow optimization.
Als er één bedrijf is dat ‘baat’ heeft bij corona dan is het Pathé Thuis. De omzet groeide met 65 procent. En nieuwe concepten zijn in de maak.
On demand-diensten als Netflix, Videoland en YouTube zijn de grote winnaars van videokijkend Nederland in 2020. Zij kregen vorig jaar 45 procent meer kijktijd gegund, de tv-zenders maar 2,5...
Het Amerikaanse mediaconcern Discovery lanceert vandaag zijn betaalde streamingdienst Discovery+ in Nederland, de VS en andere EU-landen. De online uitzendrechten van de Olympische Spelen moeten abonnees lokken.
De horeca en de vermaakindustrie hebben het afgelopen jaar de hardste klappen gekregen omdat ze zich moeilijker konden aanpassen aan het nieuwe normaal dan andere sectoren. Tussen de twee...
In 2020 nam het aantal posts op Facebook nog toe met 3,8%. Een jaaroverzicht: welke posts en welke merken deden het goed in Nederland?
Twee keer zoveel Nederlandse jongelui onder de twintig zijn afgelopen jaar podcasts gaan luisteren. Het liefst luisteren zij, net zoals andere leeftijdsgroepen, naar podcasts over comedy.