Hoe de gamingindustrie het Netflix-model volgt
De consolidatie van de gamingsector bereikte begin dit jaar een nieuw hoogtepunt nadat achter elkaar Zynga, Bungie en Activision Blizzard werden overgenomen voor enorme bedragen. Daar is een reden...
De consolidatie van de gamingsector bereikte begin dit jaar een nieuw hoogtepunt nadat achter elkaar Zynga, Bungie en Activision Blizzard werden overgenomen voor enorme bedragen. Daar is een reden...
De online zender Grand Prix Radio van Olav Mol steeg afgelopen maand naar de zevende plaats in de top tien meest beluisterde streamingzenders van Nederland.
Nieuws en sport zijn met afstand de populairste categorieën podcasts in de top 100 over de maand mei 2022. Opvallend is dat er bovenin de lijst drie titels staan...
In december was er op station Amsterdam CS iets bijzonders. Via een interactief billboard kon je meedoen aan een game van de Disneyfilm 'Encanto'.
Het Nederlandse gokbedrijf BetCity komt in handen van het Britse Entain, dat er 300 miljoen euro voor op tafel legt. Dat bedrag kan nog verder oplopen als BetCity na...
Het ziet ernaar uit dat Amazon geen bod zal uitbrengen op 's werelds grootste streaming sportcontract. De live uitzendingen van de cricketcompetitie Indian Premier League gelden als een grote...
Unibet heeft van de Kansspelautoriteit een online gokvergunning gekregen. De domeinnaam waarmee Optdeck Service Limited (onderdeel van de Kindred Group) gaat exploiteren, is unibet.nl. Men verwacht binnen enkele dagen...
In het campagnepanel beoordelen deskundigen een actuele digitale campagne. Dit keer de introductiecampagne van de grote streamingprovider Viaplay.
Stevige concurrentie in streamingland zorgt voor nieuwe abonnementsmodellen. Maar niet iedere optie klinkt even goed in de oren van consumenten. Dit blijkt uit internationaal consumentenonderzoek van SurveyMonkey (onderdeel van...
Radioreclame werkt niet bij podcasts. Adverteerders moeten niet eens willen overwegen radiospots ook bij podcasts in te zetten. Dit nieuwe gebied is nog grotendeels onontdekt, aldus Jasper Oelers van...
Sinds januari 2020 tot en met april 2022 hebben de verschillende aanbieders van streaming platforms en kanalen, on-demand ‘tv’, bijna 141 miljoen bruto aan offline mediabestedingen uitgegeven. Disney+ komt...