Europees onderzoek naar advertentieafspraken tussen Google en Meta
De Europese Commissie start een onderzoek naar advertentie afspraken tussen Google en Meta (Facebook). Mogelijk zijn de afspraken in strijd met de Europese mededingingsregels.
De Europese Commissie start een onderzoek naar advertentie afspraken tussen Google en Meta (Facebook). Mogelijk zijn de afspraken in strijd met de Europese mededingingsregels.
Facebook-advertenties: niet alles wat Facebook als verbetering preresenteert pakt altijd positief uit. De les: altijd testen en 'data-driven' optimaliseren.
Facebook is nu Meta, maar de problemen zijn niet opgelost. Consumenten willen meer privacy en databescherming. Daarop heeft het bedrijf nog geen antwoord.
Online advertenties voor namaakproducten liggen juridisch gevoelig: wie is er aansprakelijk? Wat platforms móéten en wat benadeelde merken kúnnen doen.
Meer online kopers, meer online verkopers, én meer privacy. Hoe krijg je producten bij de juiste doelgroep? Een campagne van Karwei laat zien hoe het kan.
Hoe genereer je als e-commerce-bedrijf vraag naar je producten of diensten met Facebook? En hoe laat je je bedrijf groeien met dit platform?
Leer de beginselen van het Facebook advertentie-algoritme. Concrete tips om effectiever te adverteren met gelaagde campagnes.
Let op: de lancering van iOS 14.4 heeft flinke impact voor adverteerders. Dit zijn de veranderingen en zo vang je ze op.
Facebook komt op advertentievlak met nieuwe opties: de uitbreiding van (video)polls, augmented reality en spelletjes. Wat betekent dit voor de nieuwe advertentiekansen op het grootste sociale media platform?
Na drie maanden onderhandelen met Facebook vraagt mediamagnaat John de Mol de rechter om alsnog vonnis te wijzen in de zaak rond nepadvertenties.
Hey geluksvogel, wat fijn dat je in 2019 leeft, want er is geen beter moment dan nu om een goed idee te hebben. In de wereld van vandaag liggen tools...