Fashion

Fashion nieuwsbrief

 

Artikelen in Fashion

Pelle Bosma: Eigen labels FreshCotton hebben veel potentie

Pelle Bosma volgde in de jaren negentig de opleiding Kunst & Techniek aan De HKU. Na een aantal jaren een design bureau gerund te hebben startte hij in 2004 FreshCotton. Zijn rol als ondernemer is in de jaren gegroeid van t-shirt-designer via website-designer naar e-commercemanager. Met het laatste jaar de focus op online marketing. Een ondernemer die succesvol is door vanuit passie te werken. En met grote plannen. Zeker ook voor de twee eigen labels: Quality Blanks en FreshCotton. Hij denkt aan een eigen winkel en internationalisering, en op 26 juni is hij een van de sprekers op Emerce Fashion.


Personal shopper voor kinderen Bundleboon wil naar Denemarken en Zweden

Bundleboon, het Nederlandse bedrijf dat online een passend kledingpakket samenstelt voor kinderen, wil volgend jaar uitbreiden naar Denemarken en Zweden. Dat vertelde het bedrijf gisteren tijdens Startup Bootcamp in Utrecht. Bundleboon draaide drie maanden mee in de ‘Class of 2018’.


Meer artikelen in Fashion

Channel Fashion

Is e-commerce in de fashionbranche net zo grillig als de mode zelf? Hoe vergroot je de online shopervaring, hoe speel je snel in op veranderende wensen van de klant en wat is er verder aan de hand in digitaal modeland? Lees in dit topic alles over online marketing en e-commerce in de fashionbranche.

Interessant in gerelateerde channels