Fashion

Nieuwsbrief

 

Artikelen in Fashion

‘Toevoeging beeldanalytics verbetert voorspelling consumentengedrag’

Retailers die met algoritmes de smaak en productvoorkeur van hun klanten voorspellen laten vaak een heel belangrijke informatiebron links liggen. Door beeldherkenning en de analytics die hieruit voortkomen in te zetten, is consumentengedrag veel nauwkeuriger te voorspellen. Dat zegt Dennie van den Biggelaar, Data Scientist bij Building Blocks.


Modehuis Secoo in de VS naar de beurs

Secoo, een Chinese webwinkel voor luxe merken, wil via NASDAQ naar de beurs. Het bedrijf staat op positie 112 in de Internet Retailer Asia 500. Het bedrijf bestaat sinds 2011 en verkoopt vooral mobiel: ruim 83 procent van de omzet komt van smartphones. Secoo zette de eerste zes maanden van 2017 198 miljoen dollar om, […]


Meer artikelen in Fashion

Channel Fashion

Is e-commerce in de fashionbranche net zo grillig als de mode zelf? Hoe vergroot je de online shopervaring, hoe speel je snel in op veranderende wensen van de klant en wat is er verder aan de hand in digitaal modeland? Lees in dit topic alles over online marketing en e-commerce in de fashionbranche.